Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Ευρωπαϊκή Επιτροπή Τουρισμού

Η νέα τουριστική στρατηγική της ΕΕ αποκαλύπτεται στην World Travel Market

Θοδωρής Κουμέλης - 31 Οκτώβριος 2012, 16:37

Το μερίδιο της Ευρώπης στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις μειώθηκε σε 51% το 2011, από 60% το 1990, ενώ το μερίδιό της στα διεθνή τουριστικά έσοδα έπεσε στο 44% από 49% κατά την ίδια περίοδο.

Ο Eduardo Santander, εκτελεστικός διευθυντής της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Τουρισμού (European Travel Commission) θα αποκαλύψει τη στρατηγική της στη διεθνή έκθεση World Travel Market, στο Λονδίνο, στις 6 Νοεμβρίου.



Αυτή θα είναι η πρώτη ευκαιρία για τα ΜΜΕ να συναντήσουν τον κ. Santander και να του απευθύνουν ερωτήσεις για τους τρόπους που η Ευρωπαϊκή Ένωση και η ETC θα χρησιμοποιήσει για να προωθήσει την Ευρώπη ως τουριστικό προορισμό. Όσον αφορά στο μερίδιο της Ευρώπης στις διεθνείς τουριστικές αφίξεις, αυτό μειώθηκε σε 51% το 2011, από 60% το 1990, ενώ το μερίδιό της στα διεθνή τουριστικά έσοδα έπεσε στο 44% από 49% σε 44% κατά την ίδια περίοδο.

Παρά τη μείωση του μεριδίου αγοράς, ο τουρισμός εξακολουθεί να έχει τεράστια αξία για την οικονομία της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το 2010 ο τουρισμός αποτέλεσε άμεσα το 5% του ΑΕΠ της ΕΕ και έμμεσα το 10%. Τα διεθνή έσοδα από τον τουρισμό ήταν 306 δισ. ευρώ, με 6 από τους 10 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς του κόσμου από πλευράς αφίξεων και τους πέντε από πλευράς εσόδων, να είναι ευρωπαϊκοί. Η τουριστική βιομηχανία απασχολεί 9,7 εκατ. ανθρώπους (σε 1,8 εκατ., συνήθως μικρομεσαίες, τουριστικές επιχειρήσεις), δηλαδή το 5,2% του συνολικού εργατικού δυναμικού  της Ευρώπης. Ως εκ τούτου, μια σημαντική βελτίωση των επιδόσεων της ΕΕ ως τουριστικός προορισμός θα τη βοηθήσει να αντιμετωπίσει τις οικονομικές και νομισματικές κρίσεις της.

Η ETC ιδρύθηκε το 1948, με έδρα τις Βρυξέλλες. Η ETC έχει δημιουργήσει ομάδες εργασίας που συγκεντρώνουν εμπειρογνώμονες του τουρισμού από τους Εθνικούς Οργανισμούς Τουρισμού των χωρών-μελών της, δηλαδή οι αντίστοιχοι “ΕΟΤ” 33 ευρωπαϊκών χωρών, συμπεριλαμβανομένων και των 24 χωρών της ΕΕ. Η αποστολή της ETC είναι η ενίσχυση της βιώσιμης ανάπτυξης της Ευρώπης ως τουριστικού προορισμού και η αύξηση της ανταγωνιστικότητας, μέσω της γνώσης και την ανταλλαγή μεταξύ των μελών της, αλλά και η άσκηση πίεσης (lobbying), καθώς και η δημιουργία μιας επαγγελματικής πλατφόρμας μάρκετινγκ για την επιτυχή προώθηση των χωρών-μελών της σε μακρινές αγορές.

|
Share |
1 Σχόλια
Σχόλια Αναγνωστών

Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top