Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Opodo vs Orbitz - Νέο ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό γραφείο από ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες

Θοδωρής Κουμέλης - 29 Ιούνιος 2001, 00:00

Εννέα ευρωπαϊκές αεροπορικές εταιρίες δημιουργούν ένα νέο ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό πρακτορείο<...>

, με στόχο την προσφορά φθηνότερων αεροπορικών εισιτηρίων μέσω του Internet.

Βασικός στόχος είναι η αντιμετώπιση του ανταγωνισμού που δέχονται από το

Orbitz<.>, το ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό γραφείο που ανήκει σε πέντε αμερικάνικες αεροπορικές εταιρίες, και συγκεκριμένα τις United, Continental, Delta, Northwest και American Airlines. Σύμφωνα με ανακοίνωση το νέο ηλεκτρονικό ταξιδιωτικό γραφείο, του οποίου το όνομα θα είναι Opodo<.>

, θα ξεκινήσει την λειτουργία του μέσα στο 2001.

Οι αεροπορικές εταιρίες που δημιουργούν το Opodo είναι η British Airways, η Lufthansa, η Air France, η Iberia, η KLM, η Alitalia, η Austrian Airlines, η Finnair και η Ιρλανδική Aer Lingus.

Το Opodo σκοπεύει να προσφέρει φθηνά αεροπορικά εισιτήρια για περισσότερους από 480 ταξιδιωτικούς προορισμούς, ενώ θα συνεργάζεται με 54.000 ξενοδοχεία και 23.500 γραφεία ενοικίασης αυτοκινήτων σε ολόκληρο τον κόσμο.

Οι εννέα εταιρίες που δημιούργησαν το Opodo στοχεύουν να αναδειχτεί σε ηγέτη της ευρωπαϊκής online ταξιδιωτικής αγοράς η αξία της οποίας, σύμφωνα με στοιχεία της Forrester Research, ανέρχεται σε 6,1 δισ. Ευρώ και οι προοπτικές δείχνουν ότι

.

Το όνομα του νέου ηλεκτρονικού ταξιδιωτικού πρακτορείου προκύπτει από το συνδυασμό των λέξεων Opportunity και do.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top