Τελευταία νέα
ΑρχικήΕκπαίδευσηΣεμινάριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τουριστική εκπαίδευση

Σεμινάριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων

Σεμινάριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη 'Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων' πραγματοποιεί το Εργαστήριο Τουριστικών Ερευνών και Μελετών και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα 'Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού' του Πανεπιστημίου Αιγαίου

Το Εργαστήριο Τουριστικών Ερευνών και Μελετών και το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα “Σχεδιασμός, Διοίκηση και Πολιτική του Τουρισμού” του Πανεπιστημίου Αιγαίου διοργανώνουν σεμινάριο εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στη “Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων”.

Τα σεμινάρια απευθύνονται σε αποφοίτους τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και κατ’ εξαίρεση σε επαγγελματίες του χώρου που επιθυμούν να διευρύνουν το γνωστικό τους πεδίο στη διοίκηση τουριστικών επιχειρήσεων καθώς και στο σχεδιασμό, τη διοίκηση και την πολιτική του τουρισμού.

Τα ανεξάρτητα σεμινάρια εντάσσονται σε τέσσερις (4) ευρύτερους ενδεικτικούς κύκλους μαθημάτων:
– Κ1 Θεωρητικής Προσέγγισης
– Κ2 Ερευνητικών Μεθόδων
– Κ3 Τουριστικής Ανάπτυξης και Διαχείρισης Τουριστικών Προορισμών
– Κ4 Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων (ο παρών κύκλος)

Κατά συνέπεια και σε συμφωνία με τον Σύμβουλο Σπουδών του, ο κάθε φοιτητής μπορεί να επιλέξει ένα ή περισσότερα μαθήματα του ιδίου ή διαφορετικών κύκλων μαθημάτων ανάλογα με τις απαιτήσεις και τις γνωστικές ανάγκες του.

Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Εκπαιδευτής: Θεόδωρος Σταυρινούδης
Εκπαιδευτής: Κυριακή Πνευματικούδη

  • Ιστορική εξέλιξη της Διοικητικής Επιστήμης και οι κύριοι θεωρητικοί αυτής
  • Τουριστικές επιχειρήσεις, διακρίσεις, χαρακτηριστικά και ιδιαιτερότητες
  • Περιεχόμενο και σημασία της οργάνωσης των τουριστικών επιχειρήσεων
  • Οι λειτουργίες του προγραμματισμού – σχεδιασμού, της οργάνωσης, της διεύθυνσης και του ελέγχου στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Η εργασία στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Μέθοδοι και διαδικασίες επιλογής προσωπικού στις τουριστικές επιχειρήσεις
  • Συστήματα αμοιβών στις τουριστικές επιχειρήσεις

Τουριστικό Marketing
Εκπαιδευτής: Μαρία Σαλαμούρα

  • Εισαγωγή στο μαρκετινγκ των υπηρεσιών του τομέα της φιλοξενίας και των ταξιδιών
  • Συμπεριφορά του πελάτη
  •  Έρευνα τουριστικής αγοράς
  • Τμηματοποίηση-Στόχευση-Τοποθέτηση
  • Σχέδιο Μάρκετινγκ και  Μίγμα Μάρκετινγκ τουριστικού προϊόντος

Αερομεταφορές και Τουρισμός
Εκπαιδευτής: Πέτρος Ζενέλης
Εκπαιδευτής: Ανδρέας Παπαθεοδώρου

  • Προσφορά και Ζήτηση στις Αερομεταφορές
  • Ο Ρόλος των Αερολιμένων
  • Ρύθμιση, Απορρύθμιση και Ανταγωνισμός στις Αερομεταφορές
  • Αερομεταφορές και Περιφερειακή Οικονομική Ανάπτυξη

Ηλεκτρονικό Επιχειρείν
Εκπαιδευτής: Κωνσταντίνος Κούτσικος

  • Το παρόν και το μέλλον του ηλεκτρονικού επιχειρείν
  • Στρατηγική και ηλεκτρονική επιχειρηματικότητα
  • Ανάπτυξη επιχειρηματικών σχεδίων ηλεκτρονικού επιχειρείν
  • Διαχείριση γνώσης
  • Σχεδιασμός διαδικασιών ηλεκτρονικών υπηρεσιών

Οι σύγχρονες τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών στην γεωγραφία του τουρισμού
Εκπαιδευτής: Μαρία Κωνστάντογλου

  • Η διαδικασία του σχεδιασμού στον τουρισμό
  • Τυπολογίες Προσφοράς
  • Γεωγραφικά Συστημάτων Πληροφοριών
  • Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών

Τουρισμός και Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης
Εκπαιδευτής: Νικόλαος Τριχάς
Εκπαιδευτής: Ευσταθία Ζουγανέλη

  • Web 2.0: Εννοιολογικές προσεγγίσεις μέσων κοινωνικής δικτύωσης
  • Παρουσίαση των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης – Facebook, Twitter, YouTube, Flickr
  • Παρουσίαση των κυριότερων μέσων κοινωνικής δικτύωσης στον τουρισμό – TripAdvisor, travel blogs
  • Travel 2.0: μέσα κοινωνικής δικτύωσης και τουριστικό μάρκετινγκ (επιχειρήσεων και προορισμών)
  • Travel 2.0: κατασκευή, προώθηση, συντήρηση παρουσίας στα κυριότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Metrics: στατιστικά επισκεψιμότητας, μέτρηση αποτελεσματικότητας
  • Μελέτες περίπτωσης/καλές πρακτικές

Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας και Τουρισμός
Εκπαιδευτής: Δημήτριος Λαγός
Εκπαιδευτής: Δημήτρης Παρπαΐρης

  • Κλιματική αλλαγή και οι επιπτώσεις στον Τουρισμό
  • Χάραξη νέων ενεργειακών πολιτικών με άξονα τις ΑΠΕ
  • Ο ρόλος των ΑΠΕ στην Εθνική οικονομία και ειδικότερα στον Τουρισμό
  • Αειφόρος αναπτυξιακός τουριστικός σχεδιασμός και δυνατότητες χρήσης των ΑΠΕ
  • Προβλήματα, ευκαιρίες και στρατηγικές από την είσοδο των ΑΠΕ στην τουριστική “βιομηχανία”

Μάρκετινγκ Πολιτιστικής Διαχείρισης
Εκπαιδευτής: Ελένη Μαυραγάνη
Εκπαιδευτής: Κωνσταντίνος Λυμπερόπουλος

  • Μάρκετινγκ σε Πολιτιστικούς Οργανισμούς
  • Στόχοι Σύγχρονων Πολιτιστικών Οργανισμών
  • Συμβολή Στρατηγικών Μάρκετινγκ στην Ανάπτυξη των Πολιτιστικών Μνημείων
  • Εμπειρία – Επίσκεψη
  • Πολιτιστικός Τουρισμός και Μάρκετινγκ
  • Μελέτες Περίπτωσης/ Καλές Πρακτικές.

Περισσότερες πληροφορίες στα τηλέφωνα 6938 799541 και 22710 35322, στο e-mail dte@emt.aegean.gr ή στο σύνδεσμο http://etem.aegean.gr/dlseminars/default_gr.htm.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

26/04/2024
25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024