Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΜεγάλη συμμετοχή και ενθουσιώδη σχόλια στο Hotel Quality Masterclass
Σεμινάρια

Μεγάλη συμμετοχή και ενθουσιώδη σχόλια στο Hotel Quality Masterclass

Το σεμινάριο 'Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor' παρακολούθησαν ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων από Αθήνα, Σάμο, Κρήτη, Μύκονο, Νάξο, Σκύρο, Κεφαλονιά, Λευκάδα, Στερεά Ελλάδα, Λακωνία, Ύδρα, Καρδίτσα, Πήλιο, Αχαΐα και Εύβοια.

Με μεγάλη συμμετοχή από όλη την Ελλάδα διεξήχθη στις 27 Μαρτίου στην Αθήνα το σεμινάριο με τίτλο “Hotel Quality Masterclass: Η ποιότητα των ξενοδοχειακών υπηρεσιών στην εποχή του TripAdvisor“. Εισηγητής του σεμιναρίου που διοργάνωσε το TravelDailyNews Media Network ήταν ο δρ. Δημήτρης Κούτουλας.

“Στο σεμινάριο μιλήσαμε με μεγάλη λεπτομέρεια για τη βελτίωση της ποιότητας σε κάθε επιμέρους τμήμα ενός ξενοδοχείου, η οποία αποτελεί βασική προϋπόθεση για την κερδοφόρο λειτουργία μιας επιχείρησης σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό και δύσκολο περιβάλλον”, ανέφερε ο κ. Κούτουλας μετά την ολοκλήρωση της εκδήλωσης. “Επισημάναμε τα λάθη που συχνά γίνονται κατά την εξυπηρέτηση ενός ξενοδοχειακού πελάτη και παρουσιάσαμε απλές και προσιτές λύσεις για την αποφυγή τους. Επίσης εξηγήσαμε με ποιους πρακτικούς τρόπους μπορούν να αποφευχθούν συνηθισμένες αστοχίες κατά την ανέγερση ή την ανακαίνιση μιας ξενοδοχειακής μονάδας”.

Στο σεμινάριο μίλησε επίσης ο κ. Δημήτρης Σερίφης, Chief Executive Officer της εταιρείας Nelios.com, ο οποίος ανέπτυξε τη θεματική ενότητα “Ποιοτικά χαρακτηριστικά και συχνά λάθη στο στήσιμο μιας ξενοδοχειακής ιστοσελίδας”. Στην παρουσίασή του ο κ. Σερίφης ανέλυσε κρίσιμες πτυχές της διαδικτυακής προβολής των ξενοδοχείων. “Από τη συμμετοχή σε αυτό το ιδιαίτερα πρακτικό σεμινάριο φάνηκε ότι οι ξενοδόχοι έχουν δίψα για ενημέρωση γύρω από τα θέματα ποιότητας”, επεσήμανε ο κ. Σερίφης. “Η δουλειά η δική μας στον τομέα του διαδικτυακού μάρκετινγκ απαξιώνεται όταν έχουμε να προβάλλουμε ένα χαμηλής ποιότητας ξενοδοχειακό προϊόν. Απαιτείται, συνεπώς, μια συνδυασμένη προσπάθεια από πλευράς των ξενοδόχων τόσο στο μέτωπο της ποιότητας όσο και στο μέτωπο του μάρκετινγκ, προκειμένου να επιτύχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα”.

Την ενότητα του σεμιναρίου με αντικείμενο τα ξενοδοχειακά spa παρουσίασε ο Δ. Κούτουλας από κοινού με την κα Βίκυ Κατσίκη. “Στην Ελλάδα λειτουργούν spa σε περισσότερα από 200 ξενοδοχεία. Μερικά εξ αυτών έχουν πολύ υψηλά στάνταρ και αποτελούν άριστους πρεσβευτές για τον ελληνικό τουρισμό”, τόνισε η κα Κατσίκη μετά το πέρας του σεμιναρίου. “Ωστόσο, υπάρχουν και πολλά ξενοδοχειακά spa που τα χαρακτηρίζει πλήρης έλλειψη επαγγελματισμού. Είναι κρίμα να έχουν γίνει σημαντικές επενδύσεις για τη δημιουργία αυτών των spa, αλλά λόγω άγνοιας και λαθεμένων προδιαγραφών οι ξενοδόχοι να μην μπορούν να παρουσιάσουν ένα ποιοτικό και κερδοφόρο για εκείνους προϊόν. Στο σεμινάριο περιγράψαμε τα συνηθέστερα λάθη που γίνονται στα spa και προτείναμε λύσεις για την άμεση ποιοτική τους αναβάθμιση”.

Το σεμινάριο παρακολούθησαν ιδιοκτήτες και στελέχη ξενοδοχείων από την Αθήνα και την Αττική, τη Σάμο, την Κρήτη, τη Μύκονο, τη Νάξο, τη Σκύρο, την Κεφαλονιά, τη Λευκάδα, τη Στερεά Ελλάδα, τη Λακωνία, την Ύδρα, την Καρδίτσα, το Πήλιο, την Αχαΐα και την Εύβοια. Στο σεμινάριο μετείχαν επίσης στελέχη του ΕΟΤ, του Υπουργείου Τουρισμού και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου. Οι συμμετοχές ξεπέρασαν συνολικά τις 60.

“Χρήσιμο, πλούσιο και ουσιαστικό για κάθε ιδιοκτήτη και στέλεχος ξενοδοχείου” χαρακτήρισε το σεμινάριο ο κ. Στέλιος Ζαχαρουδάκης, ιδιοκτήτης του κρητικού Latania Hotel, ενώ η κα Ήλια Καρακώστα από το En Lefko Suites της Μυκόνου σχολίασε: “Πολύ κατατοπιστικό σεμινάριο. Ιδιαίτερα μου άρεσε η σημασία στη λεπτομέρεια, γιατί η μεγάλη επιτυχία ενός ξενοδοχείου εκεί κρύβεται τελικά”.

“Ο κ. Κούτουλας εστιάζοντας σε ουσιώδη ζητήματα του hotel operations μας θύμισε πως είναι σημαντικό να ξεκινάμε από τα βασικά και να επιδιώκουμε τη λεπτομέρεια. Εξαιρετικό σεμινάριο!”, επεσήμανε ο κ. Βασίλης Λαπαναΐτης, γενικός διευθυντής του Lagos Mare Hotel της Νάξου. Η κα Παναγιώτα Προβιά, ιδιοκτήτρια του Chrissa Camping στους Δελφούς, τόνισε: “Πολύ περιεκτικό σεμινάριο με χρήσιμα tips για όλες τις κατηγορίες ξενοδοχείων. Ο κ. Κούτουλας κατάφερε σε λίγες ώρες να μας μεταφέρει τις ξενοδοχειακές του εμπειρίες με έμφαση στις καλές πρακτικές”.

“Μου έκανε εντύπωση η καλή και σωστή γνώση του κ. Δημήτρη Κούτουλα όσον αφορά στον ξενοδοχειακό και τον εστιατορικό χώρο” ήταν το σχόλιο της κας Αγγελικής Παπαδοπούλου από το ξενοδοχείο Radisson Blu Park Hotel της Αθήνας, ενώ το στέλεχος των Civitel Hotels & Resorts κ. Χρήστος Νάκος επεσήμανε: “Η μεταδοτικότητα του κ. Κούτουλα και του κ. Σερίφη βοηθάει όλους τους επαγγελματίες να ακονίσουν τις δεξιότητές τους”. Συνοψίζοντας τις εντυπώσεις του ο κ. Γεώργιος Σύλας, ιδιοκτήτης του θεσσαλικού Mouzaki Palace, χαρακτήρισε το σεμινάριο “πολύ καλό με λεπτομερείς οδηγίες, ώστε να πετύχουμε δυνατό positioning και value for money”.

Το “Hotel Quality Masterclass” του κ. Κούτουλα θα διεξαχθεί τους προσεχείς μήνες και σε άλλες περιοχές της χώρας, ενώ στο πλαίσιο της σειράς “The 2013 TravelDailyNews Masterclass Series” θα ανακοινωθούν σύντομα και άλλα σεμινάρια για επιχειρηματίες και επαγγελματίες του τουρισμού.

Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024