Ροή Ειδήσεων:

Smaller text size Larger text size

ΙΑΑΡΑ: Η Ένωση αλλάζει λογότυπο και ανανεώνεται

Βίκυ Καραντζαβέλου - 19 September 2001, 00:00

Μετά από 83 χρόνια η International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA<.>), αποφάσισε να αλλάξει<...>

το λογότυπο της και από το καθιερωμένο της σύμβολο το Carousel, να στραφεί σε ένα λογότυπο που όπως δήλωσε ο πρόεδρος της Ένωσης κ. Bret Lovejoy χαρακτηρίζει την διαφοροποίηση της Ένωσης, που πλέον δεν αντιπροσωπεύει μόνο τα θεματικά και ψυχαγωγικά πάρκα, αλλά και άλλου είδους αξιοθέατα, αναδεικνύοντας το διεθνή της χαρακτήρα και παρουσιάζονται μια νέα και πιο 'φρέσκια' εικόνα για την Ένωση.

"Μπορεί να φαίνεται για κάποιους πολύ απλό, όμως το νέο αυτό λογότυπο, σημαίνει πολλά παραπάνω απ' όσα μπορεί να φανταστεί κάποιος και δεν είναι μόνο ότι αποκαλύπτει από πού έχουμε προέλθει, αλλά και πού βαδίζουμε" δήλωσε η αντιπρόεδρος του τμήματος marketing της ΙΑΑΡΑ, κ. Susan Mosedale.

Εδώ και 83 χρόνια, η International Association of Amusement Parks and Attractions (IAAPA), έβαλε τα θεμέλια στον κυριολεκτικό όρο της διασκέδασης και ακολούθησε την ανάπτυξη της "ψυχαγωγικής βιομηχανίας". Με πάμπολλες κατασκευές πάρκων, ενυδρείων, ζωολογικών κήπων και οικογενειακών ψυχαγωγικών κέντρων, η ΙΑΑΡΑ κατάφερε να εξαπλωθεί σε 101 χώρες έχοντας αποκτήσει 5.600 μέλη. Αυτόν τον μήνα, γιορτάζει την ποικιλία της και τον εθνικό της χαρακτήρα και γι' αυτόν τον λόγο αποφασίζει να λανσάρει ένα νέο, ανανεωμένο πρόσωπο.

|
Share |
Σχολίασε κι εσύ...












* Τα πεδία με "*" είναι υποχρεωτικά.
* Δεν επιτρέπεται κώδικας HTML.
* Το Email και το Τηλέφωνό σας δεν θα εμφανίζονται.
Ads by TDN

Μικρά & Ενδιαφέροντα

Παρουσιάσεις Εταιριών

Παρουσιάσεις Προϊόντων

Οι αναγνώστες μας στο Facebook

Αγγελίες

Μια Φωτογραφία μιλάει

Συνέδρια - Ημερίδες - Εκθέσεις

Φωτορεπορτάζ

Οι αναζητήσεις του Μορφέα

Ημερολόγιο Τουριστικών Εκθέσεων

↑ top