Τελευταία νέα
ΑρχικήΤουριστική ΠολιτικήΔιαφήμιση & ΠροβολήΜε επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο roadshow της Marketing Greece στην Αθήνα
Τουριστική πολιτική

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο roadshow της Marketing Greece στην Αθήνα

Η Marketing Greece, μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website, θα αναπτύξει τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, ενώ θα συνεργαστεί με γραφεία δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές-στόχους, εφαρμόζοντας έτσι ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων

Με έκδηλο το ενδιαφέρον των τουριστικών φορέων της Αττικής, της δημόσιας διοίκησης και της επιχειρηματικής κοινότητας, πραγματοποιήθηκε η ενημερωτική εκδήλωση της Marketing Greece σχετικά με τη λειτουργία και τα επόμενα σχέδιά της. Στην ενημερωτική εκδήλωση παρευρέθηκαν η υπουργός Τουρισμού κα Όλγα Κεφαλογιάννη, ο περιφερειάρχης Αττικής, κ. Γιάννης Σγουρός, ο δήμαρχος Αθηναίων κ. Γιώργος Καμίνης και πάνω από 200 συμμετέχοντες από τον κλάδο του τουρισμού και των επιχειρήσεων που ενημερώθηκαν για τη λειτουργία και τα επόμενα σχέδια της εταιρείας που αποτελεί ένα καινοτόμο σημείο αναφοράς ιδιαίτερα για τα ελληνικά αλλά και τα ευρωπαϊκά τουριστικά δεδομένα.

“Ξεκινάμε αυτό το νέο εργαλείο, στόχος του οποίου είναι να υποστηρίξει το υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ στη δημιουργία νέας τουριστικής ταυτότητας της Ελλάδας και των προορισμών της”, ανέφερε ο πρόεδρος της Marketing Greece ΑΕ και πρόεδρος του ΣΕΤΕ, κ. Ανδρέας Ανδρεάδης, κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης.

Η εταιρεία, μεταξύ άλλων, θα δημιουργήσει ένα παγκοσμίου επιπέδου website, θα αναπτύξει τα ηλεκτρονικά μέσα δικτύωσης, ενώ θα συνεργαστεί με γραφεία δημοσίων σχέσεων στις βασικές αγορές-στόχους, εφαρμόζοντας έτσι ολοκληρωμένα προγράμματα προώθησης επιμέρους τουριστικών περιοχών και τουριστικών προϊόντων. Ταυτόχρονα, θα έχει συμβουλευτικό ρόλο στην ανάπτυξη ενός πλήρους σχεδίου marketing της χώρας και των περιοχών της, σχεδιάζοντας και υποστηρίζοντας στρατηγικά σχέδια δημιουργίας και προβολής τουριστικών προϊόντων ανά προορισμό, συμβάλλοντας στη βελτιστοποίηση της εμπορικής διαχείρισης του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Επιπρόσθετα, η κα Κεφαλογιάννη τόνισε: “Η συνεργασία του κράτους με την ιδιωτική πρωτοβουλία μπορεί να οδηγήσει στην καλύτερη δυνατή προώθηση του τουριστικού μας προϊόντος. Μπορεί να οδηγήσει σε επιλογές που θα υποστηρίζουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο μια εθνική στρατηγική μακροχρόνιας πνοής”.

Η εταιρεία έχει προγραμματίσει άλλα τρία roadshows, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στην Κρήτη και το Βόλο. Πιο συγκεκριμένα, τα roadshows στην Κρήτη θα πραγματοποιηθούν τη Δευτέρα, 17 Ιουνίου 2013 στο Ηράκλειο, στο Εμπορικό Επιμελητήριο (Αίθουσα Καστελάκη) και ώρα 12:00-14:00, και στα Χανιά, στο Μεγάλο Αρσενάλι (Παλιό λιμάνι) και ώρα 19.00–21.00. Το roadshow που θα πραγματοποιηθεί στον Βόλο θα διεξαχθεί την Τρίτη 18 Ιουνίου 2013 και ώρα 18:00–20:00, στο ξενοδοχείο Xenia Volos.

Αποκλειστικός χορηγός των roadshows είναι η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.

Εκδότης - Διευθυντής Σύνταξης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Συνεκδότης του TravelDailyNews Media Network από το 1999 που περιλαμβάνει τρεις εκδόσεις για τη Διεθνή αγορά, τις αγορές της Ασίας και του Ειρηνικού και την αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου.

Είναι υπεύθυνος για την στρατηγική ανάπτυξη του δικτύου, τις συνέργειες, και τη διεθνή αγορά.

Ετικέτες
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024
16/04/2024
15/04/2024
12/04/2024