Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΟλοκληρώθηκε η καμπάνια της Ελλάδας στα Harrods
2010 λόγοι για να επισκεφθείτε την Ελλάδα

Ολοκληρώθηκε η καμπάνια της Ελλάδας στα Harrods

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια της Ελλάδας στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου. Η εταιρεία C&L Media Ltd., η οποία είχε διοργανώσει και την αντίστοιχη καμπάνια για την Ελλάδα την περίοδο Φεβρουάριο 2009, τότε για λογαριασμό του ΕΟΤ, πέτυχε και…

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια της Ελλάδας στο κατάστημα Harrods του Λονδίνου. Η εταιρεία C&L Media Ltd., η οποία είχε<...> διοργανώσει και την αντίστοιχη καμπάνια για την Ελλάδα την περίοδο Φεβρουάριο 2009, τότε για λογαριασμό του ΕΟΤ, πέτυχε και εφέτος μία πολύ σημαντική προβολή για τον τουρισμό στη χώρα μας.

Με την ιδιωτική πρωτοβουλία της C&L Media η Ελλάδα προβλήθηκε στο κέντρο του Λονδίνου τη σημαντικότερη χρονική περίοδο, από 26 Δεκεμβρίου έως και τις 23 Ιανουαρίου 2010, συμπεριλαμβάνοντας έτσι την περίοδο των Χριστουγέννων, της Πρωτοχρονιάς και των Εκπτώσεων.

Σύμφωνα με τα στατιστικά των Harrods, οι επισκέπτες και διερχόμενοι ξεπέρασαν συνολικά τους 3,5 εκατ. με το ενδιαφέρον των Λονδρέζων για την Ελλάδα να αναζωπυρώνεται.

Στην καμπάνια συμμετείχαν η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κυκλάδων, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Δωδεκανήσου, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Ρεθύμνου, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Λασιθίου, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Χανίων, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μαγνησίας, η Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Μεσσηνίας, ο Δήμος Κω, ο Δήμος Λαγανά και η Costa Navarino σε 12 κεντρικές βιτρίνες επί της Brompton Road.

Επιπλέον, δύο ακόμη “ζωντανές” εκθεσιακές βιτρίνες λειτούργησαν με προσωπικό στην κύρια πρόσοψη του κτιρίου Harrods αναπαριστώντας παραδοσιακό ελληνικό σκηνικό και αρχαίο ελληνικό θέατρο, ενώ για πρώτη φορά σε περίοδο εκπτώσεων ο μεγάλος διαγωνισμός που διοργανώθηκε από το Harrods για το νησί της Ρόδου και το Rodos Palace συγκέντρωσε έναν πραγματικά πολύ μεγάλο αριθμό ενδιαφερομένων.

Πολλοί επισκέπτες έγραψαν στο αναμνηστικό λεύκωμα τις εντυπώσεις τους και την επιθυμία τους να επισκεφθούν σύντομα την Ελλάδα, και χιλιάδες αντίτυπα από την έκδοση “Greece 2010” διανεμήθηκαν δωρεάν σε όλους τους επισκέπτες της καμπάνιας. Με το σλόγκαν και τίτλο του περιοδικού Greece 2010 “Έχετε 2010 λόγους να επισκεφθείτε την Ελλάδα” η ανταπόκριση στην καμπάνια άφησε ένα δυνατό μήνυμα στην πρωτεύουσα της Αγγλίας.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024