Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΔημιουργία σποτ διαφημιστικής προβολής των Χανίων
Προβολή προορισμού

Δημιουργία σποτ διαφημιστικής προβολής των Χανίων

'Χανιά – Ένα ταξίδι των αισθήσεων' είναι ο γενικός τίτλος των πέντε σποτ που δημιουργήθηκαν για την τουριστική προβολή των Χανίων, με τον Δήμο Χανίων να καλεί τους επαγγελματίες του τουρισμού, αλλά και τους Χανιώτες γενικότερα, να αξιοποιήσουν το υλικό με τα μέσα και τα δίκτυα επικοινωνίας που διαθέτουν.

Υπό τον τίτλο “Χανιά: Ένα Ταξίδι των Αισθήσεων” ο Δήμος Χανίων δημιούργησε πέντε σποτ για την τουριστική προβολή των Χανίων, με την “υπογραφή” του Χανιώτη σκηνοθέτη Θοδωρή Παπαδουλάκη, η παρουσίαση των οποίων θα πραγματοποιηθεί αύριο στο Κέντρο Αρχιτεκτονικής της Μεσογείου, στο Ενετικό Λιμάνι των Χανίων.

Ο δήμαρχος Χανίων, κ. Μανώλης Σκουλάκης, σε συνέντευξη Τύπου -στην οποία παραβρέθηκε και η πρόεδρος της Επιτροπής Τουριστικής Προβολής και Ανάπτυξης, του Δήμου Χανίων, κα Μαρία Κοκκινάκη– απηύθυνε κάλεσμα προς τους τοπικούς φορείς. καθώς και τους επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στον τομέα του τουρισμού, αλλά και στους Χανιώτες γενικότερα, να παραβρεθούν στην εκδήλωση της Τετάρτης και να απολαύσουν ένα μοναδικό και υπέροχο ταξίδι στις ομορφιές των Χανίων, εκφράζοντας την πεποίθηση ότι θα αξιοποιήσουν το εν λόγω υλικό, με τα μέσα και τα δίκτυα επικοινωνίας που διαθέτουν.

“Ο πολιτισμός, η παράδοση, τα προϊόντα ποιότητας της Κρητικής γης, οι τοπικές γεύσεις και η μοναδική κρητική διατροφή, οι παραδεισένιες παραλίες, τα επιβλητικά φαράγγια, τα παραδοσιακά χωριά της ενδοχώρας, οι αμέτρητες εκκλησιές, τα πανέμορφα γραφικά ξωκλήσια και τα μοναδικής αρχιτεκτονικής μοναστήρια που υπάρχουν στο Δήμο Χανίων, αποτελούν έναν ανεκτίμητο ‘θησαυρό’ που περιμένει κάθε επισκέπτη να τον ανακαλύψει”, επισήμανε ο δήμαρχος Χανίων και πρόσθεσε: “Το θησαυρό αυτό, κρίναμε ως Δημοτική Αρχή, πως πρέπει να τον επικοινωνήσουμε με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο, στα πέρατα του κόσμου μέσω της χρήσης των νέων τεχνολογιών και των κοινωνικών δικτύων, στέλνοντας παντού το μήνυμα πως τα Χανιά είναι ένας προορισμός ιδανικός, ασφαλής, με ποιοτικές υποδομές και υπηρεσίες μα πάνω απ’όλα ένας προορισμός που ξυπνά όλες τις αισθήσεις αυτών που θα επιλέξουν να τον επισκεφθούν”.

Ο κ. Σκουλάκης τόνισε ακόμη ότι “τα πέντε διαφημιστικά σποτ τουριστικής προβολής του Δήμου μας προβάλλουν όλες τις ομορφιές και τα αξιοθέατα κάθε περιοχής των Χανίων, ενσωματώνοντας τις αξίες του παρελθόντος, υπογραμμίζοντας τη θέληση του παρόντος και προβάλλοντας τη δυναμική του μέλλοντος για τον τόπο μας”.

“Συνδυάζοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και το φυσικό περιβάλλον με το παρόν και το μέλλον των Χανίων, ο κ. Παπαδουλάκης υπερβαίνει τις ‘σκιές’ της κρίσης και δημιουργεί μια νέα αφήγηση εικόνων, χρωμάτων, ήχων και συναισθημάτων που αγγίζει τους ανθρώπους σε παγκόσμιο επίπεδο. Και όλα αυτά με καμβά τα απίστευτα Χανιά μας”, υπογράμμισε ο κ. Σκουλάκης.

Από την πλευρά του ο σκηνοθέτης ευχαρίστησε την Δημοτική Αρχή των Χανίων, για την ευκαιρία που του έδωσε “μετά από έξι χρόνια να δημιουργήσει σποτ τουριστικής προβολής του τόπου μας”, προσθέτοντας ότι “είδαμε τα Χανιά, αρκετά αλλαγμένα, ανακαλύψαμε νέες γωνιές και πτυχές τους και παρουσιάζουμε μέσα από την εικόνα και όχι το λόγο,  όλες τις ομορφιές που μπορεί να δει ένας επισκέπτης στον Δήμο μας”.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

28/03/2024
27/03/2024
26/03/2024
22/03/2024
21/03/2024
20/03/2024