Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Η PRConnexion θα εγκαινιάσει το παράρτημά της στο Αμβούργο στις 5 Μαρτίου

Η PRConnexion υποστηρίζει την ελληνική συνεδριακή αγορά στη Γερμανία

Θοδωρής Κουμέλης - 01 Μάρτιος 2012, 09:09

Η ελληνογερμανική εταιρεία επικοινωνίας για τον τουρισμό, PRConnexion, ξεκινά μεγάλη καμπάνια για την προσέλκυση στην Ελλάδα γερμανικών εταιρειών οργάνωσης εκδηλώσεων και επαγγελματικών ταξιδιών κινήτρων (incentives), καθώς και μεγάλων επιχειρήσεων.

Αναμένοντας την έναρξη της μεγαλύτερης έκθεση τουρισμού στον κόσμο, την ITB του Βερολίνου, που εγκαινιάζεται στις 7 Μαρτίου 2012, η PRConnexion λανσάρει μια μεγάλη καμπάνια για την προσέλκυση γερμανικών εταιρειών οργάνωσης εκδηλώσεων και επαγγελματικών ταξιδιών κινήτρων (incentives), καθώς και μεγάλων επιχειρήσεων. Σκοπός είναι να διοργανώσουν επιχειρηματικές εκδηλώσεις, συνέδρια, αλλά και ταξίδια κινήτρων στην Ελλάδα.

“Τα τελευταία χρόνια η Ελλάδα έχει εξελιχθεί σε έναν ελκυστικό προορισμό για επιχειρηματικά ταξίδια και θεματικές εκδηλώσεις”, δήλωσε η κα Στέλλα Ουρούμη, Director International Media Relations και επικεφαλής του γραφείου Ελλάδος. “Υψηλού επιπέδου τουριστικά θέρετρα και ξενοδοχεία έχουν κατασκευαστεί στην εγχώρια αγορά, αλλά και στα νησιά, ενώ αρκετά έχουν ανακαινιστεί, με αποτέλεσμα σήμερα η Ελλάδα να προσφέρει μια μοναδική εμπειρία στους επισκέπτες της, με μεγάλη μάλιστα ποικιλία. Οι ταξιδιώτες μπορούν να συνδυάσουν επισκέψεις σε ιστορικούς προορισμούς και αρχαιολογικούς χώρους, ιστιοπλοϊα, ομαδικές εκδηλώσεις στη φύση, διαμονή σε πολλά νησιά, αναρρίχηση και ράφτινγκ σε συνδυασμό με εξαιρετικά πάρτι στην παραλία σε αποκλειστικά σημεία, που αποτελούν ακόμη ένα μυστήριο για το εξωτερικό”, πρόσθεσε.

Η PRConnexion, που θα εγκαινιάσει επίσημα το παράρτημά της στη γερμανική πρωτεύουσα των ΜΜΕ, το Αμβούργο, την ερχόμενη Δευτέρα 5 Μαρτίου 2012, έχει ήδη συνάψει συμβάσεις συνεργασίας με πρακτορεία και ταξιδιωτικά γραφεία μεγάλων εταιρειών.

“Αυτό που χρειαζόμαστε είναι η υποστήριξη των Ελλήνων προμηθευτών, προκειμένου να παρουσιάσουμε ξενοδοχεία, μουσεία, συνεδριακά κέντρα, ιδιωτικές επαύλεις, ναυλώσεις σκαφών κ.λπ., με τη βοήθεια εντυπωσιακού οπτικού υλικού”, εξήγησε η κα Christiane Hensel-Gatos, διευθύντρια Στρατηγικής Marketing της PRConnexion και επικεφαλής του γραφείου στη Γερμανία. “Πρόθεσή μας είναι να υποστηρίξουμε τον ελληνικό τουρισμό όσο το δυνατό περισσότερο. Έχοντας στενές σχέσεις με την ελληνική, αλλά και τη γερμανική τουριστική βιομηχανία, είμαστε αισιόδοξοι πως μπορούμε να συμβάλλουμε αρκετά, ώστε το 2012 να είναι μια επιτυχημένη τουριστική χρονιά για την Ελλάδα”, πρόσθεσε η κα Ουρούμη.

Μετά την έναρξη της προβολής, πριν από δύο εβδομάδες, έχουν ήδη σημειωθεί αξιοσημείωτα θετικά αποτελέσματα. “Με ελαφρώς μειωμένες τιμές, η Ελλάδα πλέον προσφέρει ένα ελκυστικό προϊόν, όσον αφορά τη σχέση ποιότητας/ τιμής (value for money), γεγονός που σίγουρα αναγνωρίζουν οι Γερμανοί ταξιδιωτικοί πράκτορες”, πρόσθεσε η κα Hensel-Gatos.

Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top