Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Νέα ταυτότητα για τις τουριστικές του δραστηριότητες δημιουργεί ο Όμιλος Preussag με την παρουσίαση νέου λογότυπου

Θοδωρής Κουμέλης - 24 Αύγουστος 2001, 00:00

H Preussag<.>, ένας από τους μεγαλύτερους ομίλους επιχειρήσεων του κόσμου, ανακοίνωσε χθες ότι οι τουριστικές της δραστηριότητες θα λειτουργούν<...> από εδώ και στο εξής κάτω από το νέο λογότυπο 'World of TUI<.>

'. Το νέο λογότυπο δηλώνει την ξεκάθαρη πλέον στρατηγική της εταιρίας να επικεντρώσει το ενδιαφέρον της στον τουρισμό και να πετύχει, όσο το δυνατόν, μεγαλύτερη συνοχή μεταξύ των τουριστικών επιχειρήσεων που έχει κατά καιρούς εξαγοράσει.

Το λογότυπο είναι ένας συνδυασμός του φωτεινού κόκκινου χαμόγελου της 'TUI' και δίπλα κάθε φορά προστίθεται η ξεχωριστή επωνυμία της κάθε επιχείρησης. Το μήνυμα που θέλει να επικοινωνήσει το νέο λογότυπο είναι η χαρά και η ευτυχία, στοιχεία που ταιριάζουν σε όλους τους πολιτισμούς ανά τον κόσμο.

To 'World of TUI' υποδηλώνει ότι ο όμιλος φροντίζει τους πελάτες του προσφέροντας υπηρεσίες σε όλο το φάσμα του τουρισμού, από τα τουριστικά γραφεία, τα ξενοδοχεία, μέχρι και ξεχωριστές υπηρεσίες στους προορισμούς, με βασική προτεραιότητα την υψηλή ποιότητα.

Ο Δρας Michael Frenzel πρόεδρος της Preussag AG δήλωσε ότι “δημιουργήσαμε ένα νέο λογότυπο με στόχο την ολοκλήρωση των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσα από τον όμιλο μας, προς τους πελάτες μας. Το λογότυπο αντικατοπτρίζει το επίπεδο υψηλής ποιότητας των υπηρεσιών μας, και εμπνέει εμπιστοσύνη, ασφάλεια, και αξιοπιστία, με ένα τρόπο που μόνο μια διεθνής αλυσίδα μπορεί να τον πετύχει. Στόχος μας είναι να δημιουργήσουμε μια σταθερή και κυρίαρχη επωνυμία, που θα είναι πραγματικά μοναδική στην παγκόσμια 'βιομηχανία' του τουρισμού”.

Η πρώτη έντυπη εμφάνιση του νέου λογότυπου θα είναι το φθινόπωρο πάνω στις καλοκαιρινές μπροσούρες του 2002. Οι πολύ γνωστές επωνυμίες όπως η Airtours, η Robinson, θα διατηρήσουν την υπάρχουσα επωνυμία τους αλλά επιπροσθέτως θα χρησιμοποιούν και το νέο λογότυπο. Με αυτό τον τρόπο θα καθιερωθούν στις τοπικές αγορές καλύτερα. Οι επωνυμίες στις κύριες αγορές, όπως η TUI, η Thomson Travel και η Scandinavian Fritidsresor Group, θα αλλάξουν τον σχεδιασμό των λογοτύπων τους προσαρμόζοντας τα στα χρώματα και τις γραμμές του βασικού λογοτύπου του Ομίλου.

Ακόμα, η εξωτερική εμφάνιση των περίπου 3.000 τουριστικών γραφείων που ανήκουν στον Όμιλο θα αλλάξει και θα παρουσιάζει το νέο λογότυπο. Ο στόλος των περίπου 70 αεροπλάνων που ανήκει στον Όμιλο μέσω της Hapag-Lloyd Flug και της Britannia θα προσαρμόσει την εμφάνιση του στο νέο εταιρικό λογότυπο μέσα στους επόμενους μήνες.

Ο κ. Frenzel εξήγησε ότι παρόλα αυτά θα υπάρχουν πολλές ακόμα εταιρίες που για διάφορους λόγους, όπως τελείως διαφορετική κουλτούρα, και επιχειρηματικά μοντέλα, δεν θα μπορέσουν να ακολουθήσουν την αλλαγή και θα παραμείνουν ακριβώς όπως έχουν τονίζοντας τη διαφοροποίηση τους. Σε ορισμένες περιπτώσεις η αλλαγή του λογοτύπου θα γίνει σταδιακά και θα ακολουθήσει τοπικές και διεθνείς προσαρμογές.

Με τον Όμιλο της TUI, τον Όμιλο του Thomson Travel και τις στρατηγικές συμμαχίες με του tour operators Nouvelles Frontieres στη Γαλλία και Alpitour στην Ιταλία, η Preussag κατέχει ηγετική θέση στην παγκόσμια τουριστική αγορά καλύπτοντας το 80% της Ευρωπαϊκής αγοράς. Διαθέτει 3.658 ταξιδιωτικά γραφεία, 75 tour operators, 88 αεροσκάφη, 49 πρακτορεία εισερχομένου τουρισμού και περίπου 270 ξενοδοχεία. Στο πελατολόγιο του Ομίλου περιλαμβάνονται φέτος 22 εκατ. τουρίστες.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top