Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Cyprus Convention Bureau – “Passion for Success”

Σύσταση Cyprus Convention Bureau από τον Κυπριακό Οργανισμό Τουρισμού

Βίκυ Καραντζαβέλου - 14 Φεβρουάριος 2012, 10:37

Βασικοί στόχοι – δράσεις του CCB είναι, μεταξύ άλλων, η αύξηση του μεριδίου της αγοράς που κατέχει διεθνώς η Κύπρος και η στρατηγική συνεργασία με οργανωμένα σύνολα για την προσέλκυση συνεδρίων στην Κύπρο.

O Κυπριακός Οργανισμός Τουρισμού, καταδεικνύοντας την εμπιστοσύνη του στη βιομηχανία του Συνεδριακού Τουρισμού, η οποία απέδειξε όλα αυτά τα χρόνια τη βαρύνουσα σημασία της για την οικονομία της Κύπρου, προχώρησε στην σύσταση και λειτουργία του Cyprus Convention Bureau. Μετά από απόφαση του ΔΣ του ΚΟΤ, το Cyprus Convention Bureau θα λειτουργήσει σε πιλοτική βάση για τα τρία πρώτα χρόνια εντός του Οργανισμού και έπειτα θα επαναξιολογηθεί η πορεία του αναλόγως της ετοιμότητας του ιδιωτικού τομέα να συμβάλει οικονομικά και να μετεξελιχθεί σε ένα είδος σύμπραξης ιδιωτικού και δημόσιου τομέα. Παράλληλα, αποφασίστηκε η σύσταση Συμβουλευτικής Επιτροπής με εκπροσώπους από τον ιδιωτικό τομέα.

Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα που προκύπτουν από την απόφαση αυτή είναι:
- Η αμεσότητα στη σύσταση του CCB
- Η Εγγύηση της ουδετερότητας του CCB
- Η πλήρης αξιοποίηση όλων των μηχανισμών υποστήριξης και των εθνικών πόρων χρηματοδότησης που παρέχει ο Οργανισμός, καθώς και των διασυνδέσεων με κρατικούς και τοπικούς αξιωματούχους - αερογραμμές,
- Η λειτουργία 20 γραφείων που διατηρεί ο ΚΟΤ εκτός Κύπρου με τη δυνατότητα αξιοποίησης του τοπικού προσωπικού για σκοπούς του CCB
- Η συνεργασία με τα διάφορα τμήματα του Οργανισμού και η πρόσβαση σε πληροφορίες και στατιστικά δεδομένα πχ. από το Παρατηρητήριο Τουρισμού
- Η συνέχιση και ενδυνάμωση των προγραμμάτων προώθησης και αξιολόγησης των προϊόντων του Συνεδριακού Τουρισμού
- Η αξιοποίηση της τεχνογνωσίας των στελεχών του Οργανισμού

Βασικοί στόχοι – δράσεις του CCB είναι οι παρακάτω:
- Σημαντική αύξηση του μεριδίου της αγοράς που κατέχει διεθνώς η Κύπρος
- Διαφοροποίηση της Κύπρου από τους ανταγωνιστικούς προορισμούς
- Δημιουργία ενός ευέλικτου οργανισμού για το μάρκετινγκ του Συνεδριακού Τουρισμού
- Στενή συνεργασία με τον ιδιωτικό τομέα και τις τοπικές αρχές
- Θέσπιση ξεκάθαρων κανόνων δεοντολογίας και ποιοτικών προδιαγραφών
- Ανάδειξη της σημασίας της συνεδριακής βιομηχανίας για την οικονομία του τόπου στα κέντρα λήψης αποφάσεων
- Στρατηγική συνεργασία με οργανωμένα σύνολα για την προσέλκυση στην Κύπρο συνεδρίων
- Εφαρμογή της στρατηγικής (branding) και υλοποίηση μίας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής πολιτικής. Κύριο μήνυμα το “Passion for success”
- Αποτύπωση των βασικών συστατικών – πλεονεκτημάτων του συνεδριακού προϊόντος της Κύπρου σε νέο υποστηρικτικό οπτικοαουστικό υλικό, κείμενα και νέα παρουσία στις τουριστικές εκθέσεις.
- Διαδικασία αναβάθμισης των πληροφοριών για τις συνεδριακές εγκαταστάσεις.
- Ενημέρωση της βιομηχανίας για τις νέες τάσεις σε θέματα όπως διοργάνωση “πράσινων“συναντήσεων, τεχνολογική αναβάθμιση και δράσεις “εταιρικής κοινωνικής ευθύνης”
- Στοχευμένη προσέλκυση νέων συνεδρίων μέσω συλλογής στοιχείων που παρέχουν διεθνείς οργανισμοί όπως το ICCA (International Congress and Convention Association), αλλά και μέσω συνεργασιών με τοπικούς συνδέσμους και φορείς για την ενθάρρυνση διεκδίκησης και οργάνωσης συνεδρίων.
- Συλλογή στατιστικών στοιχείων και ανάλυσή τους. Το 2012 προγραμματίζεται για πρώτη φορά έρευνα βαθμού ικανοποίησης των συνέδρων.
- Συνδρομή ΚΟΤ στην προετοιμασία και υποβολή αιτήσεων διεκδίκησης και στη δημιουργία ομάδας διεκδίκησης.
- Προσφορά αξιόπιστου και έγκαιρου περιεχομένου πληροφόρησης μέσω των search engines των ιστοσελίδων του ΚΟΤ visitcyprus.com και visitcyprus.biz (trade portal).

Στην παρούσα φάση η συνεισφορά του ιδιωτικού τομέα στη λειτουργία του CCB επιτυγχάνεται μέσα από τη λειτουργία της Συμβουλευτικής Επιτροπής.

Η Συμβουλευτική Επιτροπή απαρτίζεται από 11 συνολικά μέλη, 5 από τα οποία προέρχονται από τον ιδιωτικό τομέα. Η βιομηχανία εκπροσωπείται από τους βασικούς τουριστικούς εταίρους ΠΑΣΥΞΕ (Παγκύπριος Σύνδεσμος Ξενοδόχων), ΣΤΕΚ (Σύνδεσμος Τουριστικών Επιχειρήσεων Κύπρου), ACTA (Association of Cyprus Travel Agents), CIMA (Cyprus & Incentives Meetings Associates) και το ΚΕΒΕ (Κυπριακό Εμπορικό & Βιομηχανικό Επιμελητήριο).

Η Επιτροπή θα λειτουργεί ως ξεχωριστός θεσμός παράλληλα με το CCB. Θα έχει υποστηρικτικό, συμβουλευτικό, καθοδηγητικό ρόλο και όχι εκτελεστικό χαρακτήρα προς το CVB. Η Επιτροπή αναμένεται να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στην εξέταση θεμάτων που αφορούν την ποιοτική αναβάθμιση του συνεδριακού προϊόντος και να επεξεργαστεί συγκεκριμένους κανόνες ως προϊόν ευρύτερης διακλαδικής συναίνεσης. Επίσης η Επιτροπή αναμένεται να αποτελέσει ομάδα πίεσης στα κέντρα λήψης αποφάσεων για τη προώθηση της σημασίας και των αιτημάτων της συνεδριακής βιομηχανίας.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top