Στη στόχευση νέων αγορών κατευθύνονται οι δράσεις της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής για το 2010. Ένα από τα βήματα αυτής της πολιτικής ήταν η συμμετοχή στο 1ο Road Show Σκανδιναβίας, που διοργανώθηκε το Φεβρουάριο.
Η Ένωση εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό της κ. Γρηγόρη Τάσιο, ο οποίος επέστρεψε ευχαριστημένος από…
Στη στόχευση νέων αγορών κατευθύνονται οι δράσεις της Ένωσης Ξενοδοχείων Χαλκιδικής για το 2010. Ένα από τα βήματα αυτής της πολιτικής ήταν<...> η συμμετοχή στο 1ο Road Show Σκανδιναβίας, που διοργανώθηκε το Φεβρουάριο.
Η Ένωση εκπροσωπήθηκε από τον πρόεδρό της κ. Γρηγόρη Τάσιο, ο οποίος επέστρεψε ευχαριστημένος από τις συναντήσεις του με τουριστικούς πράκτορες και δημοσιογράφους της Σκανδιναβίας, δηλώνοντας ότι η προβολή της Χαλκιδικής στη Δανία, τη Νορβηγία και τη Σουηδία επαναπροσδιορίστηκε με τρόπο που να καλύπτει τις ιδιαίτερες ανάγκες ή ζητήσεις κάθε αγοράς.
Η Ένωση Ξενοδοχείων Χαλκιδικής συμμετέχει πρόθυμα σε δράσεις που προβάλλουν γενικότερα το τουριστικό προϊόν του νομού και ειδικότερα τις φυσικές ομορφιές, τα μνημεία, τις δραστηριότητες, την ποικιλία καταλυμάτων του.
Το 1ο Road Show Σκανδιναβίας πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία Destination Travel Specialists, θυγατρική της Travel Media Applications η οποία ήδη ανακοίνωσε το επόμενο Road Show για τον υψηλό τουρισμό της Ρωσίας σε Αγία Πετρούπολη και Μόσχα 11-14 Απριλίου 2010.
Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.