Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΤα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν τον τρόπο επιλογής των διακοπών
Δημοσκόπηση της World Travel Market

Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης επηρεάζουν τον τρόπο επιλογής των διακοπών

REPORT – WTM 2010: Μόνο ένας στους τρεις Βρετανούς τουρίστες χρησιμοποιούσαν μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για το σχεδιασμό των διακοπών του φέτος το καλοκαίρι, παρόλα αυτά η πλειοψηφία αυτών που το έκαναν πιθανό άλλαξαν τελικά τις επιλογές τους, αποκαλύπτει δημοσκόπηση της World Travel Market….

REPORT – WTM 2010: Μόνο ένας στους τρεις Βρετανούς τουρίστες χρησιμοποιούσαν μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης για το σχεδιασμό των διακοπών του φέτος<...> το καλοκαίρι, παρόλα αυτά η πλειοψηφία αυτών που το έκαναν πιθανό άλλαξαν τελικά τις επιλογές τους, αποκαλύπτει δημοσκόπηση της World Travel Market.

Ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα 1.000 Βρετανών παραθεριστών, οι οποίοι είχαν παει φέτος διακοπές, ρωτήθηκε σχετικά με τον αντίκτυπο που τα μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης είχε κατά τη διάρκεια της λήψης των αποφάσεών του για τις διακοπές. Από την ανάλυση προκύπτει ότι το 64% του δείγματος δεν απευθύνθηκε εκεί – συμπεριλαμβανομένων των επισκεπτών του TripAdvisor.

Για το υπόλοιπο 36% που έκανε χρήση των Soial Media, το πιο δημοφιλές site ήταν αυτό της TripAdvisor, με δύο στους τρεις (66%) να το συμβουλεύονται. Περίπου το 1/3 ανέφερε το Facebook (34%), ένας στους πέντε (21%) επισκέφθηκε το YouTube, ενώ το 17% έψαχνε στο Twitter.

Τα φόρουμ και τα chat rooms που είναι σχετικά και ταξίδια και τουρισμό προσέλκυσαν το 28% των των χρηστών των Social Media, σε σύγκριση με τα blogs, που αντιπροσώπευσαν το 9%.

Στην έρευνα διαπιστώθηκε ότι το 42% των χρηστών των Social Media προχώρησε και πραγματοποίησε την κράτηση που είχε αρχικά επιλέξει. Ωστόσο, πάνω από το 1/3 (35%) άλλαξε τελικά το ξενοδοχείο του. Ακόμη, το 15% άλλαξε αεροπορική εταιρεία, το 15% άλλαξε θέρετρο, το 15% άλλαξε τον ταξιδιωτικό πράκτορα και το 12% αποφάσισε τελικά να επισκεφθεί μια άλλη χώρα.

Περαιτέρω ανάλυση δείχνει ότι οι ηλικίες 25-34 ετών είναι οι πλέον πιθανές να χρησιμοποιήσουν τα Social Media (46% του συνολικού δείγματος), ενώ ακολουθούν οι ηλικίες 45-54 ετών (με 24%). Εξετάζοντας τις προοπτικές για τον επόμενο χρόνο, το 48% είπε ότι δε θα συμβουλευτεί τα Social Media όταν θα αποφασίσει για τις διακοπές του το 2011. Το 24% απάντησε με ένα σαφές “ναι”, ενώ ενα ποσοστό 28% είναι ακόμα αναποφάσιστοι.

Η πρόεδρος της World Travel Market, Fiona Jeffery, δήλωσε: “Αποτελεί κοινή αντίληψη ότι τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης έχουν προκαλέσει επανάσταση στην τουριστική και ταξιδιωτική βιομηχανία, ωστόσο, τα πορίσματα της παρούσας έρευνας της World Travel Market έρευνας θα μπορούσαν να το αμφισβητήσουν αυτό. Γεγονός παραμένει -και είναι σαφές- είναι ότι η γενική αντίληψη που επικρατεί για μια ταξιδιωτική εταιρεία ή ένα θέρετρο διακοπών στα Social Media έχει επιπτώσεις στις κρατήσεις. Γι`αυτό θεωρείται απαραίτητο οι εταιρείες του κλάδου να προβάλλονται σωστά στα sites των Social Media”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024