Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Καμπάνια - Δείτε περισσότερα από τη Βρετανία, πληρώνοντας λιγότερα

Δυναμική καμπάνια Cities της VisitBritain

Θοδωρής Κουμέλης - 26 January 2010, 00:00

Ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού, VisitBritain, ξεκίνησε χθες, Δευτέρα, 25 Ιανουαρίου 2010, την πολυαναμενόμενη καμπάνια<...>

του “Cities”. Ο οργανισμός ένωσε τις δυνάμεις του με την British Airways για να προσφέρει χαμηλού κόστους πτήσεις από επτά χώρες της Ευρώπης, μεταξύ αυτών και η Ελλάδα, προς 10 πόλεις της Βρετανίας.

Η επιτυχία της καμπάνιας “Δείτε περισσότερα από τη Βρετανία, πληρώνοντας λιγότερα” του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού το 2009 επισήμανε την οικονομική δυνατότητα ενός ταξιδιού στη Βρετανία. Η καμπάνια “Cities” έρχεται να χτίσει πάνω σε αυτό και προσδίδει έμφαση σε αυτές τις 10 μοναδικές πόλεις, το Κάρντιφ, το Εδιμβούργο, τη Γλασκόβη, το Λονδίνο, το Μπέρμιγχαμ, το Μπρίστολ, το Λίβερπουλ, το Μάντσεστερ, το Νιούκασλ και την Οξφόρδη προκειμένου να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της μεγάλης ποικιλίας εμπειριών και κουλτούρων που μπορούν να προσφέρουν αυτές οι Βρετανικές πόλεις και να συνεισφέρει στην αύξηση των εσόδων κατά τη χαμηλή και μεσαία περίοδο.

Η καμπάνια βασίζεται σε θέματα αντιθέσεων των πόλεων-κλειδιά με πληροφορίες για παραδοσιακές και σύγχρονες εμπειρίες. Στη Γλασκόβη, για παράδειγμα, ο Βρετανικός Οργανισμός Τουρισμού χρησιμοποίησε τις αντιθέσεις ‘πρωτοποριακή vs παραδοσιακή’. Η πόλη φημίζεται ως η πρωτεύουσα του στυλ της Σκωτίας, γεγονός που αντανακλάται στις art deco brasseries και στα στυλιζαρισμένα καταστήματα και η ιστορία της χρονολογείται στη Λίθινη Εποχή και είναι η πύλη των Highlands με πλούσια ιστορία.

Ο κ. Joss Croft, περιφερειακός διευθυντής Ευρώπης του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού δηλώνει: ”Η τρέχουσα και ιδιαίτερα ευνοϊκή συναλλαγματική ισοτιμία στη Βρετανία σημαίνει ότι οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να κάνουν αγορές ακόμα περισσότερης αξίας στη διάρκεια των Πρωτοχρονιάτικων εκπτώσεων, όχι μόνο στο Λονδίνο αλλά και σε άλλα εμπορικά κέντρα όπως το Εδιμβούργο, το Μπέρμιγχαμ και το Μάντσεστερ.

Η καμπάνια `Cities` όχι μόνο θα βοηθήσει ώστε τα χρήματα των επισκεπτών να φτάσουν μακρύτερα, αλλά θα αυξήσει και την αναγνωρισιμότητα δέκα πόλεων-κλειδιά στη Βρετανία που συνδυάζουν τη σχέση ποιότητας-χρημάτων και προσφέρουν ελκυστικές πολιτιστικές εμπειρίες. Οποιαδήποτε πόλη υπάρξει τυχερός να ανακαλύψει ο επισκέπτης, όλες προσφέρουν ένα πλούσιο συνδυασμό αιώνων ιστορίας και κληρονομιάς,  αγροτικών τοπίων με δυναμική και ζωντανή ατμόσφαιρα”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της British Airways, κ. Willie Walsh δήλωσε: ”Είμαστε ευχαριστημένοι που θα συνεργαστούμε με το Βρετανικό Οργανισμό Τουρισμού για να βοηθήσουμε να αναδειχθεί το προφίλ των Βρετανικών πόλεων και να επιδείξουμε την αξία τους και μοναδική φύση στους πελάτες μας.
Ως μία από τις καλύτερες παγκόσμιες αεροπορικές εταιρείες που προσφέρει εξαιρετική ποιότητα και κάλυψη στην Ευρώπη, η British Airways είναι σε τέλεια θέση να στείλει στον κόσμο το μήνυμα ότι η καμπάνια “Cities” ξεκινά σε μία καλή περίοδο για τους τουρίστες, με την αξία της λίρας να κυμαίνεται ακόμα σε χαμηλά επίπεδα, αλλά με την ποιότητα των προορισμών στη Βρετανία να είναι τόσο υψηλή όπως πάντα”
.

Η ιστοσελίδα της καμπάνιας προσφέρει πληροφορίες, επιτρέποντας στους επισκέπτες να εισχωρήσουν στα μυστικά του κάθε προορισμού με μοναδικές και ιδιόμορφες προσφορές, πηγαίνοντας στη σελίδα του Βρετανικού Οργανισμού Τουρισμού visitbritain.gr/cities.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top