Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΣκάνδαλο με το κλείσμο του τρένου λίγο πριν λειτουργήσει στην Αιτωλακαρνανία
Οικολόγοι Πράσινοι

Σκάνδαλο με το κλείσμο του τρένου λίγο πριν λειτουργήσει στην Αιτωλακαρνανία

Σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων θεωρούν οι Οικολόγοι Πράσινοι τη ματαίωση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Κρυονέρι-Μεσολόγγι-Αγρίνιο στην Αιτωλοακαρνανία, λίγο πριν το έργο ολοκληρωθεί. Για την ανακατασκευή της παλιάς εγκαταλελειμμένης γραμμής ξοδεύτηκαν […]

Σκάνδαλο μεγάλων διαστάσεων θεωρούν οι Οικολόγοι Πράσινοι τη ματαίωση της λειτουργίας της σιδηροδρομικής γραμμής Κρυονέρι-Μεσολόγγι-Αγρίνιο στην<...> Αιτωλοακαρνανία, λίγο πριν το έργο ολοκληρωθεί. Για την ανακατασκευή της παλιάς εγκαταλελειμμένης γραμμής ξοδεύτηκαν την περίοδο 2002-2004 13 εκατ. ευρώ από ευρωπαϊκούς και ελληνικούς πόρους. 3 ακόμη εκατ. (1 δισ. δρχ. της εποχής) είχαν ξοδευτεί σε προηγούμενη προσπάθεια ανακατασκευής της ίδιας γραμμής, την περίοδο 1997-8, που ματαιώθηκε με άνωθεν παρεμβάσεις.

Το έργο ήταν σχεδόν έτοιμο να λειτουργήσει στις αρχές του 2004, τελικά όμως το τροχαίο υλικό απομακρύνθηκε, η λειτουργία της γραμμής ματαιώθηκε σιωπηρά και οι ανακατασκευασμένες υποδομές εγκαταλείφθηκαν χωρίς φύλαξη απέναντι σε φθορές και καταπατήσεις.

Στην ερώτησή του προς την Κομισιόν, ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων, κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος, θέτει υπόψη της τις σχετικές καταγγελίες και ζητά να ενημερωθεί για την τύχη των ευρωπαϊκών χρηματοδοτήσεων που καταβλήθηκαν για την ανακατασκευή της γραμμής.

“Έχουμε μια περίπτωση όπου κάποιοι αποφάσισαν ότι οι πολίτες μπορούν να πληρώνουν για το σιδηρόδρομο, όχι όμως και να τον έχουν στη διάθεσή τους”, δήλωσε ο κ. Τρεμόπουλος. “Οι συρμοί και το προσωπικό για την επίμαχη γραμμή, υπάρχουν διαθέσιμα στο δίκτυο της Πελοποννήσου όπου υποχρησιμοποιούνται και απαξιώνονται καθημερινά. Προφανώς υπάρχει ανάγκη να διερευνηθεί το συνολικότερο έγκλημα κατά του σιδηροδρόμου στη χώρα μας. Είναι καιρός, όμως, να μάθουμε επίσημα ποια συμφέροντα επέβαλαν την αχρήστευση ενός έτοιμου έργου, που θα έδινε εναλλακτικές λύσεις απέναντι στο αυτοκίνητο σε μια περιφέρεια με κακό και επικίνδυνο οδικό δίκτυο. Οι υπεύθυνοι τέτοιων αποφάσεων πρέπει να τιμωρηθούν, ιδιαίτερα αν η Ευρωπαϊκή Ένωση ζητήσει πίσω τα χρήματα για το έργο”.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024