Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size
Τάσεις

Ευρωπαϊκή διαχείριση επαγγελματικών ταξιδίων επιβατών: Η ανάπτυξη επιστρέφει, αλλά η λιτότητα παραμένει

Θοδωρής Κουμέλης - 11 Ιούλιος 2013, 11:56

Μελέτη της PhoCusWright, μετά από παραγγελία της Travelport, εντοπίζει νέες καταναλωτικές απαιτήσεις και αλλαγές στη συμπεριφορά των εταιρικών κρατήσεων. Μια νέα γενιά καταναλωτών αναδύεται, που απαιτεί μεγαλύτερη πρόσβαση στις κρατήσεις online.

Η Travelport, πρωτοπόρος εταιρεία παροχής υπηρεσιών και ηλεκτρονικού εμπορίου στην παγκόσμια βιομηχανία ταξιδίων, δημοσιοποίησε μια νέα έρευνα στον ευρωπαϊκό τομέα διαχείρισης επαγγελματικών ταξιδίων επιβατών. Τα ευρήματα της μελέτης που διεξήχθη υπό της PhoCusWright αποκαλύπτουν ευρωπαϊκή ανάπτυξη, προσεκτικότερη χρήση της εταιρικής πολιτικής και σημαντικές αλλαγές στη συμπεριφορά των καταναλωτών.

Η έρευνα καταλήγει ότι τα μέτρα λιτότητας πρόκειται να διαρκέσουν, δεδομένου ότι οι εταιρείες στοχεύουν σε υψηλότερα επίπεδα ελαστικότητας, εφαρμόζοντας μείωση των ταξιδίων προνομιακής κατηγορίας και προτιμώντας οικονομικότερους προμηθευτές.

Μια νέα γενιά καταναλωτών αναδύεται, που απαιτεί μεγαλύτερη πρόσβαση στις κρατήσεις online. Αυτή η νεότερη γενιά των επιχειρηματικών ταξιδιωτών χρησιμοποιεί όλο και περισσότερο την κινητή τεχνολογία για να κάνει τις αγορές της, να αναζητήσει, να τροποποιήσει και να κάνει κρατήσεις ενώ βρίσκεται σε κίνηση. Οι κρατήσεις μέσω κινητού τηλεφώνου αναμένονται να αυξηθούν σταθερά το 2013 και μετέπειτα.

Η έρευνα επιβεβαιώνει ανάπτυξη των ταξιδίων στην Ευρωπαϊκή διαχείριση επαγγελματικών ταξιδίων επιβατών:

  • Το σύνολο του τομέα ευρωπαϊκών ταξιδίων αυξήθηκε στα 218 δισ. ευρώ, αύξηση 3,9%
  • Ο τομέας διαχείρισης ευρωπαϊκών επαγγελματικών ταξιδίων αυξήθηκε στα 38,9 δισ. ευρώ, αύξηση 4,4%
  • Μέχρι το  2014, ο συνολικός τομέας ταξιδίων της Ευρώπης προβλέπεται ότι θα φθάσει στα 230 δισ. ευρώ
  • Για online TMCs (Δίαυλος διακίνησης μηνυμάτων), οι κρατήσεις αναμένεται να αυξηθούν κατά 16% το 2013 και κατά 13% το 2014.

Με φόντο τη λιτότητα, οι μεταφορικές εταιρείες χαμηλού κόστους στην Ευρώπη επεκτείνουν τα δίκτυά τους ενώ μερικές άλλες γενικών υπηρεσιών συρρικνώνονται. Ο σιδηρόδρομος, με συγκριτικά χαμηλότερες χρεώσεις ναύλου, έχει επίσης ωφεληθεί, παίρνοντας μερίδιο 50%+ από τις αεροπορικές εταιρείες για ταξίδια μέχρι 3,5 ωρών.

“Η αυξανόμενη ζήτηση για διαχείριση επαγγελματικών ταξιδίων επιβατών, δυνατότητα κρατήσεων από κινητά τηλέφωνα και μια πιο προσεκτική ματιά στις επιχειρηματικές δαπάνες δημιουργούν ευκαιρίες για την GDS”, σχολίασε ο κ. Λεωνίδας Ζώτος, γενικός διευθυντής της Travelport Ελλάδος, Κύπρου & Ισραήλ.

“Η πρόσφατη υλοποίηση της εφαρμογής Travelport Merchandising Platform δίνει στους ταξιδιώτες τη δυνατότητα να  συγκρίνουν και να κάνουν κρατήσεις σε αεροπορικές εταιρείες χαμηλού κόστους και σε παραδοσιακούς αερομεταφορείς μέσω μιας μόνο οθόνης και χρησιμοποιώντας την ίδια διαδικασία κρατήσεων ακόμη και για πρώτη φορά. Τα περιεχόμενα του Eurostar περιλαμβάνονται επίσης, το οποίο προσελκύει μεγάλο αριθμό επιχειρηματικών κρατήσεων.

Αυτή η διορατικότητα προσυπογράφει την άποψη της Travelport ότι η κινητή τεχνολογία συνεχώς αυξάνει σε σπουδαιότητα για τους ταξιδιώτες. Για να ανταποκριθούμε σε αυτό θα συνεχίσουμε να βελτιώνουμε το εργαλείο  ViewTrip Mobile της Travelport το οποίο επιτρέπει στους ταξιδιώτες να ενημερώνουν τα σχέδιά τους ταξιδίου ενόσω βρίσκονται σε κίνηση”.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top