Τελευταία νέα
ΑρχικήΤεχνολογίαInternet και MobileΟι online κρατήσεις στην Κίνα θα διπλασιαστούν ως το 2015
Τάσεις

Οι online κρατήσεις στην Κίνα θα διπλασιαστούν ως το 2015

Οι online κρατήσεις θα υπερδιπλασιαστούν ως το 2015 με τον τζίρο τους να υπερβαίνει τα 30 δισ. δολ., σύμφωνα με την PhoCusWright και την 6η έρευνά της για την κινεζική ταξιδιωτική αγορά.

Η ταξιδιωτική αγορά της Κίνας παραμένει δυνατή, παρά τις αντιξοότητες που προκαλούνται από την επιβράδυνση της οικονομίας της, ωθούμενη από την τεράστια ζήτηση για ταξίδια από την ανερχόμενη μεσαία τάξη της χώρας. Η Κίνα, που πρόσφατα ανακηρύχθηκε ως η μεγαλύτερη τουριστική αγορά στην Ασία και τον Ειρηνικό, θα διατηρήσει διψήφια αύξηση των ταξιδιωτικών κρατήσεων μέχρι το 2015, σύμφωνα με μία νέα έκθεση της εταιρείας ταξιδιωτικών ερευνών PhoCusWright. Οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να στρέφονται στο διαδίκτυο με καταιγιστικούς ρυθμούς, με τις online κρατήσεις για ψυχαγωγία και επαγγελματικά ταξίδια να παρουσιάζουν αύξηση τρεις φορές μεγαλύτερη από την υπόλοιπη ταξιδιωτική αγορά.

“Παρά τις συνεχιζόμενες οικονομικές προκλήσεις, η μεσαία τάξη είναι ‘πεινασμένη’ για ανεξάρτητα ταξίδια αναψυχής και οι επιλογές της για online αναζήτηση επεκτείνονται”, δήλωσε η Maggie Rauch, αναλύτρια της PhoCusWright. “Με τη διείσδυση του διαδικτύου στην ταξιδιωτική βιομηχανία να υστερεί ακόμα κατά πολύ εκείνης της Ιαπωνίας και της Αυστραλίας/Νέας Ζηλανδίας (στο 15%), η Κίνα εξακολουθεί να έχει τεράστιο δυναμικό για την ανάπτυξη online επιλογών. Ο ανταγωνισμός μεταξύ των προμηθευτών και των μεσαζόντων είναι μεγαλύτερος από ποτέ”.

Οι online κρατήσεις θα υπερδιπλασιαστούν ως το 2015 με τον τζίρο τους να υπερβαίνει τα 30 δισ. δολ., σύμφωνα με την PhoCusWright και την 6η έρευνα της για την κινεζική ταξιδιωτική αγορά. Τα online ταξιδιωτικά γραφεία με “αιχμή τους δόρατος” τους εγχώριους “παίκτες” Ctrip και eLong θα συνεχίσουν να παρουσιάζουν σημαντικά οφέλη παρά τις απώλειες από τις υπηρεσίες online κρατήσεων των ξενοδοχείων και των αεροπορικών εταιρειών. Ανοδική πορεία εμφανίζουν και άλλες κατηγορίες διαδικτυακών μεσαζόντων, όπως οι ιστοσελίδες metasearch και τα online εμπορικά κέντρα, που εστιάζουν το ενδιαφέρον τους στην τουριστική αγορά.

Η 6η έκθεση για την online ταξιδιωτική αγορά της Κίνας παρουσιάζει τα μεγέθη της αγοράς και τις προβλέψεις για τη συνολική και την online αγορά ταξιδιών αναψυχής και επαγγελματικού ενδιαφέροντος στην Κίνα κατά την περίοδο 2011-2015. Η έκθεση παρουσιάζει επίσης τις βασικές τάσεις που θα διαμορφωθούν στην ταξιδιωτική αγορά της Κίνας στα επόμενα χρόνια. Τα κυριότερα συμπεράσματα της έκθεσης περιλαμβάνουν:

  • Το σύνολο της αγοράς και των online κρατήσεων για ψυχαγωγία / επαγγελματικά ταξίδια την περίοδο 2011-2015.
  • Στατιστικά για κρατήσεις σε αεροπορικές εταιρίες, ξενοδοχεία, σιδηροδρομικές εταιρείες και ενοικίαση αυτοκινήτων, συμπεριλαμβανομένων συζητήσεων με βασικούς παράγοντες και δυναμικά τμήματα της αγοράς.
  • Λεπτομερής ανάλυση της αγοράς των online ταξιδιωτικών κρατήσεων, συμπεριλαμβανομένων της διείσδυσης του διαδικτύου, του μεριδίου καθώς και των μοναδικών χαρακτηριστικών του κάθε τομέα.
  • Σύγκριση των online ταξιδιωτικών γραφείων (ΟΤΑ) έναντι των ιστοσελίδων των προμηθευτών, συμπεριλαμβανομένων των βασικών παικτών, των κρατήσεων, καθώς και των προβλεπόμενων ποσοστών ανάπτυξης μέχρι το 2015.
  • Εξέταση του τοπίου των ΟΤΑ – εγχώριοι και παγκόσμιοι παίκτες, πρόσφατη δραστηριότητα και σύγκριση των επιχειρηματικών μοντέλων και των προσφορών.
  • Την εμφάνιση και η επιρροή άλλων διαδικτυακών μεσαζόντων, συμπεριλαμβανομένων των metasearch και των online εμπορικών κέντρων.
  • Την υπάρχουσα σημασία μιας off line κράτησης και το ρόλο των παραδοσιακών ταξιδιωτικών γραφείων.
  • Την επίδραση της κινητής τηλεφωνίας στις online κρατήσεις και αγορές.
  • Τη σημασία των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης και των online σχολίων στην έρευνα και το σχεδιασμό του ταξιδιού.
Εκδότρια - Αρχισυντάκτρια - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Βίκυ είναι συνιδρυτής της Travel Media Applications και υπεύθυνη για την αρχισυνταξία των TravelDailyNews Greece & Cyprus και TravelDailyNews International.
Στην εταιρεία έχει αναλάβει την οικονομική διεύθυνση.

24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024
17/04/2024