Τελευταία νέα
ΑρχικήΑερομεταφορέςΑεροδρόμιαΓ. Μαγκριώτης: Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των μελετών για το Αεροδρόμιο Χανίων θα τηρηθεί
Καθυστέρηση στη δημοπράτηση έργων στο Αεροδρομίο Χανίων

Γ. Μαγκριώτης: Το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των μελετών για το Αεροδρόμιο Χανίων θα τηρηθεί

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Μαγκριώτης, απάντησε χθες σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Χανίων του ΠΑΣΟΚ, κ. Ευτύχη Δαμιανάκη, σχετικά με την καθυστέρηση στη δημοπράτηση του έργου […]

Ο υφυπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Μαγκριώτης, απάντησε χθες σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή Χανίων του ΠΑΣΟΚ, κ.<…> Ευτύχη Δαμιανάκη, σχετικά με την καθυστέρηση στη δημοπράτηση του έργου κατασκευής νέου αεροσταθμού, πύργου ελέγχου και περιβάλλοντα χώρου Αεροδρομίου Χανίων.

Η απάντηση του υφυπουργού:

“Το έργο της επέκτασης του κτιρίου αεροσταθμού στον κρατικό αερολιμένα Χανίων, έχει μελετηθεί από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ), με αρχικό προϋπολογισμό μελέτης 100.860.000 ευρώ, η οποία περιλαμβάνει τα παρακάτω υποέργα:

1. την επέκταση του αεροσταθμού, συνολικής επιφάνειας 17.500 τ.μ., σε 3 επίπεδα (υπόγειο, ισόγειο, Α` όροφος) μετά την οποία θα μπορεί να εξυπηρετεί 2.100 επιβάτες και στις δυο κατευθύνσεις ή 1.400 επιβάτες ανά κατεύθυνση,
2. την κατασκευή νέου πύργου ελέγχου αεροσκαφών 1.500 τ.μ.
3. την αναδιαρρύθμιση και αναβάθμιση των χώρων του υφιστάμενου αεροσταθμού
4. την κατασκευή αμαξοστασίου,
5. την κατασκευή υποστέγου απορριμμάτων και
6. τη διαμόρφωση του απαιτούμενου περιβάλλοντα χώρου.

Στη μελέτη που εγκρίθηκε από την ΥΠΑ τον Αύγουστο 2010 δεν είχε ληφθεί υπόψη ο κανονισμός ενεργειακής απόδοσης κτιρίων (ΚΕΝΑΚ) που άρχισε να εφαρμόζεται τον Οκτώβριο 2010.

Η ΥΠΑ στις αρχές Ιανουαρίου 2011 διαβίβασε τη μελέτη στην Ειδική Υπηρεσία κατασκευής έργων Αεροδρομίων του υπουργείου, για τον έλεγχο και αξιολόγηση ως προς το βαθμό πληρότητάς της. Κατά τον έλεγχο της εν λόγω μελέτης διαπιστώθηκαν ελλείψεις, οι οποίες έχουν σχέση με την ολοκλήρωση και λειτουργικότητα του έργου.

Η ομάδα ελέγχου συνέταξε πόρισμα στις 14 Απριλίου 2011, με σχετικές επισημάνσεις και προσαρμογές της μελέτης, καθώς και την προσαρμογή της μελέτης εφαρμογής στις απαιτήσεις της ενεργειακής αναβάθμισης κτιρίων.

Επειδή πρόκειται για μεγάλο έργο (προϋπολογισμός μεγαλύτερος των 50 εκατ. ευρώ) αναγκαία προϋπόθεση για την ένταξή του στο ΕΣΠΑ είναι η σύνταξη και υποβολή “Αίτησης Βεβαίωσης Συνδρομής Μεγάλου Έργου Υποδομής”, η οποία περιλαμβάνει μελέτη σκοπιμότητας, μελέτη κόστους-οφέλους, χρηματοοικονομική ανάλυση, δήλωση NATURA κ.ά.

Η ΥΠΑ βεβαιώνει ότι το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης των μελετών θα τηρηθεί. Σημειώνω, ότι η υποβολή του Τεχνικού Δελτίου στην ΕΔΑ Μεταφορών εκτιμάται ότι θα γίνει στις 15 Ιουλίου 2011″.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024