Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Υπουργείο Τουρισμού

BBC: Η Ελλάδα εκτός των 5 κορυφαίων τουριστικών προορισμών των Ευρωπαίων

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 November 2012, 10:25

Αναλυτής της βρετανικής Bugsgang & Associates σημειώνει ότι η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να είναι δημοφιλής τουριστικός προορισμός και ότι, εξαιτίας των προβλημάτων που προκαλεί η αρνητική δημοσιότητα, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για πολύ καλές συμφωνίες.

Το γεγονός ότι ο  τουρισμός εξακολουθεί να αποτελεί για την Ελλάδα παράγοντα ζωτικής σημασίας επισήμανε σε συνέντευξή της στο BBC η υπουργός τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη. ”Πρόκειται για έναν τομέα που αποτελεί πολύ μεγάλη ώθηση για την ελληνική οικονομία και θα εξακολουθήσει και στο μέλλον να διαδραματίζει υψίστης σημασίας ρόλο για την οικονομική ανάκαμψη”, είπε μεταξύ άλλων η κα Κεφαλογιάννη. ”Σήμερα αντιστοιχεί στο 18% του ελληνικού ΑΕΠ και στο 20% των θέσεων εργασίας στη χώρα. Πρόκειται κατά συνέπεια για έναν πολύ σημαντικό τομέα από πλευράς δημιουργίας θέσεων εργασίας και κοινωνικής συνοχής”.
 
Το BBC στο σχόλιό του παρατηρεί ότι παρά το γεγονός ότι η Ελλάδα και τα νησιά της παραμένουν πολύ δημοφιλής προορισμός για τους Βρετανούς και τους άλλους ταξιδιώτες από τη Βόρεια Ευρώπη, η χώρα τα τελευταία πέντε χρόνια δεν περιλαμβάνεται πλέον στους 5 κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς των Ευρωπαίων. Πέρυσι – σύμφωνα με τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού για τον Τουρισμό των Ηνωμένων Εθνών -ήταν στη 10η θέση. Το γεγονός αυτό αποδίδεται στην άνοδο του ευρώ που ανάγκασε τους Ευρωπαίους να στραφούν σε προορισμούς, όπως η Βουλγαρία και η Τουρκία, αλλά και στην αρνητική δημοσιότητα που προκάλεσαν οι διάφορες διαδηλώσεις στην Αθήνα και τις άλλες ελληνικές πόλεις, με αφορμή τις περικοπές της κυβέρνησης.
 
Προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός των επισκεπτών, η κα Κεφαλογιάννη ανακοίνωσε την έναρξη διαφημιστικής εκστρατείας σε “αγορές-κλειδιά”, όπως το Ηνωμένο Βασίλειο καίτοι –όπως σημειώνει το BBC– δε θέλησε να διευκρινίσει το ποσό της σχετικής δαπάνης. “Δε διαθέτουμε τεράστιο προϋπολογισμό, στόχος μας όμως είναι να είμαστε όσο πιο δημιουργικοί γίνεται σε κάθε αγορά. Θέλουμε να έρθουν περισσότεροι επισκέπτες στην Ελλάδα και να απολαύσουν την εμπειρία της ελληνικής φιλοξενίας”, αναφέρει.
 
Στο ίδιο ρεπορτάζ παρατίθενται επίσης απόψεις και Ελλήνων από το ελληνικό περίπτερο, που σημειώνουν μεταξύ άλλων ότι τα παγκόσμια ΜΜΕ δε βοήθησαν τον ελληνικό τουρισμό: ”Η κάλυψη από την τηλεόραση των διαδηλώσεων στην Αθήνα έκανε τα πάντα να δείχνουν χειρότερα. Τα νησιά δεν έχουν επηρεαστεί και παραμένουν το ίδιο όμορφα όπως πάντα, λέει μία εκ των συντελεστών της ελληνικής παρουσίασης, ενώ άλλη προσθέτει ότι ακόμα και στην Αθήνα, μόνο το κέντρο επηρεάζεται. Ελάτε να μας επισκεφτείτε”, προσθέτει, ”ελάτε για να δείτε ότι η Ελλάδα είναι εξίσου φιλόξενη όπως πάντα”.
 
Επιπλέον, στο ρεπορτάζ παρατίθεται η εκτίμηση τουριστικού αναλυτή Mike Bugsgang, (της εταιρείας Bugsgang & Associates με βάση το Λονδίνο) ο οποίος σημειώνει ότι η Ελλάδα θα εξακολουθήσει να είναι δημοφιλής τουριστικός προορισμός. “Η κατάσταση στην Ελλάδα δεν είναι σκοτεινή και ζοφερή”, λέει και προσθέτει ότι έξω από τις μεγάλες πόλεις δεν υπάρχουν προβλήματα, αλλά ότι, αντιθέτως, εξαιτίας των προβλημάτων που προκαλεί η αρνητική δημοσιότητα, υπάρχουν πολλές ευκαιρίες για πολύ καλές συμφωνίες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top