Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΑξιοποίηση των social media για τη διεθνή προβολή της Αθήνας
Παρουσίαση της ΕΤΟΑΑ στην 42η xenia

Αξιοποίηση των social media για τη διεθνή προβολή της Αθήνας

Η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ETOAA) στο πλαίσιο της τελετής εγκαινίων της 42ης έκθεσης xenia την Παρασκευή 26 Νοεμβρίου, πραγματοποίησε παρουσίαση με θέμα: “ΑΘΗΝΑ: Δράσεις για […]

Η Εταιρεία Τουριστικής και Οικονομικής Ανάπτυξης του Δήμου Αθηναίων (ETOAA) στο πλαίσιο της τελετής εγκαινίων της 42ης έκθεσης xenia την Παρασκευή<...> 26 Νοεμβρίου, πραγματοποίησε παρουσίαση με θέμα: “ΑΘΗΝΑ: Δράσεις για την ενίσχυση και ισχυροποίηση της τουριστικής ανάπτυξης” στην αίθουσα εκδηλώσεων του εκθεσιακού κέντρου Metropolitan Expo.

Την ΕΤΟΑΑ, που είχε προσκληθεί ως ο επίσημος τουριστικός φορέας του Δήμου Αθηναίων, εκπροσώπησε ο κ. Παναγιώτης Αρκουμανέας, διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, ο οποίος αναφέρθηκε αναλυτικά στο πλαίσιο τουριστικής πολιτικής που υλοποιείται, παρουσιάζοντας τις δράσεις της ΕΤΟΑΑ για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας μέσω του “Breathtaking Athens”, όπως επίσης και τον τρόπο αξιοποίησης των σύγχρονων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στα οποία η πόλη ήδη έχει σελίδες και προφίλ με χιλιάδες μέλη και “φίλους” από ολόκληρο τον κόσμο. Η παρουσίαση ολοκληρώθηκε με την προβολή της δραστηριότητας και τη συντονισμένη προσπάθεια που καταβάλλει το Athens Convention Bureau, με στόχο την ενίσχυση του συνεδριακού τουρισμού της Αθήνας.

Κλείνοντας, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΟΑΑ τόνισε: “Προκειμένου να έχουμε το αποτέλεσμα που επιθυμούμε για την πόλη μας, απαιτείται συνεργασία με την Πολιτεία. Η προσπάθεια πρέπει να είναι συλλογική, με συνέπεια και συνέχεια, στοχεύοντας να κερδίσουμε το στοίχημα της επικοινωνίας μιας ενιαίας και ανταγωνιστικής ταυτότητας για την πόλη μας”.

Η παρουσίαση της ΕΤΟΑΑ πραγματοποιήθηκε παρουσία του υφυπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού κ. Γιώργου Νικητιάδη, του πρόεδρου του ΕΟΤ, κ. Νίκου Κανελλόπουλου, καθώς και τουριστικών παραγόντων, μελών του ACB, εκπροσώπων ΜΜΕ και στελεχών τουριστικών επιχειρήσεων.

Παράλληλα στο πλαίσιο της 42ης έκθεσης ΧΕΝΙΑ, η ΕΤΟΑΑ υποστήριξε την πρωτοποριακή εκδήλωση «Kalimera! with taste» η οποία πραγματοποιήθηκε το Σάββατο 27 Νοεμβρίου όπου ταλαντούχοι Έλληνες chef δημιούργησαν ζωντανά τις δικές τους εκδοχές ελληνικού πρωινού. Η ΕΤΟΑΑ παραχώρησε στους παρευρισκόμενους τσάντες, με σήμα το τσαρούχι, από το επίσημο τουριστικό κατάστημα της Αθήνας «Breathtaking Athens».

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

Ετικέτες
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024
11/04/2024