Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστικές ΤάσειςΔιεθνείς ΤάσειςΕρωτευμένες και διατεθειμένες οι Ελληνίδες να ταξιδέψουν στην Ευρώπη για το ταίρι τους
Τάσεις

Ερωτευμένες και διατεθειμένες οι Ελληνίδες να ταξιδέψουν στην Ευρώπη για το ταίρι τους

Σε έρευνα που πραγματοποίησε το travelplanet24.com μέσα από το διαδίκτυο σε 23.781 ερωτηθέντες, το 44% των ερωτηθέντων παραδέχτηκαν ότι έχουν κάνει κράτηση για αεροπορικά εισιτήρια εντός Ελλάδος για το ταίρι τους, έχουν ταξιδέψει δηλαδή με σκοπό να επισκεφτούν το άλλο του μισό, ενώ ακόμη ένα μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 40% εντός Ευρώπης.

Το 44% των ερωτηθέντων σε έρευνα του travelplanet24.com μέσα από το διαδίκτυο, παραδέχτηκαν ότι έχουν κάνει κράτηση για αεροπορικά εισιτήρια εντός Ελλάδος για το ταίρι τους, έχουν ταξιδέψει δηλαδή με σκοπό να επισκεφτούν το άλλο του μισό, ενώ ακόμη ένα μεγάλο ποσοστό της τάξεως του 40% εντός Ευρώπης.

Οι γυναίκες φαίνεται να έχουν κάνει τις περισσότερες “θυσίες” για τους άντρες, αφού συμμετείχαν στην έρευνα με το δυναμικό ποσοστό του 66% και απάντησαν σε αυτή με σκοπό να κερδίσουν ένα 3ήμερο ταξίδι με το ταίρι τους στο μαγευτικό Παρίσι.

Οι Ελληνίδες όμως από ότι φαίνεται, ξέρουν και να “φλερτάρουν” κατά τη διάρκεια μιας πτήσης, αφού 1 στις 5 περίπου είχε κάποια ερωτική γνωριμία κατά τη διάρκεια της πτήσης της, η οποία δυστυχώς δεν διήρκησε πάνω από 1 μήνα. Ο έρωτας, όπως φαίνεται και από την έρευνα, έχει μικρή διάρκεια. Μόνο ένα 8% (519 άτομα) κράτησε τη σχέση για σχεδόν ένα χρόνο.

Τέλος, μοναδικός και απόλυτος προορισμός του έρωτα παραμένει αποκλειστικά το Παρίσι, αφού πάνω από το 70%, δηλαδή 3 στους 4, επέλεξαν αυτόν ως το πιο ιδανικό προορισμό για να ταξιδέψουν με το ταίρι τους. Η ρομαντική Βενετία ήρθε δεύτερη στη προτίμηση των Ελλήνων με ποσοστό 10%, ενώ το υπόλοιπο 20% διάσπαρτα επιλέγει Ρώμη, Φλωρεντία, Πράγα, Βουδαπέστη και Βιέννη.

Κρατώντας την υπόσχεση που έδωσε, το travelplanet24.com θα ταξιδέψει ένα ερωτευμένο ζευγάρι στη πόλη του φωτός και του έρωτα, στο Παρίσι. Ο νικητής του διαγωνισμού θα ανακοινωθεί στις 19 Φεβρουαρίου 2013 μέσα από την ιστοσελίδα του.

Η έρευνα πραγματοποιήθηκε για δύο εβδομάδες (περίοδος 29/1–10/2) μέσα από την ιστοσελίδα travelplanet24.com, την οποία δημιούργησε και κινητοποίησε η νέα φιγούρα της εταιρείας, Lobot.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024