Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
World Travel Market 2012

Οι αναδυόμενες τάσεις στη διεθνή τουριστική αγορά

Βίκυ Καραντζαβέλου - 07 Νοέμβριος 2012, 10:01

ΛΟΝΔΙΝΟ - WTM 2012 - ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η ραγδαία δυναμική των τουριστών από τις χώρες BRIC, οι αναδυόμενες τουριστικά χώρες της αμερικανικής ηπείρου, οι Άραβες "big spenders", τα ξενοδοχεία εντός εμπορικών κέντρων και η τεχνολογική 'απεξάρτηση' στα θέρετρα είναι μερικά από τα συμπεράσματα της έκθεσης World Travel Market Global Trends Report 2012, που ανακοινώθηκε στη World Travel Market.

ΛΟΝΔΙΝΟ - WTM 2012 - ΑΠΟΣΤΟΛΗ: Η έκθεση World Travel Market Global Trends Report 2012 δόθηκε στη δημοσιότητα κατά τη διεθνή έκθεση World Travel Market, το κορυφαίο γεγονός για τα ταξίδια και τον τουρισμό σε παγκόσμιο επίπεδο. Η έκθεση υπογραμμίζει τις βασικές αναδυόμενες ταξιδιωτικές τάσεις του τουρισμού σε όλο τον κόσμο, εξετάζοντας το πως η παγκόσμια, περιφερειακή και εθνική πολιτική, κοινωνική και οικονομική κατάσταση διαμορφώνει την τουριστική βιομηχανία.

Αμερική: Η έλξη της “απαγορευμένης γης”
Από το 2010, χώρες στην αμερικανική ήπειρο, που προηγουμένως ήταν απαγορευτικές για τους Αμερικανούς τουρίστες έχουν γίνει προσιτές, επωφελούμενες οικονομικά από τα έσοδα του τουρισμού. Η Caroline Bremner, επικεφαλής του τμήματος Έρευνας Ταξιδίων και Τουρισμού του Euromonitor είπε: “Είναι μια μικρή, αλλά αναπτυσσόμενη αγορά. Οι περισσότεροι Αμερικανοί επισκέπτες σε χώρες απαγορευμένες μέχρι πρότινος προέρχονται από τη γενιά των Baby Boomers”.

Ευρώπη: Η μεγάλη αγορά shopping για τις χώρες BRIC
Η Βραζιλία, η Ρωσία, η Ινδία και η Κίνα “αγκαλιάζουν” τον τουρισμό για ψώνια σε βασικούς ευρωπαϊκούς προορισμούς. Η δυναμική οικονομική ανάπτυξη σε αυτές τις χώρες έχει οδηγήσει σε ραγδαία αύξηση του διαθέσιμου εισοδήματος. Μαζί με την αύξηση της βελτίωσης της ποιότητας ζωής, οι καταναλωτές από τις χώρες BRIC είναι πρόθυμοι να δαπανήσουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια.

Μέση Ανατολή: Αύξηση των Shopping Hotels
Οι πλούσιοι που μπορούν να ξοδεύουν μεγάλα ποσά σε μετρητά οδηγούν την τάση στη Μέση Ανατολή για ξενοδοχεία μέσα σε εμπορικά κέντρα. Πλούσιοι καταναλωτές από το Μπαχρέιν και τη Σαουδική Αραβία διαθέτουν διαθέσιμο εισόδημα και αγάπη για ψώνια, έτσι τα υπερμεγέθη εμπορικά κέντρα στη Μέση Ανατολή παρουσιάζουν αλματώδης αύξηση. Τα εμπορικά κέντρα και οι συναφείς εξελίξεις στον ξενοδοχειακό τομέα είναι τα βασικά στοιχεία για την ανάκαμψη του τουρισμού στην περιοχή αυτή, για την οποία το 2011 ήταν μια δύσκολη χρονιά.

Αφρική: Προορισμός Nollywood
Η τεράστια κινηματογραφική βιομηχανία της Νιγηρίας, που ονομάστηκε “Nollywood”, είναι η δεύτερη μεγαλύτερη κινηματογραφική βιομηχανία του κόσμου σε όγκο, μετά το Bollywood της Ινδίας και πολύ μπροστά από το Hollywood, με περισσότερες από 2.000 ταινίες να γυρίζονται ετησίως. Η αυξανόμενη δημοτικότητα του Nollywood σε πολλές αφρικανικές χώρες θα αποτελέσει σημαντικό μοχλό ανάπτυξης, με τον τομέα της αναψυχής να προσελκύει τους σινεφίλ.

“Παγκόσμιο Χωριό”: Ψηφιακή απεξάρτηση
Καθώς οι καταναλωτές γίνονται ολοένα και πιο εθισμένοι στις ηλεκτρονικές συσκευές τουςτα ξενοδοχεία προσφέρουν “διακοπές απεξάρτησης”, για να τους βοηθήσουν να χαλαρώσουν

Ασία - Οι αυτοκινητοβιομηχανίες “καταλαμβάνουν” τα ξενοδοχεία
Μάρκες αυτοκινήτων πολυτελείας εκμεταλλεύονται τη δημοτικότητα τους σε όλη την Ασία και διεισδύουν στον ξενοδοχειακό τομέα.

Ινδία - Η αγάπη για χρυσό σε χαμηλή τιμή
Η αγάπη των Ινδών για τον χρυσό βοηθά τον εξερχόμενο τουρισμό στη Μέση Ανατολή, με επισκέψεις στις υπαίθριες αγορές χρυσού (souk), εκμεταλλευόμενοι τις αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους.

Euromonitor’s WTM Global Travel Trends Report 2012

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top