Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Το ACB έχει αρχίσει να υλοποιεί ένα πλάνο δράσεων προϋπολογισμού 600.000 ευρώ

Στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά συνεδρίων

Θοδωρής Κουμέλης - 23 Φεβρουάριος 2012, 09:33

Παρουσίαση του Σχεδίου Δράσης του Tthens Convention Bureau και του Προγράμματος Μελών για την περίοδο 2012–2013 έγινε χθες, από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών.

Το Σχέδιο Δράσης του Athens Convention Bureau και το νέο Πρόγραμμα Μελών για την περίοδο 2012-2013 παρουσιάστηκαν χθες κατά τη διάρκεια εκδήλωσης που διοργάνωσε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Αθηνών, στο ξενοδοχείο Grande Bretagne.

Ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης, “ανοίγοντας” την εκδήλωση, τόνισε ότι “ο Δήμος Αθηναίων αναπτύσσει σημαντικό έργο για την καθιέρωση της Αθήνας ως ενός εκ των κορυφαίων συνεδριακών προορισμών σε παγκόσμιο επίπεδο, θεωρεί τον ιδιωτικό τομέα ως φυσικό του σύμμαχο σε αυτήν την προσπάθεια και καλεί όλους τους πολίτες, επιχειρηματίες και τους φορείς, να στηρίξουν την τουριστική ανάπτυξη της πόλης μας. Να δώσουμε όλοι μαζί τον καλύτερο μας εαυτό για την Αθήνα”.

Σχετικά με τα επεισόδια που διαδραματίστηκαν στο κέντρο της Αθήνας την περασμένη Κυριακή ο δήμαρχος Αθηναίων σημείωσε: “Τις τελευταίες μέρες, δώσαμε μεγάλες μάχες, καταβάλαμε μεγάλη προσπάθεια να αντιμετωπίσουμε τον αντίκτυπο των επεισοδίων και των καταστροφών. Με άμεση επικοινωνία, με επιστολές, με διαβεβαιώσεις, με όποιο μέσο και εφόδιο διαθέτουμε προσπαθήσαμε και προσπαθούμε ακόμα να αποτρέψουμε περισσότερες απώλειες για την τουριστική και συνεδριακή δραστηριότητα στη πόλη. Και αισθάνομαι την ανάγκη να σας επισημάνω ότι αισθανθήκαμε αρκετά μόνοι, σε επίπεδο Πολιτείας, σε αυτήν την προσπάθεια... Δε σταματάμε. Παλεύουμε”.

Ο δημοτικός σύμβουλος Αθηναίων και πρόεδρος της εταιρείας κ. Γιώργος Μπρούλιας, χαιρετίζοντας την εκδήλωση υπογράμμισε: “Μέσα από το σχέδιο δράσης του ACB για το 2012 και το 2013 o Δήμος Αθηναίων καθιστά σαφές ότι συνεχίζει να επενδύει στον Συνεδριακό Τουρισμό  και πιστεύει στην ισχυρή συμβολή του στην τοπική οικονομία. Για αυτό Τον σκοπό προχωρήσαμε στον πλήρη ανασχεδιασμό της λειτουργίας του Athens Convention Bureau με σκοπό την καλύτερη δυνατή προώθηση της Αθήνας σε όλους τους τομείς της συνεδριακής αγοράς και τη βελτίωση των διαδικασιών έρευνας, εντοπισμού και προσέλκυσης διεθνών συνεδρίων”.

Ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΑΤΑ κ. Αλέξης Γαληνός, και τα στελέχη του ACB παρουσίασαν το σχέδιο δράσης του Athens Convention Bureau, με σκοπό την στοχευμένη προβολή της Αθήνας στη διεθνή αγορά συνεδρίων και εταιρικών συναντήσεων, την εξυπηρέτηση κάθε ενδιαφερόμενου να διοργανώσει κάποια εκδήλωση στην πόλη και το κυριότερο, την προβολή και υποστήριξη των μελών του και των υπηρεσιών που προσφέρουν.

Πρωταρχικός στόχος είναι, αφενός μεν να διατηρηθεί η Αθήνα στον χάρτη των διεθνών συνεδριακών προορισμών παρά την αρνητική δημοσιότητα και τα προβλήματα που υπήρξαν το τελευταίο διάστημα, αφετέρου δε να αποκαταστήσει την εικόνα της στη συγκεκριμένη αγορά και να ανακτήσει το χαμένο έδαφος της τελευταίας διετίας.

Όπως υπογράμμισε ο κ. Γαληνός, ο Δήμος Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής έχει αναλάβει πλήρως τα λειτουργικά έξοδα του Athens Convention Bureau, το οποίο, από την πλευρά του έχει εκπονήσει και ήδη έχει αρχίσει να υλοποιεί ένα πλάνο δράσεων προϋπολογισμού της τάξης των 600.000 ευρώ, επωμιζόμενο το μεγαλύτερο μέρος αυτού του κόστους. Παράλληλα έχει διαμορφώσει αναλυτικό πακέτο υπηρεσιών που προσφέρει προς όποια επιχείρηση ενταχθεί στο Πρόγραμμα Μελών, έναντι προσδιορισμένης ετήσιας συνδρομής, ανάλογα με το είδος και το μέγεθος της κάθε επιχείρησης και προκειμένου να καλυφθεί ένα μέρος του συνολικού προϋπολογισμού.   

Μεταξύ των δράσεων που έχει σχεδιάσει το ACB περιλαμβάνονται:

  • Στοχευμένη προβολή και παρουσία στα διεθνή κανάλια της συνεδριακής αγοράς, μέσω συμμετοχών στις μεγαλύτερες εκθέσεις, δημοσιογραφικής κάλυψης, ταξιδιών εξοικείωσης με τον προορισμό, διαφήμισης σε έντυπα και ηλεκτρονικά media.
  • Αξιοποίηση σύγχρονων μεθόδων και πρωτότυπων εργαλείων marketing, στο διαδίκτυο, στα social media και σε B2B συναντήσεις, για την αποτελεσματικότερη προσέγγιση πελατειακών ομάδων και αγορών.
  • Θεσμική και τεχνοκρατική υποστήριξη ως προς τη διεκδίκηση συνεδρίων.
  • Παραγωγή και διανομή ενημερωτικού υλικού, παραγωγή spot για το συνεδριακό προϊόν και τις υπηρεσίες της πόλης, παρουσιάσεις της Αθήνας ειδικά σχεδιασμένες για το συγκεκριμένο επαγγελματικό κοινό.

Συνοπτικά, οι βασικοί τομείς δραστηριότητας του ACB είναι:

  • άμεση απάντηση και αποτελεσματική εξυπηρέτηση των αιτημάτων υποβολής προσφορών (RFPs)
  • παροχή ποιοτικής πληροφόρησης σχετικά με το συνεδριακό προϊόν της Αθήνας
  • παροχή υποστήριξης για την διεκδίκηση μεγάλων διεθνών συνεδρίων και διοργανώσεων στην Αθήνα
  • αποτελεσματική προβολή και προώθηση των συνεδριακών υπηρεσιών της Αθήνας και των Μελών του ACB
  • συλλογή στατιστικών στοιχείων και ενημέρωση Διεθνών Φορέων και Τοπικού συνεδριακού τομέα καθώς και
  • την συνεχή επικοινωνία με τα μέλη του ACB και άλλους φορείς εμπλεκόμενους με τον τουρισμό

Επίσημος προσκεκλημένος του ACB στη σημερινή εκδήλωση  ήταν ο Tom Buncle, Brand Strateggist, o οποίος παρουσίασε το θέμα: “Branding a Destination in Crisis: The Case of Athens”. Ο επίσημος ομιλητής παρουσίασε την ιδιαίτερη έννοια του branding και της σημασίας του στη διαμόρφωση ταυτότητας, εικόνας και εν τέλει, ζήτησης για έναν προορισμό και αναφέρθηκε σε συγκεκριμένα παραδείγματα άλλων πόλεων και περιοχών.

Ειδικά για την Αθήνα επισήμανε ότι διαθέτει σημαντικά στοιχεία που μπορούν να αναδείξουν μία μοναδική ταυτότητα, η οποία θα μπορεί να τη διαφοροποιεί από τον ανταγωνισμό και να συμβάλλει στην ενίσχυση της εικόνας της, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τον τρόπο δράσης και λειτουργίας της ΕΑΤΑ και του ACB, σχολίασε ότι πρόκειται για μία μεγάλη προσπάθεια, που διακρίνεται από υψηλό επαγγελματισμό και υπευθυνότητα.

Ο Tom Buncle έχει πείρα πάνω από 30 χρόνια στο τουριστικό μάρκετινγκ, καθώς και στην ανάπτυξη και διαμόρφωση της εικόνας ενός προορισμού. Έχει διατελέσει CEO του VisitScotland και έχει εργαστεί στο Destination Branding του VisitEngland και πολλών άλλων προορισμών σε Παγκόσμιο Επίπεδο. Παράλληλα, είναι ο συγγραφέας του εγχειριδίου Tourism Destination Branding, το οποίο δημοσιεύτηκε το 2009 από τον Παγκόσμιο Οργανισμού Τουρισμού των Ηνωμένων Εθνών (UNWTO) και την Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού (ETC).

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top