Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileFacebook αντί για καρτ-ποστάλ
Ερευνα του ITB Berlin Convention 2011

Facebook αντί για καρτ-ποστάλ

Τα κοινωνικά δίκτυα δεν επηρεάζουν μόνο τον τρόπο που οι άνθρωποι λαμβάνουν πληροφορίες και κάνουν τις κρατήσεις τους πριν από ένα ταξίδι, αλλά και αποτελούν και ένα σημαντικό κανάλι επικοινωνίας […]

Τα κοινωνικά δίκτυα δεν επηρεάζουν μόνο τον τρόπο που οι άνθρωποι λαμβάνουν πληροφορίες και κάνουν τις κρατήσεις τους πριν από ένα ταξίδι, αλλά και αποτελούν και ένα<...> σημαντικό κανάλι επικοινωνίας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού.

Το 37% των διεθνών ταξιδιωτών χρησιμοποιεί το Facebook και άλλα Social Media κατά τη διάρκεια των ταξιδιών του, προκειμένου να κρατήσει τους φίλους πίσω στην πατρίδα ενημερωμένους ή για να “ανεβάσει” φωτογραφίες στο διαδίκτυο πριν από την επιστροφή του. Για να μην περιοριστεί αυτή η τάση, είναι σημαντικό οι χρεώσεις χρήσης των κινητών συσκευών στο εξωτερικό να είναι εύκολα κατανοητές, καθώς και να βρεθούν εναλλακτικές λύσεις στο πρόβλημα των τελών περιαγωγής.

Αυτό ήταν το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε η έκθεση “ΙΤΒ World Travel Trends Report”, με βάση αποσπάσματα από το European Travel Monitor και εκτιμήσεις περισσότερων από 50 ειδικών σε θέματα τουρισμού και ερευνητών από όλον τον κόσμο. Η σύνταξη της έκθεση ανατέθηκε στην IPK International από τη Messe Berlin.

Κατά τα επόμενα χρόνια τα Κοινωνικά Δίκτυα θα εξελιχθούν σε καθημερινή φόρμα επικοινωνίας και θα είναι ευρέως αποδεκτά για την πραγματοποίηση κρατήσεων. Ήδη το 52% από τους 152 εκατ. ενήλικες παραθεριστές στις ΗΠΑ χρησιμοποιούν τα Social Media για να συζητήσουν τον επόμενο προορισμό τους με τους φίλους τους ή να λάβουν άμεση πληροφόρηση από τις εταιρείες ταξιδίων. Ωστόσο, δύο παράγοντες θα πρέπει να εφαρμόζονται, αν οι τουριστικές επιχειρήσεις συνεχίσουν να αναπτύσσουν τη χρήση των κοινωνικών δικτύων: εμπιστοσύνη και αξιοπιστία. Αυτήν τη στιγμή, τα παραδοσιακά “κανάλια” όπως οι φίλοι και γνωστοί, οι ταξιδιωτικοί κατάλογοι και άλλα μέσα ενημέρωσης θεωρούνται πιο αξιόπιστα από ό,τι τα Κοινωνικά Δίκτυα.

“Οι κινητές συσκευές όπως το iPhone ανατρέπουν το σκηνικό της αγοράς ταξιδιών και δημιουργούν νέες επαγγελματικές ευκαιρίες για τη βιομηχανία μας. Τώρα είναι η στιγμή που πρέπει να προσπαθήσουμε να κάνουμε την καλύτερη δυνατή χρήση αυτής της τεχνολογίας και να συνεχίσουμε να τα αξιοποιούμε, επειδή η καλύτερη πληροφόρηση και οι δυνατότητες κρατήσεων σίγουρα συμβάλουν στην αύξηση των πωλήσεων”, αναφέρει ο δρ. Martin Buck, διεθυντής του Competence Centre Travel and Logistics της Messe Berlin.

Για παράδειγμα, ήδη στην Ιαπωνία, τα Smartphones χρησιμοποιούνται για την πραγματοποίηση του 20% των κρατήσεων στις πτήσεις εσωτερικού.

Η αγορά θα συνεχίσει να αναπτύσσεται, ως αποτέλεσμα της εισαγωγής των νέων κινητών υπηρεσιών και εφαρμογών. Για να είναι σε θέση να διαχειριστούν όσο το δυνατόν ευρύτερες ομάδες-στόχους, οι εταιρείες θα πρέπει να προσφέρουν εφαρμογές για όλα τα τρέχοντα μοντέλα Smartphone, ενώ θα πρέπει επίσης να ενθαρρύνουν την ανάπτυξη ιστοσελίδες για κινητά, σύμφωνα με τους εμπειρογνώμονες του τουρισμού, που συμμετέχουν στο World Travel Monitor Forum. Για παράδειγμα, η λήψη πληροφοριών σε “πραγματικό χρόνο” είναι άλλη παράμετρος με δυνατότητα ανάπτυξης, προσφέροντας ταχύτερους τρόπους ειδοποίησης των ταξιδιωτών σε περίπτωση μεταβολής των ωρών πτήσεων.

Ένας άλλος σημαντικός παράγοντας για τη συνεχή ανάπτυξη του τομέα “e-travel” είναι η ανάπτυξη καινοτόμων συστημάτων απεικόνισης και μεθόδων πληρωμής. Η Apple δοκιμάζει αυτήν την περίοδο διαφήμιση σε κινητά με τη μορφή “IAds”, συνδυάζοντας τη συναισθηματική επίδραση της τηλεόρασης με τις διαδραστικές ιδιότητες του διαδικτύου.

Οι μέθοδοι πληρωμής μέσω κινητών αποτελούν μια άλλη σύγχρονη τάση, η οποία επιτρέπει την πραγματοποιήση αγορών με τη χρήση iPhone. Ωστόσο, τα υψηλά τέλη περιαγωγής αποτελούν συνεχές εμπόδιο στη χρήση των Smartphones στο εξωτερικό. Αν και η Ευρωπαϊκή Ένωση εξέδωσε μια ανακοίνωση-“σήμα κινδύνου” σχετικά με τα τέλη που υπερβαίνουν τα 50 ευρώ φέτος, μέχρι σήμερα τετοιου είδους κανονισμοί δεν έχουν εφαρμοστεί σε χώρες όπως οι ΗΠΑ.

“Η έλλειψη απλών και δίκαιων ρυθμίσεων σχετικά με τη διεθνή χρήση των Smartphones φέρνει μεγάλα εμπόδια στη χρήση online υπηρεσιών κατά τη διάρκεια των ταξιδιών”, λέει ο δρ Buck, “και αυτός αποτελεί ένας τομέας, όπου πρέπει να εφαρμοστούν βιώσιμες λύσεις το συντομότερο δυνατό”

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024