Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίO περιορισμός στο all inclusive οδηγεί σε μεγαλύτερη πτώση της ανταγωνιστικότητας
Πανελλήνια Ομοσπονδία Ξενοδόχων

O περιορισμός στο all inclusive οδηγεί σε μεγαλύτερη πτώση της ανταγωνιστικότητας

Με έκπληξη αναφέρει η Πανελλήνια Ένωση Ξενοδόχων ότι πληροφορήθηκε το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του πρόσφατα διορισθέντος υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, σχετικά με την πρότασή του για την “ανάγκη” να υπάρξει περιορισμός στο Νέο Αναπτυξιακό Νόμο στη…

Με έκπληξη αναφέρει η Πανελλήνια Ένωση Ξενοδόχων ότι πληροφορήθηκε το περιεχόμενο της ανακοίνωσης του πρόσφατα διορισθέντος υφυπουργού Πολιτισμού και<...> Τουρισμού, σχετικά με την πρότασή του για την “ανάγκη” να υπάρξει περιορισμός στο Νέο Αναπτυξιακό Νόμο στη λειτουργία του συστήματος “all inclusive” και μάλιστα με υπεύθυνη δήλωση του επενδυτή, ότι για τουλάχιστον 5 χρόνια μετά την ολοκλήρωση της επένδυσης, η ξενοδοχειακή μονάδα δε θα λειτουργεί με το σύστημα “all inclusive” ούτε θα συνεργάζεται με τουριστικά γραφεία που προωθούν παρόμοια προϊόντα τουρισμού.

“Η εν λόγω εξέλιξη αποτελεί άλλο ένα παράδειγμα ότι ο σημερινός υφυπουργός Πολιτισμού και Τουρισμού εξακολουθεί να μην συνειδητοποιεί προς ποία κατεύθυνση πρέπει να επικεντρώσει τις λιγοστές δυνάμεις και πόρους του υπουργείου του. Ενεργεί με επιπολαιότητα, χωρίς καμμία συνενόηση με τους αρμόδιους φορείς και με πρόδηλη άγνοια των διαλαμβανομένων στην αγορά. Αναλώνεται σε ερασιτεχνικές και μη αποδοτικές προσπάθειες, αγνοώντας ότι τέτοιες ενέργειες, μπορεί μεν να ακούγονται ευχάριστες στην εκλογική του πελατεία, δεν προσδίδουν όμως προστιθέμενη αξία, δεν επιφέρουν κάτι στην αναστροφή της μείωσης του τουρισμού μας, ούτε στην αναπτυξιακή προοπτική του, αλλά απεναντίας εάν γίνουν πράξη θα αποστερήσουν από τις ελληνικές ξενοδοχειακές επιχειρήσεις την σταθερά παγκόσμια αυξανόμενη ζήτηση υπηρεσιών `all inclusive`, ιδιαίτερα στις υψηλές κατηγορίες.

Είναι προφανές ότι στην απίθανη περίπτωση που θα υιοθετείτο, μια τέτοια πρόταση, θα οδηγούσε σε ακόμη μεγαλύτερη πτώση της ανταγωνιστικότητας του τουριστικού μας προιόντος. Θα χαροποιούσε δε ιδιαιτέρως τους ανταγωνιστές μας, όπως Τουρκία, Αίγυπτο κ.λπ. που θα έμεναν μόνοι παίκτες σε ενα ραγδαία αυξανόμενο κομμάτι της τουριστικής ζήτησης. Το σύστημα `all inclusive` δεν το ανακάλυψε η Ελλάδα, αποτελεί διεθνές τουριστικό προϊόν με διαρκώς αυξανόμενη ζήτηση σε βασικές μας αγορές, όπως η Αγγλία, η Γερμανία και η Ρωσία. Ο λόγος για την ραγδαία ανάπτυξη του, είναι ότι απαντά σε μία, εν μέσω οικονομικής κρίσης, βασική ανάγκη της μέσης οικογένειας: Να γνωρίζει και να δεσμεύει από πρίν το συνολικό κόστος των οικογενειακών διακοπών. Παράλληλα τα τελευταία χρόνια αυξάνεται ραγδαία και η ζήτηση του από τους συμπατριώτες μας.

Ο ξενοδοχειακός κλάδος της χώρας, που έχει καταθέσει αναλυτικές προτάσεις για τον νέο Αναπτυξιακό Νόμο στα συναρμόδια Υπουργεία, επισημαίνοντας παράλληλα την μεγάλη καθυστέρηση στην ολοκλήρωση και εφαρμογή του, παρακολουθεί τις εξελίξεις με αγωνία, βαθύτατα απογοητευμένος. Και αναρωτιέται πότε επιτέλους θα σοβαρευτούμε”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024