Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ATM 2001: Η Ελλάδα έλαμψε με την απουσία της

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 May 2001, 00:00

Ανταπόκριση-Ντουμπάι

Παρόλο που η Arabian Travel Market (

ATM<.>) έχει γίνει πλέον θεσμός και προσελκύει συμμετοχές από όλα τα μέρη του κόσμου, συμπεριλαμβανομένης<...>

φυσικά και της πολύ ελκυστικής συμμετοχής της Τουρκίας, της Κύπρου και της Μάλτας, η Ελλάδα είναι τελείως απούσα.

Η περιοχή της Μέσης Ανατολής αναπτύσσεται τουριστικά ώστε να γίνει πόλος έλξης τουριστικής κίνησης, αλλά και οι κάτοικοί της ταξιδεύουν όλο και περισσότερο αναζητώντας ταξιδιωτικές εμπειρίες ή ξεκούραση.

Η ελληνική παρουσία κάθε χρονιά γίνεται και πιο φτωχή, φθάνοντας φέτος στο σημείο της απουσίας. Ο ΕΟΤ είναι ανύπαρκτος και δεν υποστηρίζει καμία ελληνική προσπάθεια. Μοναδικές εξαιρέσεις είναι το γραφείο Apco Travel Services που έχει δικό του περίπτερο στο οποίο βρήκαμε την Νανά Νταγιάν διευθύντρια του γραφείου να 'προσπαθεί' να προωθήσει την Ελλάδα, κάτι άγνωστο στην υπόλοιπη έκθεση. Επίσης, βρήκαμε τον κ. Στέλιο Ιορδανίδη από τα ξενοδοχεία Elounda Beach και Elounda Bay Palace να 'προσπαθεί' να πείσει ότι η Κρήτη και γενικά η Ελλάδα διαθέτει ξενοδοχεία τέτοιου επιπέδου που μπορούν να προσφέρουν ξεκούραση στους Άραβες και γενικά στους κατοίκους της Μέσης Ανατολής και όχι μόνο, που επισκέπτονται ή συμμετέχουν ως εκθέτες στην ATM 2001.

Τα σχόλιά και των δύο είναι θετικά για την έκθεση και όπως σημειώνει ο κ. Ιορδανίδης φέτος οι εκπρόσωποι των τουριστικών γραφείων που τον προσέγγισαν είναι πολύ επαγγελματίες και δεν βλέπουμε παλαιότερα περιστατικά όπου μόνο λόγια υπήρχαν και όχι πελάτες. "Η αραβική αγορά έχει αποκτήσει επαγγελματισμό και ξέρει τι θέλει. Προσελκύουμε μικρό αριθμό τουριστών, οι οποίοι όμως αφήνουν τεράστια κέρδη για τις επιχειρήσεις" δήλωσε ο κ. Ιορδανίδης και συμπλήρωσε ότι "είναι δύσκολοι πελάτες αλλά αξίζει ο κόπος".

Λυπηθήκαμε πολύ βλέποντας περίπτερο με την επωνυμία της Royal Olympic Cruises (ROC) να υπάρχει μεν αλλά να είναι άδειο και αδιακόσμητο χωρίς κανέναν εκπρόσωπο. Σε μια έκθεση όπου όλες οι εταιρίες κρουαζιέρων έχουν έντονη παρουσία, με στόχο την προσέλκυση υψηλού επιπέδου τουριστών το να υπάρχει η μοναδική ελληνική εταιρία κρουαζιέρων με άδειο περίπτερο δημιουργεί σίγουρα αρνητικές εντυπώσεις.

Ένα ακόμα ελληνικό περίπτερο που βρίσκεται στην έκθεση είναι αυτό της Medotels που προωθεί τα ξενοδοχεία-μέλη της από διάφορες χώρες.

Η τελευταία, αλλά και λαμπρότερη συμμετοχή ελληνικής εταιρίας είναι αυτή της SAPO που ενοικιάζει λιμουζίνες και εδρεύει στη Βουλιαγμένη.

Ένα άλλο απογοητευτικό σημείο είναι το γεγονός ότι τα λιγοστά ελληνικά περίπτερα είναι διάσπαρτα σε όλη την έκθεση εξασθενίζοντας έτσι ακόμα περισσότερο την παρουσία της Ελλάδας και δυσκολεύοντας το έργο των Ελλήνων τουριστικών επαγγελματιών.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top