Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Το νέο σλόγκαν αναφέρει Έχεις χρόνο... για την άλλη Μύκονο

Νέα φθινοπωρινή καμπάνια για τη Μύκονο

Βίκυ Καραντζαβέλου - 03 Σεπτέμβριος 2010, 00:00

Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ταυτόχρονη ανάδειξη και των άλλων πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου, ο Δήμος του νησιού εκπόνησε νέα φθινοπωρινή καμπάνια με επίκεντρο τη Δήλο και την Ανω Μερά...

Με στόχο την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την ταυτόχρονη ανάδειξη και των άλλων πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος της Μυκόνου, ο Δήμος<...>

του νησιού εκπόνησε νέα φθινοπωρινή καμπάνια με επίκεντρο τη Δήλο και την Ανω Μερά.

Η νέα διαφημιστική εκστρατεία, που επιμελήθηκε η εταιρεία MTC GROUP, βασίζεται στο σύνθημα της γενικότερης καμπάνιας “Έχεις Χρόνο” με την προσθήκη: “Έχεις χρόνο… για την άλλη Μύκονο”.

Η επιλογή της Δήλου, με το σλόγκαν “εκΔΗΛΟΣη ενδιαφέροντος”, έγινε για να δοθεί έμφαση στον ιστορικό και αρχαιολογικό πλούτο, ενώ της Aνω Μεράς, με το σλόγκαν “λίγο παραπΑΝΩ, ήρεμα και απόΜΕΡΑ”, για την ανάδειξη του εναλλακτικού και του παραδοσιακού χαρακτήρα του νησιού.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top