Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΔημήτρης Ρέππας: H ΤΡΑΙΝΟΣΕ δε θα έχει πλέον ελλείμματα
Η εταιρεία δε διέθετε άδεια λειτουργίας (!)

Δημήτρης Ρέππας: H ΤΡΑΙΝΟΣΕ δε θα έχει πλέον ελλείμματα

Τη διαβεβαίωση ότι δε θα γίνει καμία απόλυση στον ΟΣΕ έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ“ΒΗΜΑ” ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας. Τόνισε, πάντως, ότι μερίδιο ευθύνης για την κακοδιαχείριση στον οργανισμό είχαν και οι εργαζόμενοι και τα στελέχη…

Τη διαβεβαίωση ότι δε θα γίνει καμία απόλυση στον ΟΣΕ έδωσε μιλώντας στον Ρ/Σ“ΒΗΜΑ” ο υπουργός Μεταφορών, Υποδομών και Δικτύων κ. Δ. Ρέππας<...>. Τόνισε, πάντως, ότι μερίδιο ευθύνης για την κακοδιαχείριση στον οργανισμό είχαν και οι εργαζόμενοι και τα στελέχη. Συγκεκριμένα, σημείωσε ότι «οι εργαζόμενοι έχουν μερίδιο ευθύνης, τους αναλογεί μερίδιο ευθύνης, καθώς κάποιοι από μέσα ευνόησαν την εξέλιξη αυτή» και πρόσθεσε πως «τα φαινόμενα κακοδιαχείρισης δεν θα είχαν τέτοια έκταση, αν δε συμμετείχαν στελέχη του Οργανισμού. Αυτά ήταν γνωστά, ουδείς μπορεί να πει ότι δεν είχε αντιληφθεί τι γινόταν».

Ο Δ. Ρέππας επανέλαβε ότι μέσα στο 2011 η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δεν θα έχει πλέον ελλείμματα και μίλησε για ένα ποιοτικότερο τρένο. Ακόμη, ο υπουργός Μεταφορών σημείωσε ότι η υποδομή που θα περιλαμβάνει το δίκτυο, που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. Η εκμετάλλευση της υποδομής θα διαφοροποιηθεί, καθώς ο ιδιώτης που θα χρησιμοποιεί το σιδηροδρομικό δίκτυο θα πληρώνει για τη χρήση.

Χ. Τσιόκας: Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας

Η εξυγίανση του ΟΣΕ είναι μια επιλογή για την οποία το πολιτικό σύστημα έπρεπε να προχωρήσει εδώ και καιρό για να μην επιβαρύνεται ο Έλληνας πολίτης δήλωσε χθες στο ΣΚΑΪ ο γενικός γραμματεας του υπουργείου Μεταφορών κ. Χάρης Τσιόκας.

“Θέλουμε να εξυγιάνουμε τον ΟΣΕ, εξαφανίζοντας τα προβλήματα που παρήγαγαν το ετήσιο έλλειμμα, και να εξορθολογίσουμε το χρέος”, σημείωσε ο κ. Τσιόκας. Τόνισε δε ότι η υποδομή, που θα περιλαμβάνει το δίκτυο που θα το πάρει ο όμιλος ΟΣΕ, θα είναι 100% κρατική. Όπως πρόσθεσε αυτό που αλλάζει είναι η εκμετάλλευση της υποδομής, δηλαδή η ικανότητα του ιδιώτη να ανεβάσει τρένο πληρώνοντας για τη χρήση.

“Φτιάχνεται μια νέα εταιρεία. Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν μια μαϊμού εταιρεία χωρίς άδεια λειτουργίας, με παθητικό, που καρκινοβατούσε την οποία εξυγιαίνουμε” είπε. Σύμφωνα με τον ίδιο, το δημόσιο θα μπορεί να παραχωρήσει το μάνατζμεντ για κάποια χρόνια στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ωστόσο σε κάθε περίπτωση το δημόσιο δεν παραιτείται του χαρακτήρα του να μπορεί να επηρεάζει τις επενδύσεις. “Η ΤΡΑΙΝΟΣΕ μέσα στο 2011 θα έχει εξυγιανθεί και θα μπορεί να αναπτύξει στρατηγικές συνεργασίες και να κάνει εμπορευματικές και επιβατικές μεταφορές” σημείωσε ο κ. Τσιόκας.

Όσον αφορά την ΕΡΓΟΣΕ είπε ότι θα αναλαμβάνει το σύνολο των έργων στο σιδηρόδρομο με όρους ιδιωτικοοικονομικούς και επιχειρηματικούς. “Το δημόσιο θα έχει 100%, ενώ η ΕΡΓΟΣΕ θα μπορεί να αναλαμβάνει έργα στο εξωτερικό, και το σύνολο των έργων στη χώρα, όμως θα πρέπει να αποδεικνύει ότι είναι αποτελεσματική”

Για τη ΓΕΟΣΕ είπε ότι η περιουσία της αποτιμάται στα 4,7 δις. ευρώ, θα πρέπει να αξιοποιηθεί και μέσα από αυτό να αποκτήσει έσοδα.

Τέλος, ο κ. Τσιόκας ανέφερε ότι ιδρύεται η Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων. Παράλληλα, έκανε λόγο για το πλέον αξιόπιστο σχέδιο εξυγίανσης που θα γίνει νόμος του κράτους. Ξεκαθάρισε ότι ουδείς από τους υπαλλήλους χάνει τη θέση του, ενώ εξήγησε ότι αυτοί που θα φύγουν ως πλεονάζον προσωπικό θα πάνε σε άλλες θέσεις που σε κανονικές συνθήκες το δημόσιο θα είχε προκηρύξει θέσεις.

Από την πλευρά του, ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, κ. Νίκος Κιουτσούκης μιλώντας κι αυτός στον ΣΚΑΙ δήλωσε: “Απορούμε ως εργαζόμενοι γιατί εξυγίανση σημαίνει αλλαγή εργασιακών σχέσεων και μείωση αποδοχών των εργαζομένων. (…) Ο ΟΣΕ κάθε χρόνο καταβάλλει 15 εκατ. ευρώ για να αντικαταστήσει κλεμμένα καλώδια και η κυβέρνηση δεν κάνει τίποτα. Να βάλουν χέρι στις προμήθειες του Οργανισμού και να μας πει το ελληνικό δημόσιο τι χρωστάει στον ΟΣΕ από το 1978”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024