Τελευταία νέα
ΑρχικήΔιαμονή-ΔιατροφήΤο 21% των δωματίων των ελληνικών ξενοδοχείων είναι branded
Έρευνα

Το 21% των δωματίων των ελληνικών ξενοδοχείων είναι branded

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της GBR Consulting, η κυριαρχία των tour operators στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά αποτυπώνεται από το γεγονός ότι η TUI και η Thomas Cook κατέχουν την πρώτη και την τρίτη θέση βάσει δωματίων, διαθέτοντας 9,211 δωμάτια σε 42 ξενοδοχεία η πρώτη και 2,956 δωμάτια σε 23 ξενοδοχεία η δεύτερη.

Σύμφωνα με το Hotel Brands Report της GBR Consulting, μόλις 6% των ξενοδοχείων στην Ελλάδα είναι branded αλλά –λόγω μεγέθους μονάδων- αυτά αντιπροσωπεύουν το 21% των δωματίων.

Η κυριαρχία των tour operators στην ελληνική ξενοδοχειακή αγορά αποτυπώνεται από το γεγονός ότι η TUI και η Thomas Cook κατέχουν την πρώτη και την τρίτη θέση βάσει δωματίων, διαθέτοντας 9.211 δωμάτια σε 42 ξενοδοχεία η πρώτη και 2.956 δωμάτια σε 23 ξενοδοχεία η δεύτερη, τα περισσότερα από τα οποία στις κατηγορίες 4* και 5*. Στη δεύτερη θέση είναι τα Mitsis Hotels με 5,334 δωμάτια, επίσης κυρίως στις κατηγορίες 4* και 5*.

Από τα διεθνή brands που δεν ανήκουν σε tour operators, την σημαντικότερη παρουσία έχει η Starwood με 2.301 δωμάτια σε 11 ξενοδοχεία 5*, ενώ διεθνή brands όπως Hilton, Intercontinental και Marriott έχουν πολύ περιορισμένη παρουσία και μάλιστα η τελευταία πρόσφατα ανακοίνωσε την αποχώρησή της από το ξενοδοχείο Ledra Marriott. Το top-10 των brands συμπληρώνουν το consortium Bee Happy με 45 ξενοδοχεία / 2.632 δωμάτια, τα Aquis Hotels με 12 ξενοδοχεία / 2,616 δωμάτια, τα Aldemar με 7 ξενοδοχεία / 2.587 δωμάτια, καθώς και τα consortium Leading Hotels of the World με 12 ξενοδοχεία / 2.113 δωμάτια, Small Luxury Hotels of the World με 45 ξενοδοχεία / 2.094 δωμάτια και Tablet Hotels με 38 ξενοδοχεία / 2.026 δωμάτια.

Ενδιαφέρον παρουσιάζει και η κατανομή των brands ανά κατηγορία: 34% των branded ξενοδοχείων ανήκουν στην κατηγορία 5*, 42% στην κατηγορία 4*, 15% στην κατηγορία 3*, 9% στην κατηγορία 2* και 1% στην κατηγορία 1*.

Σε ό,τι αφορά στη διείσδυση των brands ανά κατηγορία, τα 5* ξενοδοχεία / δωμάτια είναι branded κατά 58% / 69,7%, τα 4* ξενοδοχεία κατά 20,2% / 35,5% ενώ τα αντίστοιχα ποσοστά στις χαμηλότερες κατηγορίες είναι σημαντικά χαμηλότερα. Παρατηρείται επίσης ότι τα διεθνή brands είναι ιδιαίτερα ισχυρά στην κατηγορία των 5*, τα εθνικά στην κατηγορία των 4* και τα τοπικά στις κατηγορίες 3* και 2*.

Υπεύθυνη Ύλης - Travel Media Applications | Ιστοσελίδα | + Άρθρα

Η Τατιάνα ελέγχει καθημερινά τη ροή των εισερχόμενων ειδήσεων και επιμελείται την ύλη που δημοσιεύεται στο δίκτυο των TravelDailyNews.

25/04/2024
24/04/2024
23/04/2024
22/04/2024
19/04/2024
18/04/2024