Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Οι Γερμανοί προτιμούν τα μεσαίας τάξης ξενοδοχεία, οι Ρώσοι και οι Βρετανοί την πολυτέλεια

Αναμένεται αύξηση των διανυκτερεύσεων στα ευρωπαϊκά ξενοδοχεία

Βίκυ Καραντζαβέλου - 20 August 2012, 09:29

Σύμφωνα με έρευνα της IPK International οι Ρώσοι τουρίστες ιδιαίτερα προτιμούν τα πολυτελή καταλύματα, με το 26% να επιλέγει τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό.

Οι Γερμανοί τουρίστες είναι πιο “σεμνοί” όσον αφορά στην επιλογή του ξενοδοχείου από τους τουρίστες του Ην. Βασιλείου και της Ρωσίας και προτιμούν μεσαίας κατηγορίας καταλύματα. Το ποσοστό των Γερμανών που διαμένουν σε πολυτελή ξενοδοχεία έχει μειωθεί περαιτέρω και σήμερα ανέρχεται σε 13%. Αυτά είναι μερικά από τα αποτελέσματα της ειδικής αξιολόγησης του World Travel Monitor για τις κατηγορίες διαμονής των Ευρωπαίων τουριστών, που διεξήχθη από την IPK International για λογαριασμό της έκθεσης ΙΤΒ του Βερολίνου.

Οι διανυκτερεύσεις αντιπροσωπεύουν το 57% του προτιμώμενου τύπου διαμονής των Ευρωπαίων. Περίπου 234 από τα 413 εκατομμύρια ταξίδια στο εξωτερικό, πραγματοποιήθηκαν με διαμονή σε ξενοδοχεία, με περισσότερους Ευρωπαίους να επιλέγουν ένα κρεβάτι σε ξενοδοχείο από ό,τι πριν από πέντε χρόνια. Το 2007, οι διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία αντιπροσώπευαν το 52%. Το 58% των Γερμανών τουριστών σήμερα προτιμούν ξενοδοχεία. Πρώτοι είναι οι Βρετανοί (με 60%) και οι Ρώσοι (66%). Οι διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία είναι λιγότερο δημοφιλείς για τους Πολωνούς και τους Ολλανδούς τουρίστες (με 44 και 45% αντίστοιχα).

Στην Ευρώπη οι επιλογές στις διαθέσιμες κατηγορίες ξενοδοχείων ποικίλλουν. Μεταξύ των Ευρωπαίων, το ποσοστό των διανυκτερεύσεων σε standard καταλύματα (ξενοδοχεία μεσαίας κατηγορίας και οικονομικά ξενοδοχεία ) έχει παραμείνει στάσιμο, ενώ οι διανυκτερεύσεις σε τετράστερα και πεντάστερα ξενοδοχεία έχουν αυξηθεί κατά 4 και 2% αντίστοιχα. Σύμφωνα με την έρευνα της IPK International οι Ρώσοι τουρίστες ιδιαίτερα προτιμούν τα πολυτελή καταλύματα, με το 26% να επιλέγει τις ανέσεις ενός ξενοδοχείου πέντε αστέρων, όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Το 22% των Βρετανών επιλέγουν ξενοδοχείο πέντε αστέρων, ποσοστό που τους τοποθετεί και αυτούς στις κύριες χώρες που προτιμούν πολυτελή ξενοδοχεία. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων πέντε ετών, το ποσοστό των Ρώσων και των Βρετανών που προτιμούν πολυτελή καταλύματα έχει αυξηθεί κατά 2 και 4% αντίστοιχα, ενώ το ποσοστό των Γερμανών που προτιμούν αυτήν την κατηγορία διαμονής ανέρχεται μόνο σε 13%.

Σχολιάζοντας τους λόγους για την αύξηση των διανυκτερεύσεων σε πολυτελή ξενοδοχεία, ο δρ. Martin Buck, διευθυντής του Competence Center Travel & Logistics της Messe Berlin, δήλωσε: ”Σε πολλούς προορισμούς, αυτές οι κατηγορίες προσφέρουν όλο και περισσότερα τα τελευταία χρόνια. Όλο και περισσότερο, δωμάτια σε ξενοδοχεία τεσσάρων αστέρων βρίσκονται σε τιμές καταλυμάτων μεσαίας κατηγορίας. Επίσης, οι διανυκτερεύσεις σε πολυτελή ξενοδοχεία προσφέρονται σε μειωμένες τιμές. Η συχνή χρήση online κρατήσεων σε εξειδικευμένα portal και η ανάπτυξη του direct marketing εδώ παίζει σημαντικό ρόλο. Ακόμη, δε θα πρέπει να υποτιμηθεί η επίδραση των υπαρχόντων προγραμμάτων ‘πιστών’ πελατών και οι tour operators, που από τη μαζική διαφήμιση μεταπηδούν στην αγορά των ξενοδοχείων premium κατηγορίας. Ως αποτέλεσμα οι κρατήσεις για τεσσάρων και πέντε αστέρων καταλύματα έχουν αυξηθεί και θα συνεχίσουν να αυξάνονται και τα επόμενα χρόνια”.

Εκτός διανυκτερεύσεις σε ξενοδοχεία, η ενοικίαση ή η αγορά εξοχικών κατοικιών (20%) και η διαμονή με φίλους και συγγενείς (10%) είναι από τις πιο δημοφιλείς κατηγορίες διαμονής, ενώ το κάμπινγκ (με 3%), μετά βίας περιλαμβάνεται στις στατιστικές.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top