Με αφανισμό απειλείται ο κλάδος των επαγγελματικών σκαφών, όπως τονίζει ο κ. Αντώνης Στελιάτος, πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού, αναφερόμενος στα σημερινά νούμερα της αγοράς. Φέτος, ο κλάδος […]
Με αφανισμό απειλείται ο κλάδος των επαγγελματικών σκαφών, όπως τονίζει ο κ. Αντώνης Στελιάτος, πρόεδρος της Ένωσης Πλοιοκτητών Ελληνικών Σκαφών Τουρισμού<...>, αναφερόμενος στα σημερινά νούμερα της αγοράς.
Φέτος, ο κλάδος διανύει ίσως τη χειρότερή του χρονιά, με τις κρατήσεις των επαγγελματικών σκαφών με πλήρωμα να σημειώνουν πτώση που ξεπερνά το 80% σε σχέση με το 2009. Την ίδια στιγμή 11 σκάφη είναι παροπλισμένα, καθώς η ζήτηση για φέτος δεν ανταποκρίνεται στην προσφορά. Στο ίδιο μήκος κύματος κινούνται και οι κρατήσεις στα ιστιοπλοϊκά, με τα έσοδα στον κλάδο να σημειώνουν με τη σειρά τους κατακόρυφη πτώση. Ακριβές ποσοστό στις απώλειες δεν μπορεί να δοθεί ακόμα, καθώς, όπως τονίζεται, δεν υπάρχει ενιαία πολιτική στη ναύλωση των σκαφών, αφού αυτές διαμορφώνονται από την ελεύθερη αγορά.
Η Ελλάδα, σύμφωνα με τους παράγοντες του κλάδου, διαθέτει μεταξύ άλλων έλλειμμα στις μαρίνες, ενώ όσες υπάρχουν να μην μπορούν να ανταποκριθούν στο ανταγωνιστικό περιβάλλον της ευρύτερης περιοχής.
“Η χώρα μας έχει σχεδόν 5.000 νησιά και νησάκια και χιλιάδες χιλιόμετρα ακτογραμμής. Δεν μπορεί λοιπόν η Κροατία που διαθέτει μόλις το 1/10 των ελληνικών ακτογραμμών να διαθέτει 108 σύγχρονες μαρίνες και η ανταγωνίστρια Τουρκία να έχει καλύτερο δίκτυο μαρίνων από την Ελλάδα”, σημειώνει ο κ. Στελιάτος.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.