Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Travel Trade Athens 2013

Στρατηγικός στόχος η ανάδειξη της Αθήνας ως προορισμού κύριας επιλογής

Θοδωρής Κουμέλης - 24 April 2013, 09:26

Στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν πάνω από 60 TOs, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων από τη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και TOs εισερχόμενου τουρισμού από Αμερική, Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.

Βασική προτεραιότητα της στρατηγικής του Δήμου Αθηναίων για την τουριστική ανάπτυξη είναι η ανάδειξη και καθιέρωση της Αθήνας ως κύριου και αποκλειστικού προορισμού ταξιδιών στη διεθνή τουριστική αγορά με δράσεις που προβάλλουν τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης και το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών που μπορεί να προσφέρει στους επισκέπτες της.



Αυτό υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ο δήμαρχος Αθηναίων, κ. Γιώργος Καμίνης, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου που παραχώρησε σήμερα στο Μουσείο της Ακρόπολης με αφορμή το διήμερο επαγγελματικό workshop Travel Trade Athens 2013, που διοργάνωσε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Tour Operators Ευρώπης (ΕΤΟΑ).

Ο δήμαρχος Αθηναίων ανακοίνωσε ότι κατά τη διάρκεια του workshop πραγματοποιήθηκαν συνολικά 1.400 κατ’ ιδίαν συναντήσεις μεταξύ των ξένων επαγγελματιών και των εκπροσώπων των τουριστικών επιχειρήσεων της Αθήνας, γεγονός που προσέφερε μία μοναδική ευκαιρία στον τουριστικό κόσμο της πόλης να παρουσιάσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα του και να συζητήσει τρόπους συνεργασίας.


Στη φωτογραφία, από αριστερά προς τα δεξιά: Ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΕΑΤΑ, κ. Γιώργος Μπρούλιας, ο Chief Executive του European Tour Operators Association κ. Tom Jenkins και ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης

Ο κ. Καμίνης αναφέρθηκε στην ολοκληρωμένη στρατηγική του δήμου Αθηναίων, μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής για την τουριστική ανάπτυξη της Αθήνας και υπογράμμισε ότι διοργανώσεις αυτού του χαρακτήρα, που φέρνουν τους ξένους παράγοντες της διεθνούς αγοράς τουρισμού σε άμεση επαφή με την τουριστική οικονομία της πόλης και των υπηρεσιών της, είναι ένας ιδιαίτερα αποτελεσματικός τρόπος προώθησης του προορισμού.

”Στόχος μας είναι το Travel Trade Athens να γίνει θεσμός για την Αθήνα και προσανατολιζόμαστε ήδη στην προετοιμασία της επόμενης διοργάνωσης, το 2014” ανέφερε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας ότι στόχος είναι, η Αθήνα, να αποτελέσει κύριο προορισμό επιλογής για τους ξένους επισκέπτες, από ενδιάμεσο σταθμό βραχείας παραμονής, πριν ή μετά τα ταξίδια σε άλλους ελληνικούς προορισμούς, που είναι σήμερα.

Ο δήμαρχος Αθηναίων τόνισε επίσης τη μεγάλη βαρύτητα που έχουν στρατηγικές συνεργασίες με καθιερωμένους φορείς ειδικών κοινών της διεθνούς τουριστικής κοινότητας, όπως ο Σύνδεσμος Tour Operators Ευρώπης (ETOA), η Παγκόσμια Ομοσπονδία Νεανικού και Μαθητικού Τουρισμού (WYSE) και ο Διεθνής Σύνδεσμος Τουρισμού GLBT (IGLTA), με τους οποίους, η Αθήνα προγραμματίζει σειρά κοινών δράσεων στο άμεσο μέλλον.

Απαντώντας σε ερωτήσεις δημοσιογράφων, ο κ. Καμίνης δήλωσε ότι θα πρέπει να τεθεί επί τάπητος το ζήτημα της λειτουργίας των εμπορικών καταστημάτων στο Ιστορικό Κέντρο για ορισμένο αριθμό Κυριακών και να ξεκινήσει σχετική συζήτηση, καθώς η Αθήνα παραμένει η μοναδική, ίσως, μεγάλη ευρωπαϊκή πρωτεύουσα όπου οι επισκέπτες δεν έχουν τη δυνατότητα να κάνουν τις αγορές τους αυτήν τη μέρα.

Ο δημοτικός σύμβουλος και πρόεδρος της ΕΑΤΑ κ. Γιώργος Μπρούλιας επισήμανε ότι η διοργάνωση Travel Trade Athens  ήταν μία μεγάλη και δύσκολη πρόκληση για την Αθήνα, στην οποία όλες οι εμπλεκόμενες πλευρές ανταποκρίθηκαν με μεγάλη επιτυχία.

Σημειώνεται ότι στο Travel Trade Athens 2013, συμμετείχαν περισσότεροι από 60 tour operators, τουριστικά γραφεία, οργανωτές συνεδρίων και εκδηλώσεων και άλλοι επαγγελματίες του τουρισμού από τη Βρετανία, τη Γερμανία, την Ελβετία, την Ολλανδία, την Ισπανία, την Πορτογαλία, τη Λιθουανία, το Ισραήλ, την Ιαπωνία και την Ινδία, ενώ πολλοί εξ αυτών αντιπροσωπεύουν και touroperators εισερχόμενου τουρισμού από την Αμερική, την Κίνα και άλλες μεγάλες αγορές.

Ο κ. Tom Jenkins, CEO του ETOA, επισήμανε ότι το επίπεδο της διοργάνωσης ήταν πολύ καλό και τόνισε χαρακτηριστικά πως “αν θέλετε να φέρετε περισσότερους επισκέπτες στην Αθήνα, τότε διοργανώσεις όπως το Travel Trade Athens είναι αυτό που πρέπει να κάνετε”.

”Ο ΕΤΟΑ ιδρύθηκε από τις εταιρείες εκείνες που ειδικεύονται στην προσέλκυση πελατών από όλες τις περιοχές του κόσμου στην Ευρώπη. Αυτοί οι άνθρωποι προώθησαν πόλεις, με τους πελάτες τους να γνωρίζουν ότι η κουλτούρα των ευρωπαϊκών πόλεων είναι μοναδική. Μεταξύ των ευρωπαϊκών πόλεων, η Αθήνα είναι μοναδική. Αποτελεί περιζήτητο προορισμό εδώ και τρεις χιλιετίες και με ικανοποίηση δεχθήκαμε την ευκαιρία να προβάλλουμε αυτόν τον προορισμό”, ανέφερε χαρακτηριστικά.  

Νωρίτερα διοργανώθηκε ημερίδα με διακεκριμένους ξένους ομιλητές, με δύο ενότητες. Στην πρώτη ενότητα αναλύθηκαν οι τελευταίες τάσεις και τα καταναλωτικά χαρακτηριστικά των τουριστικών αγορών αγορές των οικονομιών BRIC, με παρουσιάσεις από τους Tom Jenkins, Chief Executive του European Tour Operators Association και Olivier Henry-Biaubad, διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή της εταιρείας TCI Research.

Στη δεύτερη ενότητα, ο κ. David Chapman, γενικός διευθυντής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Νεανικού Τουρισμού (WYSE) παρουσίασε βασικά μεγέθη του Νεανικού και Μαθητικού Τουρισμού, επισημαίνοντας μεταξύ άλλων, ότι αντιπροσωπεύει το 20% του αριθμού διεθνών αφίξεων παγκοσμίως και αποτελεί μία αγορά 182 δισ. δολ. Βάσει των σχετικών εκτιμήσεων, μέχρι το 2020, η αγορά νεανικού τουρισμού θα αντιπροσωπεύει περίπου 300 εκατ. αφίξεις στη διεθνή τουριστική αγορά.

Ο κ. Clark Massad, αντιπρόεδρος Ευρώπης του Διεθνούς φορέα IGLTA, παρουσίασε τα βασικά μεγέθη της αγοράς Gay & Lesbian, επισημαίνοντας ότι σύμφωνα με μελέτη του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού, αντιπροσωπεύει το 7%-12% της παγκόσμιας τουριστικής δαπάνης, δηλαδή περίπου 70-120 δισ. δολ.

Ο κ. Massad τόνισε ότι η Ελλάδα είναι μία πολύ σημαντική αγορά για την κοινότητα LGBT – η χώρα μας κατατάσσεται στην 11η θέση μεταξύ των δημοφιλέστερων προορισμών – και ανέφερε ότι σύμφωνα με τις εκτιμήσεις που υπάρχουν, η Ελλάδα θα μπορεί να προσελκύσει 1,5 εκατ. αφίξεις και τζίρο περίπου 1,7 δισ. δολ. Υπογράμμισε μάλιστα ότι η Αθήνα έχει εξαιρετικές προοπτικές περαιτέρω ανάπτυξης στην αγορά LGBTεφόσον γίνουν οι κατάλληλες κινήσεις.

Με αφορμή το Travel Trade Athens 2013, ο πρόεδρος της ΓΕΠΟΕΤ κ. Μάριος Τριβυζάς, αναφέρει ότι ”η Αθήνα και μαζί της η Ομοσπονδία και οι 16 τοπικές ενώσεις τουριστικών γραφείων και τουριστικών λεωφορείων μέλη της από όλη την Ελλάδα υποδεχόμαστε τις μέρες αυτές τους εξέχοντες συμμετέχοντες στο συνέδριο tour operators από όλη την Ευρώπη, θέλοντας να επαναβεβαιώσουμε τη διαχρονική ποιότητα της πόλης ως τουριστικού προορισμού υψηλού κύρους. Οι επιχειρηματίες και οι εργαζόμενοι στον τουρισμό, οι άρτιες υποδομές της ευρύτερης περιοχής, η διάθεση για συνεργασία και παροχή ολοκληρωμένων τουριστικών λύσεων είναι περισσότερο από ποτέ στη διάθεση των ξένων συνεργατών μας. Η Αθήνα αποτελεί πηγή ανεξάντλητων εμπειριών για τον ξένο επισκέπτη και αυτό που μένει είναι να την ανακαλύψετε. Είμαστε βέβαιοι για την απόλυτη επιτυχία του συνεδρίου και σας καλούμε να ενδυναμώσουμε τις σχέσεις μας, επισκεπτόμενοί μας ξανά”.

Ο Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Ταξιδιωτικών Γραφείων (ΗΑΤΤΑ) επισήμανε πως αγκάλιασε την πρωτοβουλία της διοργάνωσης του Travel Trade Athens 2013 εξ αρχής. “Εκτιμούμε ότι η Αττική μπορεί να προσφέρει πολλά στον τουρισμό της χώρας μας. Γνωρίζουμε ότι οι επισκέπτες απ’ όλο τον κόσμο έχουν πολλά ακόμη να ανακαλύψουν στην Αθήνα και την ευρύτερη περιοχή της. Επιβεβαιώνουμε μέσα από την εμπειρία και την γνώση μας, ότι τα τουριστικά γραφεία -ο παραγωγός και το δίκτυο διανομής του τουριστικού μας προϊόντος, μπορούν να εγγυηθούν για τις καλύτερες και αρτιότερες υπηρεσίες.¨Ευχόμαστε το Travel Trade Athens να έχει τόση επιτυχία, όση ήταν και η αγάπη με την οποία το δημιούργησαν οι διοργανωτές του”.

Εκ μέρους της Aegean Airlines, ο Managing Director κ. Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε ότι “η Aegean υποστηρίζει με θέρμη την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων και κάθε ενέργεια που αποσκοπεί στην ανάδειξη των πλεονεκτημάτων της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού. Η Aegean, υπερήφανος εκπρόσωπος της θετικής εικόνας της χώρας στο εξωτερικό, υποστηρίζει ενεργά πρωτοβουλίες για την προώθηση του τουρισμού, τόσο ως προς την προσέλκυση συνεδρίων όσο και ως προς την ανάπτυξη της Αθήνας ως προορισμού city break. H Aegean, καθώς το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών αποτελεί την κύρια βάση της, συμμετέχει ενεργά σε κάθε δράση που στοχεύει στο να ανακτήσει η Αθήνα τη θέση και τη δυναμική που της αξίζει. Το Travel Trade Athens είναι μία κοινή πρωτοβουλία με στόχο την προβολή της Αθήνας ως φιλόξενου και ανταγωνιστικού προορισμού που πληροί όλες τις προυποθέσεις και απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς, πρωτοβουλία που υποστηρίζουμε με μεγάλη ικανοποίηση”.

Η διοίκηση του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών “Ελ. Βενιζέλος” δηλώνει ότι υποστηρίζει ”με μεγάλη ικανοποίηση την πρώτη διοργάνωση Travel Trade Athens, το διήμερο επαγγελματικού χαρακτήρα workshop για την πόλη της Αθήνας, που προσφέρει στην τοπική αγορά μία πρώτης τάξεως ευκαιρίας να παρουσιάσει τις υπηρεσίες της και να συναντηθεί με επαγγελματίες από τη διεθνή αγορά. Η Αθήνα είναι μία πόλη που συνδυάζει το παλαιό με το νέο, ενώ παράλληλα, τα μεγάλα έργα υποδομών την έχουν αναδείξει σε έναν συναρπαστικό προορισμό, διεθνούς εμβελείας. Πιστεύουμε βαθιά στην προβολή της Αθήνας ως διεθνούς προορισμού και θα καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια να υποστηρίξουμε, περαιτέρω, ενέργειες προς αυτήν την κατεύθυνση”.

Το Travel Trade Athens 2013 τέθηκε υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και το υποστήριξαν σημαντικοί φορείς, θεσμικοί και επιχειρηματικοί παράγοντες της Μητροπολιτικής Αθήνας, καθώς και πληθώρα επιχειρήσεων μελών του Athens Convention Bureau.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top