Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΚυλιόμενους αυτοκινητόδρομους προτείνουν οι Οικολόγοι-Πράσινοι για τα Τέμπη
Πρόταση στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων

Κυλιόμενους αυτοκινητόδρομους προτείνουν οι Οικολόγοι-Πράσινοι για τα Τέμπη

Την πρότασή τους να λειτουργήσουν “κυλιόμενοι αυτοκινητόδρομοι” πάνω στις γραμμές του ΟΣΕ στα Τέμπη, προκειμένου να μεταφέρονται εκατέρωθεν λεωφορεία και φορτηγά, παρουσίασαν στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη […]

Την πρότασή τους να λειτουργήσουν “κυλιόμενοι αυτοκινητόδρομοι” πάνω στις γραμμές του ΟΣΕ στα Τέμπη, προκειμένου να μεταφέρονται<...> εκατέρωθεν λεωφορεία και φορτηγά, παρουσίασαν στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Δημήτρη Ρέππα, εκπρόσωποι των Οικολόγων-Πράσινων.

Ο κ. Ρέππας δήλωσε ότι έχει δώσει εντολή στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ να διερευνήσει το θέμα και όσον αφορά στο χρόνο και όσον αφορά το κόστος της συγκεκριμένης λύσης, αλλά και των δυνατοτήτων που έχει. Το κόστος, όπως είπε ο υπουργός, δε θεωρείται ανυπέρβλητο.

Όπως αναφέρει το ΑΠΕ/ΜΠΕ, η λύση των κυλιόμενων αυτοκινητόδρομων είναι στην ουσία πλατφόρμες που θα κυλούν πάνω στο παλαιό δίκτυο του ΟΣΕ στην περιοχή των Τεμπών που τώρα δεν χρησιμοποιείται και οι οποίες θα μεταφέρουν λεωφορεία και φορτηγά για να αποσυμφορηθούν οι παρακαμπτήριοι.

Η πρόταση των Οικολόγων Πράσινων για φόρτωση των αυτοκινήτων σε ειδικά βαγόνια τρένου ως λύση για τον πολύμηνο αποκλεισμό των Τεμπών, βρέθηκε στο επίκεντρο της σημερινής τους συνάντησης τους με τον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων κ. Ρέππα και τον υφυπουργό κ. Μαγκριώτη. Από την εκτελεστική γραμματεία των Οικολόγων Πράσινων συμμετείχαν οι Μιχάλης Πετράκος και Γιάννης Παρασκευόπουλος, καθώς και ο συγκοινωνιολόγος Νάσος Κόκκινος, πρόεδρος του Δικτύου “Ε.Π.Ι.Β.Α.ΤΗ.Σ. για τη Βιώσιμη Κινητικότητα” και συνεργαζόμενος υποψήφιος με τους Οικολόγους Πράσινους στις τελευταίες εκλογές. Από την πλευρά του υπουργείου, είχε επίσης κληθεί η διοίκηση της ΤΡΕΝΟΣΕ.

Στη συνάντηση, που είχε ζητηθεί από την πλευρά των Οικολόγων Πράσινων, κατατέθηκαν όλα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν ότι οι προτεινόμενες λύσεις με βάση το σιδηρόδρομο είναι απόλυτα ρεαλιστικές και άμεσα εφαρμόσιμες. Κατατέθηκαν συγκεκριμένες προτάσεις για το ξεπέρασμα των πιθανότερων δυσκολιών, όπως παρουσιάστηκαν από τους εκπροσώπους της ΤΡΕΝΟΣΕ, καθώς και υλικό από την εμπειρία άλλων ευρωπαϊκών χωρών όπου τέτοιες λύσεις αποτελούν καθημερινή πρακτική. Προτάθηκε τέλος η επείγουσα εμπλοκή όλων των ενδιαφερόμενων μερών: τοπικών κοινωνιών, περιβαλλοντικών κινήσεων, μεταφορέων και εργαζομένων στις μεταφορές, επιχειρηματικών ενώσεων και αγροτών, σιδηροδρομικών και Μ.Κ.Ο. για τις βιώσιμες μεταφορές και την υποστήριξη του σιδηροδρόμου.

“Η πρόταση λύσης με βάση το σιδηρόδρομο είναι τεκμηριωμένη, ρεαλιστική και επείγουσα” δήλωσε ο πρόεδρος του Δικτύου ΕΠΙΒΑΤΗΣ κ. Νάσος Κόκκινος μετά τη συνάντηση. “Το υπουργείο έχει υποχρέωση προς τις χιλιάδες πολίτες που ταλαιπωρούνται καθημερινά, να ξεπεράσει τις γραφειοκρατικές αγκυλώσεις και να δώσει επειγόντως τις λύσεις απλής λογικής που θα δίνονταν σε οποιαδήποτε άλλη ευρωπαϊκή χώρα. Επιφυλασσόμαστε να δώσουμε στη δημοσιότητα όλα τα στοιχεία που τεκμηριώνουν την πρότασή μας, αν μέχρι την άλλη εβδομάδα δε δούμε να προχωρούν τα πράγματα”.

“Η κατολίσθηση στα Τέμπη έχει φέρει την ελληνική πολιτική μεταφορών σε οριακό σημείο”, δήλωσε ο κ. Γιάννης Παρασκευόπουλος. “Ή θα αφήσουμε το σιδηρόδρομο να δώσει επείγουσες και αποτελεσματικές λύσεις βάζοντας παράλληλα τις βάσεις για ουσιαστική και διαρκή αναβάθμιση του ρόλου του, ή θα μείνουμε κολλημένοι στο τέλμα των μέχρι τώρα επιλογών, σήμερα αφήνοντας επί μήνες την Ελλάδα κομμένη στα δύο με τεράστιο οικονομικό, περιβαλλοντικό και κοινωνικό κόστος, αύριο κρατώντας τους πολίτες ομήρους στα διόδια των ιδιωτικών αυτοκινητοδρόμων. Οι Οικολόγοι Πράσινοι είμαστε διατεθειμένοι να συνεργαστούμε σε θέματα όπως η προώθηση του σιδηροδρόμου, αρκεί η κυβέρνηση να δείξει ότι έχει την πολιτική βούληση για στοιχειωδώς ορθολογικές επιλογές”.

Ο υπουργός Υποδομών είπε ότι η πρόταση αυτή είναι μία από τις προτάσεις που έχουν διατυπωθεί, όπως και εκείνη πλοιοκτητών για τη δρομολόγηση μεγάλων οχηματαγωγών. Για την αποκατάσταση του προβλήματος με τις καθολισθήσεις στα Τέμπη εκτιμάται ότι χρειάζονται περίπου τέσσερις μήνες, χωρίς να είναι βέβαιο ότι ο συγκεκριμένος χρόνος θα επαρκέσει. Σε συνέντευξη Τύπου στο ΤΕΕ, οι εκπρόσωποι του Επιμελητηρίου έκαναν λόγο για πολύμηνες εργασίες που θα χρειαστούν στα Τέμπη, αλλά και για άλλα τρία σημεία του εθνικού δικτύου όπου υπάρχει κίνδυνος κατολισθήσεων.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024