Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικοί ΦορείςΕλληνικοίΑρνητικό πρόσημο σε πληρότητες και τζίρους τα Χριστούγεννα στα ξενοδοχεία της Μαγνησίας
Ενωση Ξενοδόχων Μαγνησίας

Αρνητικό πρόσημο σε πληρότητες και τζίρους τα Χριστούγεννα στα ξενοδοχεία της Μαγνησίας

Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, με μείωση τιμών από 15-20% στα υψηλής κατηγορίας καταλύματα, με μείωση τιμών από 25-40% στα χαμηλής κατηγορίας ξενοδοχεία, διαμορφώθηκε για την περίοδο των […]

Σύμφωνα με στοιχεία της Ένωσης Ξενοδόχων Μαγνησίας, με μείωση τιμών από 15-20% στα υψηλής κατηγορίας καταλύματα, με μείωση τιμών από 25-40% στα<...> χαμηλής κατηγορίας ξενοδοχεία, διαμορφώθηκε για την περίοδο των Χριστουγέννων ένα αρνητικό πρόσημο αναφορικά με πληρότητες και τζίρους. Οι υψηλές κατηγορίες ξενοδοχείων, πάνω από 3***, συγκεντρώνουν κάλυψη διανυκτερεύσεων για ένα τριήμερο της τάξης του 80% (κι αυτό συμβαίνει στους χειμερινούς προορισμούς), ενώ οι χαμηλές κατηγορίες, 1*-2**-3***, διαμορφώνουν μια πληρότητα κάτω από 50%.

“Την τονωτική ένεση στην τοπική αγορά τη χρηματοδότησαν οι ξενοδόχοι από τον τζίρο τους, κατεβάζοντας τις τιμές προκειμένου να προσελκύσουν όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο μπορούν”, υποστηρίζει η ένωση. “Σε αυτήν την προσπάθεια δυστυχώς οι ξενοδόχοι του Νομού Μαγνησίας παραμένουν μόνοι τους και παρακολουθούν τους φορείς, που έχουν άμεσα οφέλη από την κατανάλωση των αγαθών ή των υπηρεσιών γύρω από τον τουρισμό, να μη συμβάλλουν σε καμία κατεύθυνση προσαρμογής στα δεδομένα, δεδομένου της οικονομικής συγκυρίας με ιδιαίτερη αναφορά στην οικονομική κρίση που ο Έλληνας δέχεται.

Οι ξενοδόχοι της περιοχής είναι πεπεισμένοι ότι σε καμία περίπτωση δε θα μπορεί να αντιμετωπιστεί η προσέλκυση επισκεπτών μόνο με τις δικές τους δυνάμεις. Είναι μόνοι τους και σε καμία περίπτωση δεν μπορούνε να αντιμετωπίσουν αφενός μεν τα υψηλά κοστολόγια αφετέρου δε την πίεση που δέχονται από τους φορείς υποστήριξης μιας μικρής ή μεγάλης ξενοδοχειακής επιχείρησης. Επιπλέον, έχει διαπιστωθεί ότι οι υπηρεσίες που παρέχονται από μπαράκια, ταβέρνες, σουπερ-μαρκετ κ.λπ. δεν έχουν δείξει την αντίστοιχη ευαισθησία στην σημερινή οικονομική συγκυρία, τουλάχιστον στους τουριστικούς προορισμούς. Η μονόπλευρη προσπάθεια είναι λογικό ότι θα οδηγήσει σε μεγάλη συρρίκνωση του τζίρου και η οποία δεν θα αφορά μόνο το ξενοδοχείο.

Οι προβλέψεις για την Πρωτοχρονιά είναι ελαφρώς καλύτερες και ευελπιστούμε να γίνουν θετικές διορθωτικές κινήσεις για τους τζίρους των ξενοδοχείων”.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

19/03/2024
15/03/2024
14/03/2024
13/03/2024
12/03/2024
11/03/2024