Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΞενοδοχείαΑνακαίνιση του Marriott Αθηνών και αναπτυξιακά σχέδια για την Ελλάδα από την διεθνή αλυσίδα

Ανακαίνιση του Marriott Αθηνών και αναπτυξιακά σχέδια για την Ελλάδα από την διεθνή αλυσίδα

Αναπτυξιακά σχέδια έχει η ξενοδοχειακή αλυσίδα Marriott για διεύρυνση της παρουσίας της στην Ελλάδα με μονάδες στην Αθήνα και τα νησιά. Μέσα στα σχέδια της διεθνούς εταιρίας είναι η δημιουργία […]

Αναπτυξιακά σχέδια έχει η ξενοδοχειακή αλυσίδα Marriott<.> για διεύρυνση της παρουσίας της στην Ελλάδα με μονάδες<…> στην Αθήνα και τα νησιά. Μέσα στα σχέδια της διεθνούς εταιρίας είναι η δημιουργία μέσα στα επόμενα 2 με 3 χρόνια ξενοδοχείων Marriott ή Renaissance στην Αθήνα και ίσως και σε κάποια από τα μεγάλα ελληνικά νησιά. Η εταιρία δείχνει ενδιαφέρον για την περιοχή που αναπτύσσεται από το Μαρούσι και μέχρι το νέο διεθνές αεροδρόμιο ‘Ελευθέριος Βενιζέλος’.

Παράλληλα, εξετάζεται και η περίπτωση της δημιουργίας ξενοδοχείων από την επωνυμία Bulgary που ανήκουν στην αλυσίδα και πρόκειται για ξενοδοχεία ’boutique’ μέχρι 100 δωματίων που ταιριάζουν στο ελληνικό τουριστικό περιβάλλον.

Αυτά ανέφερε στο TDN η κα Βίκυ Σαριανίδη, διευθύντρια Marketing του Athens Ledra Marriott στη διάρκεια της χθεσινής ευρηματικής εκδήλωσης που διοργάνωσε με την ευκαιρία της ολοκλήρωσης της πρώτης φάσης της ανακαίνισης του ξενοδοχείου με θέμα ‘Μονοπάτι της Άνοιξης.

Η πρώτη αυτή φάση που ξεκίνησε τον Δεκέμβριο του 2000 περιελάμβανε την ανακαίνιση των δωματίων από τον 4ο έως τον 8ο όροφο, του Kona Kai και του εστιατορίου Ζέφυρος. Τον ερχόμενο Δεκέμβριο πρόκειται να ανακαινισθούν τα δωμάτια από τον 1ο έως και τον 3ο όροφο, οι κοινόχρηστοι χώροι και θα ξεκινήσει η επέκταση του ballroom σε παρακείμενο οικόπεδο, η δημιουργία του μοναδικού στην Αθήνα ‘SPA’ και η δημιουργία 50 ακόμα δωματίων (6 σε κάθε όροφο). Το σύνολο της επένδυσης θα φτάσει το 1 δισ. δραχμές και αναμένεται να ολοκληρωθεί το 2003.

Αξίζει να σημειωθεί η φιλοσοφία της αλυσίδας στο επίπεδο της διοίκησης η οποία όπως μας ανέφερε η κα Σαριανίδη στηρίζει όλη την πολιτική της στην ικανοποίηση των αναγκών του προσωπικού της εταιρίας και κατά συνέπεια στην τελική ικανοποίηση του πελάτη, η οποία προκύπτει από την επίτευξη ικανοποιημένων υπαλλήλων και στελεχών, μέσα από την ανάπτυξη του πνεύματος ‘Spirit to Serve’.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024