Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΈρευνες-ΜελέτεςΑπογοητευμένοι… οι Έλληνες από το επίπεδο των Τουριστικών Υπηρεσιών

Απογοητευμένοι… οι Έλληνες από το επίπεδο των Τουριστικών Υπηρεσιών

Απογοητευμένοι, αν όχι αγανακτισμένοι, από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν οι τουριστικές επιχειρήσεις, εμφανίζονται οι Έλληνες, αλλά και οι ξένοι, τουρίστες που κατακλύζουν κάθε καλοκαίρι στην χώρα μας, σύμφωνα […]

Απογοητευμένοι, αν όχι αγανακτισμένοι, από την ποιότητα των υπηρεσιών που παρέχουν οι τουριστικές επιχειρήσεις, εμφανίζονται οι Έλληνες, αλλά και οι ξένοι<...>, τουρίστες που κατακλύζουν κάθε καλοκαίρι στην χώρα μας, σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή της η Υπηρεσία Προστασίας Τουριστών / Γενική Συνομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδας.

Την απουσία υπηρεσιών υψηλού επιπέδου, διαπιστώνει, ωστόσο, και ο ΕΟΤ, αφού 285 τουριστικές μονάδες από τις 502 που ελέγχθηκαν, παρουσίασαν σημαντικές ελλείψεις. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία, το 2001 και μέχρι τις 20 Αυγούστου, καταγράφηκαν 4.222 παράπονα και αναφορές από τουρίστες που διαμαρτύρονται για το ιδιαίτερα χαμηλό επίπεδο των παρεχομένων υπηρεσιών από ξενοδοχεία, εστιατόρια, ταξιδιωτικά γραφεία, δημόσιες υπηρεσίες κ.τ.λ., φέρνοντας έτσι στον τομέα του τουρισμού στην 5η θέση στην λίστα παραπόνων της Ομοσπονδίας. Σύμφωνα με το ΙΝΚΑ<.>, παρουσιάζονται εκτεταμένα φαινόμενα κερδοσκοπίας σε όλα τα παραθεριστικά κέντρα της χώρας, γεγονός που αποδίδεται, τόσο στην ύπαρξη πολλών ευκαιριακών επιχειρήσεων στον τομέα, αλλά και στην απουσία αποτελεσματικών εποπτικών μηχανισμών της πολιτείας.

Τα περισσότερα παράπονα διατυπώνονται στην συντριπτική τους πλειοψηφία από Έλληνες τουρίστες, σε ποσοστό 74%, ενώ μόλις το 26% από αλλοδαπούς. Εξ άλλου, όπως υπογραμμίζεται σε ανακοίνωση της Ομοσπονδίας, οι Έλληνες τουρίστες και ιδιαίτερα οι πελάτες του κοινωνικού τουρισμού, συχνά αντιμετωπίζονται από τους ιδιοκτήτες των επιχειρήσεων ως τουρίστες δεύτερης κατηγορίας. Από την ανάλυση των παραπόνων, οι περισσότερες καταγγελίες αφορούν την ποιότητα (9,49%) και την τιμή (9,21%) των προϊόντων, ακολουθούν τα παράπονα για τα κέντρα, τα εστιατόρια και τις ταβέρνες, τα ταξιδιωτικά γραφεία και τα ταξί. Ενθαρρυντικό, όμως, θα μπορούσε να θεωρηθεί το γεγονός ότι τα λιγότερα παράπονα που διατυπώθηκαν αφορούσαν τις παραβιάσεις κοινοτικών οδηγιών, αλλά και τις κλοπές.

Ιστοσελίδα | + Άρθρα
Ετικέτες
29/03/2024
28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024