Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

Μεγάλη αύξηση παρουσιάζει η Μάλτα στις προτιμήσεις των Ελλήνων τουριστών

Βίκυ Καραντζαβέλου - 12 Σεπτέμβριος 2001, 00:00

Μεγάλη αύξηση στην κίνηση των Ελλήνων τουριστών προς την Μάλτα<.> έχει σημειωθεί τους καλοκαιρινούς μήνες, σύμφωνα με<...>

την δήλωση του διευθυντή της Air Malta στην Αθήνα κ. Jean-Marc Camilleri.

Συγκεκριμένα, η αύξηση για τον μήνα Ιούλιο έφθασε το 70%, ενώ των Ιούνιο κυμάνθηκε στο 21% και τον Αύγουστο στο 33%. Φέτος, μάλιστα διακινήθηκαν και ναυλωμένα αεροπλάνα από τη Ρόδο και την Κω προς την Μάλτα, πράγμα που θα πραγματοποιηθεί και την επόμενη χρονιά.

Ο κύριος λόγος της μεγάλης ζήτησης για την Μάλτα είναι η μικρή της απόσταση από την χώρα μας και οι καλές τιμές που δίνονται στους Έλληνες τουρίστες. Επίσης, αρκετοί Μαλτέζοι έρχονται στην Ελλάδα για διακοπές στα νησιά. Η Air Malta έχει δύο πτήσεις την εβδομάδα Δευτέρα και Παρασκευή με Airbus 320 και για τις αργίες προβλέπεται να δρομολογηθεί και ένα Boeing 767.

Όμως οι τιμές του νέου αεροδρομίου των Αθηνών 'Ελευθέριος Βενιζέλος' είναι αρκετά υψηλές, και ιδίως το πάρκινγκ των αεροπλάνων, όπως τόνισε ο κ. Camilleri, με αποτέλεσμα, να αυξάνεται το κόστος των ταξιδιωτικών πακέτων. Σε αντίθεση, η Air Malta έχει καλύτερες ώρες πτήσεων, όπως την Παρασκευή το απόγευμα πράγμα που κάνει προσιτή την Μάλτα για Σαββατοκύριακα.

Από την Θεσσαλονίκη, η Air Malta έχει μια πτήση την εβδομάδα, πράγμα που κάνει προσιτή την Μάλτα στους βορειοελλαδίτες μόνο για διακοπές εβδομάδας και όχι για τριήμερα.

Γενικός αντιπρόσωπος πωλήσεως την Air Malta στην Ελλάδα είναι η εταιρία Discover the World Marketing.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top