Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Η τρέχουσα εκστρατεία αποτελεί συμπαραγωγή με το National Geographic

Η Star Alliance ξεκινά εκστρατεία επικοινωνίας για την πρωτοβουλία Biosphere Connections

Τατιάνα Ρόκου - 31 Μάρτιος 2011, 00:00

Η Star Alliance παρουσίασε τη νέα εκστρατεία επικοινωνίας με θέμα την πρωτοβουλία της Συμμαχίας, “Biosphere Connections”. Η εκστρατεία θα διαρκέσει<...>

από τώρα έως και τον Ιούνιο, και περιλαμβάνει έντυπη διαφήμιση, ταινίες, τηλεόραση, διαδίκτυο, social media και κανάλια επικοινωνίας αεροπορικών εταιρειών-μελών.

“Κεντρικό αντικείμενο της εκστρατείας είναι να δοθεί έμφαση στην αξία του προϊόντος μας, που συνδέει επιχειρήσεις και ανθρώπους από τη μια άκρη του πλανήτη στην άλλη. Όσον αφορά στο δημιουργικό κομμάτι, χρησιμοποιήσαμε επιτυχώς τις μαρτυρίες αληθινών πελατών που υποστηρίζουν παλαιότερες εκστρατείες μας”, δήλωσε ο Mark Davies, Director Loyalty and Marketing της Star Alliance. “Ως εκ τούτου, είμαστε εξαιρετικά ευγνώμονες στους εταίρους μας στην πρωτοβουλία Biosphere Connections, και ιδιαιτέρως στην κ. Irina Bokova, Γενική Διευθύντρια της Εκπαιδευτικής, Επιστημονικής και Επιμορφωτικής Οργάνωσης των Ηνωμένων Εθνών (UNESCO), που στηρίζει αυτή την εκστρατεία, δρώντας ως καταλύτης για την επικοινωνία του παγκόσμιου προϊοντικού μας μηνύματος”.

Η πρωτοβουλία Biosphere Connections ξεκίνησε το 2006 και στηρίζει μια από τις ιδρυτικές αρχές της Star Alliance: τη σύνδεση ανθρώπων από κάθε γωνιά του πλανήτη, διευκολύνοντας τα ταξίδια σε παγκόσμια κλίμακα. Έκτοτε, η πρωτοβουλία υποστηρίζει τρεις φορείς: τη Σύμβαση Ραμσάρ, τη Διεθνή Ένωση για τη Διατήρηση της Φύσης και των Φυσικών Πόρων (IUCN) και το Πρόγραμμα “Aνθρωπος και Βιόσφαιρα” της UNESCO. Μέσω αυτής της παγκόσμιας σύμπραξης, οι αεροπορικές εταιρείες-μέλη της Star Alliance παρέχουν υπηρεσίες ταξιδιωτικής υποστήριξης στους αντίστοιχους φορείς, προάγοντας την ανταλλαγή γνώσεων μεταξύ επιστημόνων, ερευνητών και απασχολούμενων σε σχετικά προγράμματα.

Η τρέχουσα εκστρατεία, που αποτελεί συμπαραγωγή με το National Geographic, προβάλλει πέντε διεθνή προγράμματα που έχουν ωφεληθεί από αυτή την υποστήριξη και τα οποία αφορούν: το Αρχιπέλαγος Abrolhos στη Βραζιλία, τη Λιμνοθάλασσα Chilika στην Ινδία, το τροπικό δάσος East Usambara στην Τανζανία, την Αγία Σοφία στην Κωνσταντινούπολη της Τουρκίας και την επανεισαγωγή του γκρίζου λύκου στο Εθνικό Πάρκο Yellowstone στις ΗΠΑ.

Τρία από αυτά τα προγράμματα αποτελούν κεντρικό θέμα των παραδοσιακών έντυπων διαφημίσεων, που δημοσιεύονται σε κορυφαία ειδησεογραφικά και επιχειρηματικά έντυπα, μεταξύ άλλων στα “Economist”, “Financial Times”, “Monocle”, “New York Times”, “TIME Magazine” και “Wall Street Journal”. Το περιοδικό “National Geographic”, όχι μόνο θα δημοσιεύει αυτές τις έντυπες διαφημίσεις, αλλά και θα τις συνοδεύει με δικά του άρθρα έμμεσης διαφήμισης (advertorials).

Επίσης, το National Geographic παρήγαγε, υποστηρικτικά της έντυπης διαφήμισης, μίνι ντοκιμαντέρ σχετικά με τα πέντε προγράμματα, τα οποία ντοκιμαντέρ μπορεί το κοινό να παρακολουθεί στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://www.staralliance.com/en/about/intiatives/environment/. Ακόμα, το τηλεοπτικό κανάλι National Geographic θα προβάλλει ταινίες μικρού μήκους σχετικά με πληροφορίες για την πρωτοβουλία Biosphere Connections στον δικτυακό τόπο της Star Alliance.
“Το National Geographic αποτελεί για εμάς τον ιδανικό εταίρο για να αρχίσουμε να επικοινωνούμε το εταιρικό μας πόνημα συνεργασίας, χρησιμοποιώντας την πρωτοβουλία Biosphere Connections ως ένα από τα πρώτα παγκόσμια δείγματα τέτοιου είδους πρωτοβουλιών, στις οποίες βρίσκεται επικεφαλής η Συμμαχία», δήλωσε ο κύριος Davies. «Το National Geographic διαθέτει εξαιρετικά διαπιστευτήρια και αξιοπιστία στον χώρο της περιβαλλοντολογίας, και κατόρθωσε να αιχμαλωτίσει στον φακό εκπληκτικές εικόνες των προγραμμάτων αυτών, που ξεπέρασαν και τα πιο τρελά μας όνειρα”.

Αξιοποιώντας στο έπακρο τα κοινωνικά μέσα, η Star Alliance όχι μόνο προβάλλει το σχετικό υλικό στα κανάλια με τη μεγαλύτερη επισκεψιμότητα, αλλά ζητάει και την άποψη του κοινού για τα διάφορα προγράμματα, που αξιολογούνται στον δικτυακό τόπο www.staralliance.com, στον νέο λογαριασμό της Star Alliance στο Facebook (www.facebook.com/staralliance) και στις σελίδες του YouTube (http://www.youtube.com/user/staralliancenetwork), καθώς και στον ίδιο τον δικτυακό τόπο του National Geographic.

Οι 27 αερομεταφορείς-μέλη της Star Alliance θα προβάλλουν επίσης τη νέα εκστρατεία στα δικά τους κανάλια επικοινωνίας, όπως κατά τη διάρκεια της πτήσης σε συστήματα ψυχαγωγίας και περιοδικά, σε πληροφοριακό υλικό τακτικών επιβατών, στους δικτυακούς τους τόπους και τα δικά τους κανάλια κοινωνικών μέσων.

Η εκστρατεία εκπονήθηκε με την υποστήριξη των δύο επικοινωνιακών εταίρων της Star Alliance - DDB και MEC – οι οποίοι παρήγαγαν ένα συναρπαστικό αποτέλεσμα, με εντυπωσιακό δημιουργικό περιεχόμενο, σε μια καμπάνια που απευθύνεται σε πολλαπλές πλατφόρμες επικοινωνίας και περιλαμβάνει τηλεόραση, Διαδίκτυο και Τύπο.

Ο Guy Bradbury, Creative Director της DDB, δήλωσε: “Το δίκτυο της Star Alliance είναι αυθεντία σε θέματα συνεργασίας σε παγκόσμιο επίπεδο και σύμπραξης φορέων. Οι ταινίες και το δημιουργικό υλικό που ετοιμάσαμε δείχνουν τα καταπληκτικά πράγματα που μπορούν να συμβούν, όταν η συνεργασία προωθείται σε παγκόσμιο επίπεδο”. Η Chantal Rickards, Head of Branded Content στη media agency MEC, δήλωσε: “Το υλικό που προέκυψε από τη συναρπαστική εκστρατεία της Star Alliance ταιριάζει απόλυτα στο τηλεοπτικό κανάλι National Geographic και το κοινό του. Το περιεχόμενο, εξάλλου, ταιριάζει και με το παραπάνω στις ποιοτικές παραγωγές του καναλιού συνολικά, ενώ ενημερώνει τους θεατές για αυτές τις υπέροχες ιστορίες που λαμβάνουν χώρα διεθνώς”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top