Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροπορικά ΘέματαΟι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν για να κερδίσουν τον μικρομεσαίο business ταξιδιώτη
Οι Southwest Airlines και American Airlines οι πλέον προτιμώμενες αεροπορικές

Οι αεροπορικές εταιρείες αλλάζουν για να κερδίσουν τον μικρομεσαίο business ταξιδιώτη

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιώτες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων “κλείνουν” online τα επαγγελματικά τους ταξίδια και πολλοί από αυτούς χρησιμοποιούν και άλλες ανέσεις που προσφέρουν οι ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών, […]

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, οι ταξιδιώτες των μικρομεσαίων επιχειρήσεων “κλείνουν” online τα επαγγελματικά τους ταξίδια και πολλοί από αυτούς<...> χρησιμοποιούν και άλλες ανέσεις που προσφέρουν οι ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών, αναφέρει η αμερικανική Small Business Travelers Alliance (ASBTA). Η ASBTA είναι μια εθνική συμμαχία, η οποία επικεντρώνεται κυρίως στις ανάγκες μετακίνησης και τα συμφέροντα των ταξιδιωτών των μικρών επιχειρήσεων.

Ερευνες της ASBTA ρωτούν τους ταξιδιώτες της Συμμαχίας σχετικά με τομείς σχετικούς με ταξίδια, συμπεριλαμβανομένης και της χρήσης των sites αεροπορικών εταιρειών. Όπως αποδεικνύεται, το 81% των ταξιδιωτών μικρών επιχειρήσεων που ρωτήθηκαν, ανέφεραν ότι χρησιμοποιούν ιστοσελίδες των αεροπορικών εταιρειών για να “κλείσουν” τις πτήσεις τους. Η Southwest Airlines προηγείται στις προτιμήσεις τους. “Είναι ευρέως αποδεκτό μεταξύ των μικρών επιχειρήσεων ότι η άμεση κράτηση μέσω της ιστοσελίδας ενός παρόχου ταξιδίων μπορεί να εξοικονομήσει χρόνο και χρήμα για τα επαγγελματικά ταξίδια – αλλά εκεί σταμτούν και οι προσδοκίες τους”, δηλώνει ο πρόεδρος της ASBTA, Chuck Sharp. “Στην πραγματικότητα, οι καλύτερες ταξιδιωτικές ιστοσελίδες είναι αυτές που προσφέρουν και μια σειρά από άλλες υπηρεσίες, παρέχοντας εξαιρετική εμπειρία εξυπηρέτησης πελατών άμεσα”.

Για παράδειγμα, η Southwest Airlines και η American Airlines λειτουργούν σε συνδυασμό με τους τουριστικούς εταίρους τους, ώστε οι πελάτες τους να μπορούν να “κλείσουν” ενοικιάσεις αυτοκινήτων, διακοπές, διαμονή σε ξενοδοχεία και άλλες υπηρεσίες απευθείας από τις ιστοσελίδες τους.

“Δεν έχουν προσθέσει όλες οι τουριστικές ιστοσελίδες αυτές τις δυνατότητες και τις υπηρεσίες, αλλά αυτές που το έχουν κάνει θέτουν τον πήχη πολύ ψηλά στο επίπεδο εξυπηρέτησης πελατών που παρέχεται στην online αγορά ταξιδίων. Το καλύτερο είναι ότι αυτό μόνο η αρχή και θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε πολύ μεγαλύτερη πρόοδο στο εγγύς μέλλον “, δήλωσε ο Sharp. “Προς το παρόν, όμως, στόχος μας είναι να ενημερώσουμε τους ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων και τους ταξιδιώτες για το τι μπορεί να χάνουν και να τους βοηθήσουμε, ώστε να κάνουν τις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες λιγότερο δαπανηρές και πιο παραγωγικές”.

“Οι ταξιδιώτες των μικρών επιχειρήσεων, που αναζητούν χαμηλότερες τιμές εισιτηρίων, χρησιμοποιούν επίσης και άλλες μεθόδους, όπως μη εμπορικά blogs, “μηχανές μετα-αναζήτησης” (meta-search engines) και άλλες τουριστικές ιστοσελίδες”, αναφέρει ο Sharp. Οι Southwest και American εξακολουθούν να προσφέρουν χαμηλούς ναύλους στις ιστοσελίδες τους. Οι συγκεκριμένοι ταξιδιώτες θα πρέπει να εξετάσουν επίσης αν οι ταξιδιωτικούς πράκτορες βοηθούν με πιο εξειδικευμένες ρυθμίσεις για τα ταξίδια. “Οι πρόσφατες αλλαγές στη διανομή των εισιτηρίων θα πρέπει τελικά να οδηγήσει σε πιο προσαρμοσμένες λύσεις και καλύτερες πελατειακές εμπειρίες για τους ταξιδιώτες των μικρών επιχειρήσεων” καταλήγει ο Sharp.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

Ετικέτες
26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024