Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διεθνής μελέτη της EIBTM 2010

Συγκρατημένα αισιόδοξη η παγκόσμια τουριστική βιομηχανία για την αγορά MICE

Τατιάνα Ρόκου - 03 Δεκέμβριος 2010, 00:00

Η ετήσια έκθεση EIBTM Global Industry Trends and Market Share Report ανακοινώθηκε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης <β>EIBTM της Βαρκελώνης. Η έκθεση συντάχθηκε από τον Rob Davidson, Senior Lecturer in Business Travel and Tourism στο Πανεπιστήμιο του Westminster στο Λονδίνο και...

Η ετήσια έκθεση EIBTM Global Industry Trends and Market Share Report ανακοινώθηκε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου κατά τη διάρκεια της διεθνούς έκθεσης EIBTM<...>

της Βαρκελώνης. Η έκθεση συντάχθηκε από τον Rob Davidson, Senior Lecturer in Business Travel and Tourism στο Πανεπιστήμιο του Westminster στο Λονδίνο και αναλυτή της EIBTM, περιγράφει τις βασικές τάσεις για την αγορά MICE κατά τη διάρκεια των τελευταίων 12 μηνών και παρέχει προοπτικές για το 2011.

Ο Rob Davidson αναφέρει, από τα ευρήματα έκθεσης, ότι “ενώ για το 2010, οι περισσότεροι οικονομολόγοι είχαν διαφωνήσει για το εάν η παγκόσμια ανάκαμψη θα αυξηθεί, θα μείβει στάσιμη ή ακόμη και θα αναστραφεί, τώρα στο τέλος του έτους γίνεται λόγος περί ευνοϊκών προοπτικών για την παγκόσμια ανάκαμψη -αν και αυτή είναι αργή και άνιση. Ωστόσο, οι περισσότεροι δείκτες που αφορούν τη συνέδριακή αγορά δείχνουν βελτίωση των επιχειρηματικών συνθηκών το 2011.

Τα επιχειρηματικά βαρόμετρα το 2010 ανέφεραν ότι ο κλάδος εξακολουθεί με εντατικούς ρυθμούς ανανακάμπτει, επισημαίνοντας ότι οι τρέχουσες επιχειρηματικές συνθήκες είναι καλύτερες από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Υπάρχει σίγουρα μια σημαντική πλειοψηφία που αισθάνεται αισιόδοξη για το μέλλον”.

Τα ευρήματα της έρευνας
Διεθνές οικονομικό πλαίσιο
- Μεικτή εικόνα, με το 2010 να είναι χρονιά ανάκαμψης
- Η παγκόσμια ανάπτυξη αναμένεται να υπερβεί το 4% το 2011
- Η ανάπτυξη εξελίσεται άνισα ανάμεσα στις αναπτυσσόμενες και τις προηγμένες χώρες
- Το ασθενέστερο δολάριο και η ισχυρή ανάκαμψη των αμερικανικών εξαγωγών εξηγούν τα υψηλά επίπεδα επιχειρηματικής εμπιστοσύνης.
- Η περιοχή Ασίας - Εριρηνικού έχει ξεπεράσει την ύφεση
- Η Ευρώπη είναι διχασμένη- Ελλάδα, Ιρλανδία, Πορτογαλία και Ισπανία αντιμετωπίζουν δημοσιονομικά ελλείμματα, η Γερμανία και η Γαλλία δείχνουν ανάκαμψη
- Οι χώρες BRIC (Βραζιλία, Ρωσία, Ινδία, Κίνα), παρουσιάζουν υψηλές επιδόσεις διεθνώς
- Μέχρι το 2014 οι χώρες BRIC θα αντιπροσωπεύουν το 61% της συνολικής αύξησης της παραγωγής στον κόσμο.

Επιπτώσεις στον τομέα MICE: Τα MPI Business Barometers το 2010 ανέφεραν ότι ο κλάδος εξακολουθεί να ανακάμπτει σταθερά. Η πλειοψηφία (62%) των ερωτηθέντων τον Αύγουστο του 2010 αναφέρουν ότι οι τρέχουσες επιχειρηματικές συνθήκες είναι καλύτερες από ό,τι πριν από ένα χρόνο. Την ίδια στιγμή, υπάρχει μια σημαντική πλειοψηφία που αισιοδοξεί για το μέλλον, με το 70% των επιχειρήσεων που απάντησαν να προβλέπουν καλύτερες επιχειρηματικές συνθήκες από ό,τι πέρυσι.

Οι τάσεις στην αγορά MICE στην Ευρώπη
- Η Ευρώπη εξακολουθεί να κυριαρχεί ως πόλος διεξαγωγής συνεδρίων φορέων και οργανισμών.Οι επτά από τις δέκα χώρες στο top 10 προορισμών MICE είναι ευρωπαϊκές.
- Η Carlson Wagonlit Travel σημειώνει ενδείξεις οικονομικής ανάκαμψης στην αγορά MICE
- Το 30% των συνεδρίων διοργανώνονται εκτός της χώρας προέλευσής τους (αύξηση 10% από το 2009)
- Δημοφιλείς προορισμοί είναι οι Βαρκελώνη, Μαδρίτη, Νίκαια, Παρίσι και Ρώμη
- Η μέση δαπάνη ανέρχεται έως τα 175 ευρώ, σε σύγκριση με 150 ευρώ το 2009
- Οι ακυρώσεις μειώθηκαν από το 15 στο 10%.

Η φετινή χρονιά σηματοδοτήθηκε επίσης από τη ραγδαία αύξηση της χρήσης των μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) τόσο από τα συνεδριακά κέντρα όσο και από τα επίσημα Γραφεία Συνεδρίων των χωρών, ως μέρος των στρατηγικών μάρκετινγκ. Αυξητική ήταν επίσης η χρήση μπλογκς, του Facebook και του Twitter, τα οποία χρησιμοποιήθηκαν για να κατευθύνουν σε ιστοσελίδες της αγοράς MICE. Υπολογίζεται ότι μισή μέρα την εβδομάδα αφιερώνεται στην προώθηση συνεδριακών χώρων στα Social Media.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top