Εννέα ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες δημιουργούν ένα νέο ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό πρακτορείο, με στόχο την προσφορά φθηνότερων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω του Internet. Βασικός στόχος είναι η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού που δέχονται από […]
Εννέα ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες δημιουργούν ένα νέο ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό πρακτορείο<...>, με στόχο την προσφορά φθηνότερων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω του Internet.
Βασικός στόχος είναι η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού που δέχονται από το
Οι αεροπορικές εταιρίες που δημιουργούν το Opodo είναι η British Airways, η Lufthansa, η Air France, η Iberia, η KLM, η Alitalia, η Austrian Airlines, η Finnair και η Ιρλανδική Aer Lingus.
Το Opodo σκοπεύει να προσφέρει φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για περισσότερους από 480 ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ θα συνεργάζεται με 54.000 ξενοδοχεία και 23.500 γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο.
Οι εννέα εταιρίες που δημιούργησαν το Opodo στοχεύουν να αναδειχτεί σε ηγέτη της ευρωπαϊκής online ταξιδιωτικής αγοράς η αξία της οποίας, σύμφωνα με στοιχεία της Forrester Research, ανέρχεται σε 6,1 δισ. Ευρώ και οι προοπτικές δείχνουν ότι
Το όνομα του νέου ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού πρακτορείου προκύπτει από το συνδυασμό των λέξεων Opportunity και do.
Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.
Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.