Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΓ. Ανωμερίτης: H άρση του καμποτάζ θεωρείται δεδομένη (υπό όρους)
Νέο μπλόκο της ΠΝΟ στο Zenith στις 7 Ιουνίου

Γ. Ανωμερίτης: H άρση του καμποτάζ θεωρείται δεδομένη (υπό όρους)

Τη Δευτέρα, 7 Ιουνίου, στη συνεδρίαση της διυπουργικής αναμένεται να λάβει την τελική του μορφή το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ για τα κρουαζιερόπλοια με μη κοινοτική σημαία. Κατά πληροφορίες, όπως δημοσιεύει η “Καθημερινή”, στο τελικό κείμενο θα υπάρξουν ορισμένες αλλαγές…

Τη Δευτέρα, 7 Ιουνίου, στη συνεδρίαση της διυπουργικής αναμένεται να λάβει την τελική του μορφή το νομοσχέδιο για την άρση του καμποτάζ για τα κρουαζιερόπλοια<...> με μη κοινοτική σημαία. Κατά πληροφορίες, όπως δημοσιεύει η “Καθημερινή”, στο τελικό κείμενο θα υπάρξουν ορισμένες αλλαγές σε σχέση με το προσχέδιο που παρουσιάσθηκε προσφάτως στους εκπροσώπους της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αλλά η βασική του φιλοσοφία, σύμφωνα με την οποία θα πρέπει να υπάρχουν συγκεκριμένοι όροι για τις εταιρείες κρουαζιέρας με πλοία υπό μη κοινοτική σημαία, θα διατηρηθεί.

Σε πρόσφατη συνέντευξη Τύπου, ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ), κ. Γιώργος Ανωμερίτης, ερωτηθείς σχετικά ανέφερε ότι η άρση του καμποτάζ θεωρείται δεδομένη, αλλά υπεραμύνθηκε του να υπάρχουν όροι που θα πρέπει να υλοποιούν οι ενδιαφερόμενες εταιρείες. “Σε όλο τον κόσμο υπάρχουν όροι για να κάνει μια εταιρεία κρουαζιέρα, δεν μπορούμε εμείς εδώ να είμαστε ανεξέλεγκτοι”, ανέφερε ο πρόεδρος του ΟΛΠ. Κατά τον ίδιο, ένα σημαντικό θέμα που θα πρέπει να επανεξετασθεί είναι οι οργανικές συνθέσεις στα κρουαζιερόπλοια κι αν ορισμένες ειδικότητες, όπως κομμωτές, εργαζόμενοι στα διάφορα κέντρα αισθητικής που υπάρχουν στα κρουαζιερόπλοια κ.ά. θα πρέπει να θεωρούνται ναυτικοί ή όχι. Κατά πληροφορίες, για το συγκεκριμένο θέμα φέρεται να υπάρχει και η σύμφωνη γνώμη, τουλάχιστον, της πλειοψηφίας των εκπροσώπων των σωματείων της ΠΝΟ.

Επίσης κατά πληροφορίες, δεν έχει ακόμη οριστικοποιηθεί εάν οι συμβάσεις που θα υπογράφουν οι εταιρείες με το αρμόδιο Υπουργείο Οικονομίας, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας θα είναι τριετούς ή πενταετούς διάρκειας. Επίσης, κατά τις ίδιες πληροφορίες, αναμένεται στο τελικό σχέδιο να υπάρχει μια πιο προσεγμένη διατύπωση της υποχρέωσης ή μη των εταιρειών κρουαζιέρας να απασχολούν και Έλληνες ναυτικούς.

Στο προσχέδιο, το οποίο συζητήθηκε εκ νέου στην Επιτροπή Θαλάσσιου Τουρισμού υπό τον κ. Γιώργο Ροΐδη, προβλέπεται και η επιβολή δύο ειδικών τελών. Το πρώτο τέλος θα καταβάλλεται από την εταιρεία ανά επιβάτη και θα εισπράττεται στον λιμένα αφετηρίας του πλοίου, το δε ύψος του θα καθορίζεται από τον αρμόδιο YΠΟΑΝ. Το δεύτερο τέλος θα καταβάλλεται από τους φορείς διαχείρισης των λιμένων στους οποίους προσεγγίζουν τα κρουαζιερόπλοια με μη κοινοτική σημαία, που θα εκτελούν κρουαζιέρες στον ελλαδικό χώρο. Eξετάζεται εάν με τα χρήματα αυτά θα χρηματοδοτείται η λειτουργία του Οργανισμού Απασχόλησης Εμπορικού Ναυτικού (ΟΑΕΝ) ή θα κατευθύνεται στον Οργανισμό μόνο ένα τμήμα τους.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024