Τελευταία νέα
ΑρχικήΟδικές ΜεταφορέςΟδικός ΤουρισμόςΑνοικτή επιστολή του Μ. Τρεμόπουλου στους Ευρωβουλευτές για το επικείμενο κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ
Μην αφήσετε τη βιωσιμότητα τωνμεταφορών στην Ελλαδα να πέσει θύμα των μέτρων

Ανοικτή επιστολή του Μ. Τρεμόπουλου στους Ευρωβουλευτές για το επικείμενο κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ

Ανοικτή επιστολή προς όλα τα μέλη του Ευρωκοινοβουλίου για το κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ που επιβάλλει τομνημόνιο Ελλάδας-ΕΕ-ΔΝΤ απέστειλε ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος. Στην επιστολή ενημερώνει […]

Ανοικτή επιστολή προς όλα τα μέλη του Ευρωκοινοβουλίου για το κλείσιμο γραμμών του ΟΣΕ που επιβάλλει τομνημόνιο Ελλάδας-ΕΕ-ΔΝΤ<...> απέστειλε ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων κ. Μιχάλης Τρεμόπουλος.

Στην επιστολή ενημερώνει τους συναδέλφους του ότι η Ελλάδα έχει ήδη το αραιότερο σιδηροδρομικό δίκτυο στην Ευρώπη, τρεις φορές κάτω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο και ότι τα υψηλά ελλείμματα του ΟΣΕ, που παρουσιάζονται ως δικαιολογία, είναι πρώτα πολιτικά και μετά οικονομικά. 40% του σωρευτικού ελλείμματος του ΟΣΕ αφορά τόκους δανείων που του επιβλήθηκαν ως υποκατάστατο της απευθείας δημόσιας χρηματοδότησης που δινόταν για τις υποδομές όλων των άλλων μεταφορικών μέσων.

Η περιθωριοποίηση του σιδηροδρόμου προς όφελος των οδικών και αεροπορικών μεταφορών έχει αποτελέσει διαχρονικά ακρογωνιαίο λίθο της ελληνικής πολιτικής μεταφορών. Η Ελλάδα διαθέτει σήμερα 2.500 κλειστών αυτοκινητοδρόμων, ολοκληρωμένο ή υπό κατασκευή, ένα δίκτυο πυκνότερο από αυτό της Γαλλίας ή της Βρετανίας. Την ίδια στιγμή οι υποδομές για τρένα μεσαίων ταχυτήτων (150-200 χλμ/ώρα) αφορούν λιγότερα από 800 χλμ., ενώ τρένα υψηλότερων ταχυτήτων δεν προβλέπονται ούτε για το απώτερο μέλλον.

Την τελευταία τριετία, με την είσοδο ιδιωτών στους ελληνικούς αυτοκινητοδρόμους, ο στραγγαλισμός του σιδηροδρόμου επιταχύνεται με πάγωμα επενδύσεων, περικοπές δρομολογίων, διακοπή της γραμμής προς Πάτρα και αχρήστευση της τηλεφωνικής κράτησης εισιτηρίων. Το επικείμενο κλείσιμο γραμμών βάσει του Μνημονίου, έρχεται να επισφραγίσει τα μέτρα των ελληνικών κυβερνήσεων.

“Τα ελληνικά τρένα πεθαίνουν λοιπόν από πολιτικά και όχι οικονομικά αίτια”, τονίζει ο κ. Τρεμόπουλος στην επιστολή του. “Εναλλακτικές λύσεις υπάρχουν, και οι Έλληνες Πράσινοι τις έχουμε προτείνει, ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης όπου η χρήση του ΙΧ γίνεται πλέον πραγματικά ακριβή και τα εισοδήματα περιορίζονται”.

Ο ευρωβουλευτής των Οικολόγων Πράσινων καλεί τους συναδέλφους στο ευρωκοινοβούλιο να στείλουν σαφές μήνυμα στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που προσυπογράφει το Μνημόνιο στα πλαίσια της “τρόικας”, ότι δεν έχει δικαίωμα να επιβάλει το κλείσιμο ενός μεγάλου μέρους του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, καθώς κάτι τέτοιο ισοδυναμεί με αντιστροφή των ευρωπαϊκών πολιτικών για τις μεταφορές και με επιβράβευση πολυετών πρακτικών αθέμιτου ανταγωνισμού.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024