Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΚοινωνική καμπάνια για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού
Τουριστική συμμαχία για την Ελλάδα από τους φορείς της Επικοινωνίας

Κοινωνική καμπάνια για την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού

Κοινωνική καμπάνια για την βελτίωση του ηθικού των Ελλήνων καταναλωτών-ταξιδιωτών με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού σε μία δύσκολη για τη χώρα και τον τουρισμό περίοδο ξεκίνησε με πρωτοβουλία των θεσμικών φορέων του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας. Για πρώτη φορά φορείς…

Κοινωνική καμπάνια για την βελτίωση του ηθικού των Ελλήνων καταναλωτών-ταξιδιωτών με στόχο την ενίσχυση του εσωτερικού τουρισμού σε μία δύσκολη για τη χώρα και τον τουρισμό<...> περίοδο ξεκίνησε με πρωτοβουλία των θεσμικών φορέων του ευρύτερου κλάδου της Επικοινωνίας. Για πρώτη φορά φορείς όπως ο ΣΔΕ (Σύνδεσμος Διαφημιζομένων Ελλάδος), η ΕΔΕΕ (Ένωση Εταιριών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος), η ΕΙΤΗΣΕΕ (Ένωση Ιδιωτικών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας), η ΕΙΙΡΑ (Ένωση Ιδιοκτητών Ιδιωτικών Ραδιοφωνικών Σταθμών Αθηνών) και ο ΣΕΠΤ (Σύνδεσμος Επιχειρήσεων Περιοδικού Τύπου) ευαισθητοποιήθηκαν για το θέμα του τουρισμού και συνεργάστηκαν για να δημιουργήσουν την κοινωνική καμπάνια “Ελλάδα κομμάτι της ψυχής μας”.

Η “Συμμαχία για την Ελλάδα”, όπως ονομάστηκε η συνεργασία αυτή, προσέφερε χωρίς καμία οικονομική υποχρέωση στον ΕΟΤ την καμπάνια αυτή η οποία έχει ήδη εμφανιστεί σε τηλεοπτικά κανάλια με 60-70 μηνύματα την ημέρα και αναμένεται να εμφανιστεί και σε έντυπα που εθελοντικά θα υποστηρίξουν την προσπάθεια αυτή.

Η καμπάνια στην πρώτη της φάση αποτελείται από τρία τηλεοπτικά βίντεο 17 δευτερολέπτων το καθένα και από τρεις διαφημίσεις με μηνύματα από τους ποιητές Λορέντζο Μαβίλη, Γιάννη Ρίτσο και Οδυσσέα Ελύτη, που σκοπό έχουν να θυμίσουν στους Έλληνες την ομορφιά της Ελλάδας, να αφυπνίσουν την εθνική τους υπερηφάνια και να μιλήσουν στην ψυχή τους.

Μεταξύ άλλων, ο κ. Παπαπολύζος, αντιπρόεδρος της ΕΔΕΕ, ανέφερε ότι οι φορείς της Επικοινωνίας μαζί με τα Πανεπιστήμια που έχουν τμήματα Επικοινωνίας είναι πρόθυμοι να συμμετάσχουν σε “think tank” για θέματα που αφορούν σγτη στρατηγική και στο μάρκετινγκ της χώρας.

Ο πρόεδρος του ΕΟΤ κ. Νίκος Κανελλόπουλος χαιρέτισε την πρωτοβουλία αυτή και διευκρίνησε ότι δεν πρόκειται απλά για μία ακόμα διαφημιστική καμπάνια, αλλά για μία ενέργεια που αναδεικνύει το γεγονός ότι σε δύσκολες στιγμές οι Έλληνες είναι ενωμένοι και στην προκειμένη περίπτωση όλοι μπορούν να βοηθήσουν στην ανατροπή του αρνητικού κλίματος που έχει δημιουργηθεί και πλήττει την τουριστική εικόνα της χώρας.

Η “Συμμαχία για την Ελλάδα” σε ανακοίνωσή της σχετικά με την πρωτοβουλία αυτή ανέφερε ότι “Πιστεύουμε ότι, η αφύπνιση της ελληνικής κοινωνίας θα επιτευχθεί μέσα από την επικοινωνία ενός δυναμικού – κοινωνικού μηνύματος με απήχηση και αποδοχή. Ένα μήνυμα που θα μιλήσει στην ψυχή του Έλληνα.

Για το λόγο αυτό, και λαμβανομένων υπόψη των συνθηκών της αγοράς, κρίθηκε κατάλληλος ο χρόνος για τη σύμπραξη – συνέργεια των συμβαλλομένων στον τομέα της επικοινωνίας για την ευαισθητοποίηση της κοινωνίας σε σχέση με τα ορατά προβλήματα που αντιμετωπίζει η χώρα.

Η επικοινωνιακή καμπάνια, έχει προγραμματιστεί για τη χρονική περίοδο 1 Ιουνίου 2010 έως και την 31 Δεκεμβρίου 2010, με μηδενικό για τον ΕΟΤ κόστος και θα περιλαμβάνει τηλεοπτικά σποτ, ραδιοφωνικά σποτ και καταχωρίσεις και θα προβληθεί σε όλα τα ΜΜΕ, με κεντρικό μήνυμα “Ελλάδα, κομμάτι της ψυχής μας”.

Στο πλευρό των φορέων για τη δημιουργία αυτής της εκστρατείας η εταιρεία SONY, ο κ. Κώστας Λειβαδάς που παραχώρησε δωρεάν τη μουσική, απόσπασμα απο το τραγούδι: “Για να σε συναντήσω”, η εταιρεία MOVIELAB που έκανε την παραγωγή των τηλεοπτικών & ραδιοφωνικών spots και η εταιρεία SPOT JWT, τους οποίους ευχαριστούμε.

Είμαστε περήφανοι για αυτή τη συμμαχία και ελπίζουμε και ευχόμαστε να βρει και άλλους υποστηρικτές για το συμφέρον του τόπου, γιατί μας αφορά όλους και είναι πάνω από πολιτικές, κόμματα και συμφέροντα”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024