Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Η Egencia δημοσιεύει το Forecast & Hotel Negotiability Index για τα επαγγελματικά ταξίδια το 2012

Και το 2012 θα είναι "χρονιά των πωλητών" για τα επαγγελματικά ταξίδια

Θοδωρής Κουμέλης - 31 Οκτώβριος 2011, 15:09

Το ξενοδοχειακό περιβάλλον συνεχίζει να δείχνει σημάδια ετήσιας αύξησης σε σχέση με την αύξηση της εταιρικής ζήτησης, οδηγώντας σε βελτιωμένη πληρότητα για τα ξενοδοχεία διεθνώς, σύμφωνα με έρευνα της Egencia.

Η Egencia, εταιρεία της Expedia, Inc. στις προβλέψεις που δημοσίευσε για τα επαγγελματικά ταξίδια το 2012, αναφέρει οτι οι μέσες τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων (ATPS) και οι μέσες καθημερινές τιμές των ξενοδοχείων (ADR) στους κορυφαίους επιχειρηματικούς ταξιδιωτικούς προορισμούς θα είναι ελαφρώς αυξημένες στη Βόρεια Αμερική, την Ευρώπη και την περιοχή της Ασίας - Ειρηνικού.

Μετά από ένα χρόνο μειωμένης επιχειρηματικής διαπραγματευσιμότητας, όπως ήταν το 2011, ο σχετικός δείκτης της Egencia δείχνει ότι οι εταιρείες θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν ένα αδύναμο έως μέτριο περιβάλλον διαπραγμάτευσης το 2012. Επιπλέον, η εταιρεία ρώτησε πάνω από 250 buyers στη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη σχετικά με τα μέτρα ελέγχου του κόστους, το κόστος ταξιδίων, τις τάσεις της τεχνολογίας και τις συνολικές προσδοκίες για το 2012.

Με βάση τα αποτελέσματα της Egencia οι ATPS συνολικά για τους εταιρικούς ταξιδιώτες στους κορυφαίους ταξιδιωτικούς προορισμούς των επιχειρήσεων αναμένεται να εμφανίσουν:
- ελαφρά αύξηση (4%) στους προορισμούς της Βόρειας Αμερικής
- ελαφρά αύξηση (4%) στους ευρωπαϊκούς προορισμούς και
- ελαφρά έως μέτρια αύξηση (6%) στους προορισμούς της Ασίας - Ειρηνικού.

Το ξενοδοχειακό περιβάλλον συνεχίζει να δείχνει σημάδια ετήσιας αύξησης σε σχέση με την αύξηση της εταιρικής ζήτησης, οδηγώντας σε βελτιωμένη πληρότητα για τα ξενοδοχεία διεθνώς. Σε βασικούς προορισμούς για το 2012, η Egencia προβλέπει μέση ημερήσια αύξηση:
- για τη Βόρεια Αμερική μέχρι 5%
- για την Ευρώπη έως και 2% και
- για την Ασία - Ειρηνικό έως 7%.

“Με τη συνεχιζόμενη, αν και βραδεία, αύξηση της ζήτησης για ταξίδια, τις αυξημένες ATPS και ADRs, τη μειωμένη συνολική δυναμικότητα και τις εύθραυστες οικονομικές προοπτικές, οι εταιρείες επικεντρώνονται περισσότερο στη μείωση του κόστους και την αύξηση της αποτελεσματικότητας, όπου είναι δυνατόν” δηλώνει ο Mark Hollyhead, ανώτερος αντιπρόεδρος της Egencia για την Αμερική.

Οι τάσεις στο Travel Management
Σύμφωνα με τους συμμετέχοντες στην έρευνα, 42% των buyers της Βόρειας Αμερικής (το ποσοστό είναι σε ετήσια βάση) και 43% των Ευρωπαίων (έναντι 23% το προηγούμενο έτος) έχουν αυξήσει ελαφρά ή αισθητά τις μετακινήσεις κατά τη διάρκεια των τελευταίων έξι μηνών, σηματοδοτώντας μια συνεχή ανάπτυξη της συνολικής ζήτησης ταξιδιών. Οι κορυφαίες στρατηγικές για τη διατήρηση ή τον έλεγχο του κόστους ταξιδιού στη Βόρεια Αμερική περιλαμβάνουν:
- Προκράτηση των αεροπορικών εισιτηρίων (50%)
- Απαιτούμενη προέγκριση ταξιδιού (26%)
- Επιβολή της πολιτικής με μεγαλύτερη αυστηρότητα (40%)
- Ενθάρρυνση της χρήσης της τηλεδιάσκεψης (28%).

Οι φορητές συσκευές γίνονται όλο και πιο σημαντικές στη διαχείριση ταξιδιών σήμερα, με 86% των ερωτηθέντων στη Βορεία Αμερική να λέει ότι οι φορητές συσκευές / λειτουργίες είναι αρκετά σημαντικές έως πολύ σημαντικές για τα προγράμματα του ταξιδιού τους. Οι ερωτηθέντες αναγνωρίζουν τα ακόλουθα ως τις πιο σημαντικές χρήσεις κινητής τηλεφωνίας κατά τη διάρκεια επαγγελματικών ταξιδιών.
- Έλεγχος της κατάστασης της πτήσης τους (77%)
- Online check-in (77%)
- Επείγουσες ειδοποιήσεις προορισμού / πτήσης (60%)
- Επανεξέταση τελευταίου δρομολογίου (59%).

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top