Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Στο Βερολίνο, από 10 έως 14 Μαρτίου 2010

Ετοιμη η ITB 2010 για τον τουριστικό κόσμο

Τατιάνα Ρόκου - 01 February 2010, 00:00

Η ΙΤΒ 2010, η 44η Διεθνής Τουριστική Έκθεση διεξάγεται στο Βερολίνο από 10 έως 14 Μαρτίου 2010. Στην ΙΤΒ 2009 σημειώθηκε αύξηση στον<...>

αριθμό των επισκεπτών που προέρχονταν από το εξωτερικό: 110.857 εμπορικοί επισκέπτες, εκ των οποίων 42% ήταν από το εξωτερικό (αύξηση 4%). 11.098 εταιρείες-εκθέτες από 187 χώρες συμμετείχαν στο μεγαλύτερο τουριστικό γεγονός του κόσμου και παρουσίασαν όλες τις εξελίξεις για τον τουριστικό κλάδο. Συνολικά στην έκθεση καταμετρήθηκαν 178.971 επισκέπτες, ενώ το ITB Kongress Market Trends & Innovations, το μεγαλύτερο ευρωπαϊκό συνέδριο του κλάδου, το οποίο λαμβάνει χώρα στα πλαίσια της έκθεσης, σημείωσε νέο ρεκόρ στον αριθμό συμμετεχόντων (περισσότεροι από 12.000 εμπορικοί επισκέπτες). Αυξημένα ήταν επίσης και τα ποσοστά των εκθετών και των επισκεπτών που έκλεισαν συμφωνίες και υπέγραψαν συμβόλαια κατά τη διάρκεια της έκθεσης, καθώς και αυτών που δήλωσαν επιθυμία να συμμετάσχουν και το 2010. 

Η ITB Berlin αποτελεί ένα διεθνές γεγονός για τα Μ.Μ.Ε: 7.700 δημοσιογράφοι από 87 χώρες παρακολουθούσαν καθημερινά τα εκθεσιακά δρώμενα από κοντά και μετέδιδαν σε όλο τον κόσμο τα νέα και το πνεύμα της έκθεσης. 178 εκπρόσωποι του πολιτικού χώρου από 100 χώρες, ανάμεσά τους 77 πρέσβεις, 85 υπουργοί και 16 γενικοί γραμματείς τίμησαν με την παρουσία τους το εκθεσιακό γεγονός. Το ελληνικό περίπτερο είχαν επισκεφθεί ο υπουργός Τουρισμού, κ. Κ. Μαρκόπουλος και ο πρόεδρος του ΕΟΤ, κ. Γ. Κοφίνης. Το κεντρικό περίπτερο του ΕΟΤ είχε κερδίσει στην προτελευταία διοργάνωση το πρώτο βραβείο καλαισθησίας, ποιοτικής υπεροχής και παροχής υπηρεσιών μεταξύ των ευρωπαϊκών χωρών.

Η ΙΤΒ Berlin περνά στον 21ο αιώνα ως διεθνής πρωτοπόρος έκθεση για τον τουριστικό κλάδο. Στο Βερολίνο συναντάται η διεθνής βιομηχανία τουρισμού για πέντε ημέρες κάτω από την ίδια στέγη, σ’έναν εκθεσιακό χώρο 160.000 τ.μ. Στην αυγή της νέας χιλιετίας, ο τουριστικός κλάδος, που αυξάνεται συνεχώς, παρουσιάζει νέους προορισμούς και τάσεις με νέους τρόπους και ενδιαφέρουσες λύσεις. Την επόμενη χιλιετία, η δυναμικότητα και ο ποικίλος χαρακτήρας της βιομηχανίας τουρισμού θα εξελιχθούν σε τελείως νέες κατευθύνσεις. Αυτό ισχύει ιδιαίτερα για τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων και ειδικών μεθόδων μάρκετινγκ. 

Το Eλληνογερμανικό Επιμελητήριo είναι ο αποκλειστικός αντιπρόσωπος του Εκθεσιακού Οργανισμού του Βερολίνου στην Ελλάδα.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top