Η Accor είναι το πρώτο μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα που θα συνεργαστεί με την Tripadvisor για να δημοσιοποιεί ηλεκτρονικά απόψεις των πελατών τους σχετικά με τα ξενοδοχεία της και θα διαθέσει […]
Η Accor είναι το πρώτο μεγάλο ξενοδοχειακό συγκρότημα που θα συνεργαστεί με την Tripadvisor για να δημοσιοποιεί ηλεκτρονικά απόψεις<...> των πελατών τους σχετικά με τα ξενοδοχεία της και θα διαθέσει την εφαρμογή της Tripadvisor στη δική της ιστοσελίδα, ώστε οι επισκέπτες να μπορούν αυτόματα να δουν τι έχουν δηλώσει οι προηγούμενοι επισκέπτες των ξενοδοχείων, πριν προχωρήσουν σε κράτηση.
Η άμεση σύνδεση με την Tripadvisor στο site accorhotels.com του ομίλου Accor, προσφέρει πραγματική διαφάνεια στους επισκέπτες, ενώ παράλληλα θα υποχρεώσει τα ξενοδοχεία να “λογοδοτούν” περισσότερο για την ποιότητα των υπηρεσιών και των διευκολύνσεων που προσφέρουν. Το έργο ξεκίνησε με τη λογική ότι ο φιλοξενούμενος της σημερινής εποχής είναι πιθανότερο να στραφεί σε διαδικτυακά φόρουμ για να λάβει αποφάσεις σχετικές με το ταξίδι του.
Από την έναρξη της νέας αυτής προώθησης στην Αυστραλία, πάνω από το 52% των ξενοδοχείων της Accor έχουν βελτιώσει την κατάταξή τους συγκριτικά με ανταγωνιστές που βρίσκονται στην ίδια περιοχή και πάνω από το 11,5% των ξενοδοχείων αύξησαν την αξιολόγησή τους σε 5στερα στην Trip Advisor.
Η νέα υπηρεσία είναι διαθέσιμη για τα ξενοδοχεία Sofitel, Pullman, MGallery, Novotel, Suite Novotel, Mercure, Adagio, Ibis, all seasons, Etap Hotel και Formule 1, σε όλες τις χώρες του Ομίλου.
Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.