Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Διευκρινίσεις για την απελευθέρωση του επαγγέλματος από τον Γ. Ραγκούση

24ωρη προειδοποιητική απεργία των ταξί σήμερα

Τατιάνα Ρόκου - 08 Σεπτέμβριος 2011, 00:00

Με 24ωρη προειδοποιητική απεργία απαντούν οι ιδιοκτήτες ταξί στις διατάξεις του σχεδίου νόμου για την απελευθέρωση του επαγγέλματός τους, που ανακοινώθηκαν την Τρίτη.

24ωρη προειδοποιητική απεργία έχουν εξαγγείλει για σήμερα, Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου, οι ιδιοκτήτες ταξί. Η απεργία άρχισε στις 5 τα ξημερώματα και θα λήξει στις 5 τα ξημερώματα της Παρασκευής.

Για σήμερα επίσης έχει προγραμματιστεί Γενική Συνέλευση του κλάδου για να συζητηθούν οι εξελίξεις και τα νέα δεδομένα που προκύπτουν από τις διατάξεις του νομοσχεδίου και να ληφθούν αποφάσεις.

Διευκρινίσεις για την απελευθέρωση του επαγγέλματος

Διευκρινίσεις για την απελευθέρωση του επαγγέλματος των αυτοκινητιστών ταξί, έδωσε χθες ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, κ. Γιάννης Ραγκούσης. Έτσι:

  • Η Άδεια Παροχής Υπηρεσιών Ταξί (ΑΠΥ), είναι άσχετη με την άδεια κυκλοφορίας του οχήματος.
  • Οι έχοντες σήμερα άδεια ταξί θα πρέπει να επιλέξουν σε διάστημα τριών ετών τι θα κάνουν, αν δηλαδή θα ενταχθούν σε κάποια εταιρεία. Για να αποκτήσουν τη νέα άδεια θα πρέπει να υποβάλουν τα σχετικά δικαιολογητικά, αλλά δε θα καταβάλουν το παράβολο.
  • Το σχέδιο νόμου αναρτήθηκε στο διαδίκτυο και για περίπου μια εβδομάδα και θα ακολουθήσει διαβούλευση, καθώς και συζήτηση με τους βουλευτές και τα κόμματα, εφόσον το επιθυμούν.
  • Το σχέδιο νόμου θα περάσει και πάλι από το υπουργικό Συμβούλιο στη διαδικασία της δεύτερης ανάγνωσης και σε περίπου ένα μήνα αναμένεται να κατατεθεί στη Βουλή. Στη συνεδρίαση του Υπουργικού Συμβουλίου το νομοσχέδιο εγκρίθηκε ομόφωνα.
  • Το ύψος του παράβολου για την απόκτηση ΑΠΥ θα διαμορφωθεί σε ένα σταθερό ύψος και θα καθοριστεί, αφού ληφθούν οι προτάσεις όλων των φορέων. Στο σχέδιο νόμου αναφέρεται ότι το παράβολο για την απόκτηση ΑΠΥ κυμαίνεται από 15 έως 40.000 ευρώ, για άδεια μοτοταξί 5-10.000 ευρώ.
  • Με την ψήφιση του νομοσχεδίου θα ισχύσει και η μείωση του κομίστρου, το ύψος της οποίας θα καθοριστεί με σχετικές αποφάσεις των αρμοδίων υπουργείων.
  • Θα υπάρξει νέο καθεστώς φορολόγησης των ταξί, που θα καθοριστεί στο πλαίσιο του φορολογικού νομοσχεδίου.
  • Οι υφιστάμενοι οδηγοί ταξί, μπορούν να μπουν στο ΕΣΠΑ ώστε να χρηματοδοτηθούν για την απόκτηση ΑΠΥ.
  • Τα νέα ταξί θα έχουν νέα μορφή, στην όψη του οχήματος θα κυριαρχούν το κίτρινο και το μπλε χρώμα, θα φέρουν μεγαλύτερη ενδεικτική πινακίδα και θα είναι εφοδιασμένα με τηλεόραση και σύνδεση στο διαδίκτυο.

Ο κ. Ραγκούσης διευκρίνησε ακόμη ότι θα πρέπει να εφαρμοστεί ο νόμος για τουλάχιστον 6 μήνες για να δούμε πως θα πάει η πορεία του. Παράλληλα, θα συσταθεί μια ειδική επιτροπή που θα καταγράφει τα δεδομένα, θα κάνει προτάσεις και θα ελέγχει την αγορά, ώστε να αποφευχθεί το ενδεχόμενο της καρτελοποίησης, οπότε θα πρέπει να επέμβει η επιτροπή ανταγωνισμού. Είπε ακόμη ότι η αγορά των ταξί θα είναι μεν ανοιχτή και ελεύθερη, αλλά αν διαπιστωθεί υπερπληθώρα αιτήσεων για την απόκτηση ΑΠΥ, τότε δεν αποκλείεται να υπάρξουν κάποιοι χρονικοί περιορισμοί στη χορήγηση αδειών.

Ο υπουργός Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων προανήγγειλε επίσης ότι θα γίνουν φορολογικοί έλεγχοι στις παλιές μεταβιβάσεις αδειών και θα επιβληθούν πρόστιμα σε όσους πούλησαν ταξί, εισέπραξαν χρήματα και δεν τα δήλωσαν.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top