Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
MICE

Εξήντα συναντήσεις του ACB με hosted buyers στην GIBTM 2013

Βίκυ Καραντζαβέλου - 08 April 2013, 12:15

Το ACB συμμετείχε με δικό του περίπτερο στην Έκθεση Επαγγελματικού Τουρισμού των Αραβικών Εμιράτων- GIBTM 2013, ήταν η μόνη συμμετοχή από Ελλάδα και στόχευε σε ένα πρώτο άνοιγμα στην αγορά των Αραβικών Εμιράτων, αλλά και γενικότερα, αγορών που εκπροσωπούνται στην έκθεση, κυρίως από την Ασία και την Άπω Ανατολή.

Με επιτυχία στέφθηκε η συμμετοχή του Athens Convention Bureau (ACB) της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) στη διεθνή Έκθεση επαγγελματικού και συνεδριακού τουρισμού Gulf Incentives Business Travel & Meetings Exhibitions 2013 (GIBTM), που διοργανώθηκε μεταξύ 25 και 27 Μαρτίου 2013 στο Abu Dhabi.

Η συμμετοχή του ACB στην GIBTM, η πρώτη συμμετοχή φορέα ελληνικού προορισμού στη συγκεκριμένη έκθεση, εντάσσεται στο πλαίσιο της στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την ενίσχυση της εικόνας της Αθήνας στη διεθνή αγορά ως προορισμού συνεδρίων, εταιρικών συναντήσεων και ταξιδιών κινήτρων, καθώς και για τη διερεύνηση των προοπτικών διείσδυσης  σε νέες αγορές.

Το ACB συμμετείχε με δικό του περίπτερο, ήταν η μοναδική συμμετοχή από την Ελλάδα και στόχευε σε ένα πρώτο άνοιγμα στην αγορά των Αραβικών Εμιράτων, αλλά και γενικότερα, αγορών που εκπροσωπούνται στην έκθεση, κυρίως από την Ασία και την Άπω Ανατολή.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης, τα στελέχη του ACB πραγματοποίησαν περισσότερες από 60 προκαθορισμένες και έκτακτες συναντήσεις με hosted buyers – οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων, εκπρόσωποι διεθνών οργανισμών και φορέων, στελέχη μεγάλων εταιρειών καθώς και εκπρόσωπους  ΜΜΕ που εξειδικεύονται στην αγορά MICE – που έδειξαν έντονο ενδιαφέρον για την Αθήνα, κυρίως στους τομείς των ταξιδιών κινήτρων και των εταιρικών συναντήσεων και εκδηλώσεων.

Ιδιαίτερα ενθαρρυντικό ήταν το ενδιαφέρον που εκδηλώθηκε από hosted buyers που προέρχονταν από την Ινδία και την Κίνα.

Σημειώνεται ότι ο αριθμός εκθετών από την Ευρώπη στην φετινή GIBTM ήταν σχεδόν τετραπλάσιος από την διοργάνωση του 2012. Οι διοργανωτές είχαν δημιουργήσει ξεχωριστό χώρο για τους εκθέτες από την Ευρώπη ενώ διοργανώθηκε και μία ειδική εκδήλωση networking, η “Market Focus Europe”, στην οποία συμμετέχουν hosted buyers και επαγγελματίες με ενδιαφέρον στους προορισμούς της Ευρώπης και στην οποία το ACB προσέφερε ως χορηγεία μία τετραήμερη διαμονή στην Αθήνα.

Στην GIBTM παραβρέθηκε ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας, ο οποίος είχε συναντήσεις με στελέχη της συνεδριακής αγοράς των Αραβικών Εμιράτων και έδωσε συνεντεύξεις σε ΜΜΕ που κάλυπταν τη διοργάνωση, παρουσιάζοντας το συνεδριακό προϊόν και τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες επαγγελματικού τουρισμού που προσφέρει η Αθήνα.

Η παρουσία της Αθήνας στην GIBTM, απέσπασε πολύ θετικά σχόλια, τόσο από την πλευρά των διοργανωτών όσο και από τους επαγγελματίες επισκέπτες που βρέθηκαν στο περίπτερο του ACB.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η συμμετοχή του ACB για πρώτη φορά στην έκθεση, μνημονεύθηκε στα δελτία Τύπου των διοργανωτών.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top