Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Προώθηση προορισμού

Τηλεοπτική προβολή της Θεσσαλονίκης στη Λατινική Αμερική

Βίκυ Καραντζαβέλου - 23 April 2013, 15:19

Το ταξίδι του τηλεοπτικού συνεργείου από την Αργεντινή στη Θεσσαλονίκη εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο του ΟΤΘ για προέλκυση νέων αγορών, δεδομένου των απευθείας συνδέσεων Μπουένος Άϊρες και Σάο Πάολο με τη Θεσσαλονίκη μέσω Κωνσταντινούπολης.

Τηλεοπτικό συνεργείο από την Αργεντινή επέλεξε να προβάλλει τη Θεσσαλονίκη στην επόμενη εκπομπή με θέμα τον τουρισμό. Με 13.000.000 τηλεθεατές (το κανάλι 13 εκπέμπει στη Βραζιλία, την Ουρουγουάη, την Παραγουάη, τη Χιλή, το Περού, την Κολομβία, τη Βολιβία, το Εκουαδόρ, το Μεξικό, την Κεντρική Αμερική και στις χώρες της Καραϊβικής) είναι ένα από τα πιο σημαντικά τηλεοπτικά μέσα της Λατινικής Αμερικής. Η τουριστική εκπομπή “Rest of the World”, προτείνει στους τηλεθεατές της προορισμούς που έχουν ενδιαφέρον και μέσα από πολύχρωμες εικόνες και γρήγορες εναλλαγές, εξάπτει την επιθυμία των τηλεθεατών της για μία κατ’ιδίαν γνωριμία με την επιλεγμένη πόλη.

Ο διάσημος στη χώρα του παρουσιαστής Ivan De Pineda Gualdoni μαζί με το συνεργείο, ξεναγήθηκαν στη Θεσσαλονίκη για δύο ημέρες και ενθουσιάστηκαν με τις εκλεκτές γεύσεις της βορειοελλαδίτικης κουζίνας, ενώ τους έκανε μεγάλη εντύπωση η νεολαία που κατέκλυζε τις πλατείες και την παραλία της πόλης σε όλην τη διάρκεια της ημέρας. Η Αργεντινή, μία χώρα της Λατινικής Αμερικής όπου οι κάτοικοί της χαρακτηρίζονται για τα έντονα φιλελληνικά τους αισθήματα, έχει 20.000 ομογενείς, οι οποίοι είναι οργανωμένοι σε επτά μεγάλες ελληνικές κοινότητες (τρεις απ’αυτές στο Μπουένος Άϊρες) με τη στήριξη και της ελληνορθόδοξης εκκλησίας.

Οι προσκεκλημένοι του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης επισκέφτηκαν τη Μονή Βλατάδων, τη Ροτόντα, την πλατεία Αριστοτέλους, το Λευκό Πύργο, την Αγία Σοφία, αλλά και την Άνω Πόλη, τα Λαδάδικα και τη Βαλαωρίτου. Κινηματογράφησαν το πρωτοποριακό κατάστημα της Εθνικής Τράπεζας που δίνει πρόσβαση σε υπηρεσίες i-bank, ενώ συγχρόνως προσφέρει στους πελάτες του χαλάρωση στο καθιστικό (lounge area) με τον εικονικό ουρανό, τον κατακόρυφο κήπο και την οθόνη ενημέρωσης και ψυχαγωγίας (infotainment).

Το συγκεκριμένο ταξίδι εξοικείωσης εντάσσεται στο στρατηγικό πλάνο του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης προέλκυσης νέων αγορών, δεδομένου των απευθείας συνδέσεων Μπουένος Άϊρες και Σάο Πάολο με τη Θεσσαλονίκη μέσω Κωνσταντινούπολης.

Το press trip διοργανώθηκε σε συνεργασία με τη Γενική Γραμματεία Μέσων Ενημέρωσης-Τμήμα Διεθνών Δημοσίων Σχέσεων.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top