Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Από 1ης Ιουνίου 2010

Καθεστώς άγονης γραμμής στην αεροπορική γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 25 Ιανουάριος 2010, 00:00

Ικανοποιείται το αίτημα των φορέων και κατοίκων της Δυτικής Μακεδονίας για υποστήριξη των μεταφορών στην περιοχή. Με απόφαση του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, αποστέλλεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εισήγηση για επιβολή από 1ης...

Ικανοποιείται το αίτημα των φορέων και κατοίκων της Δυτικής Μακεδονίας για υποστήριξη των μεταφορών στην περιοχή. Με απόφαση<...>

του υπουργού Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων κ. Δημήτρη Ρέππα, αποστέλλεται στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή εισήγηση για επιβολή από 1ης Ιουνίου 2010 καθεστώτος παροχής δημόσιας υπηρεσίας (άγονη γραμμή), σύμφωνα με τα άρθρα 16, 17 και 18 του Κανονισμού (ΕΚ) 1008/2008, στην αεροπορική γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά. Αμέσως μετά την έγκριση και δημοσίευση στην Επίσημη Εφημερίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα ακολουθήσει η σχετική διαγωνιστική διαδικασία για την επιλογή της αναδόχου αεροπορικής εταιρείας.

Σύμφωνα με την Υπουργική Απόφαση, όσον αφορά στη συχνότητα των δρομολογίων  και τις προσφερόμενες θέσεις εβδομαδιαίως, καθορίζονται δύο τουλάχιστον  πτήσεις, 60 θέσεων, με επιστροφή στη  γραμμή Αθήνα - Καστοριά και τρεις τουλάχιστον πτήσεις, 120 θέσεων, με επιστροφή στη γραμμή Αθήνα - Κοζάνη - Καστοριά, καθΆόλη τη διάρκεια του έτους.

Η τιμή αναφοράς απλής διαδρομής οικονομικής  θέσης δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 60 ευρώ για το δρομολόγιο Αθήνα -  Κοζάνη, τα 70 ευρώ για το δρομολόγιο Αθήνα - Καστοριά και τα 35 ευρώ για το δρομολόγιο Κοζάνη - Καστοριά.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top